29 Μαΐ 2017

Σπόντες




·         Τί σου κάμνει ρε η εμμονή της καρέκλας; Στο μέλλον θα πρέπει να αναπτυχθεί ειδικός κλάδος της ψυχανάλυσης για πολιτικούς με εστίαση στο σύνδρομο της καρέκλας. Πόσο βαθιά στο ασυνείδητο και την παιδική ηλικία [τα απωθημένα ή τις στερήσεις] πάει άραγε; Ο Αναστασιάδης οδήγησε τις συνομιλίες σε αδιέξοδο με χαζές προϋποθέσεις/όρους που θυμήθηκε ξαφνικά, όταν του θύμισε ο Ακιντζή ότι στη συμφωνία του 2014 υπήρχε αναφορά σε διασταυρωμένη διαπραγμάτευση. Τότε, ο Αναστασιάδης θυμήθηκε τον Σπύρο, που τόσο έβριζε όταν τότε το κόμμα του ήθελε ..καρέκλα. Και έριξε πρόταξη. Και ο κωμικός Αβέρωφ, άρχισε να λέει δήθεν ανέμελα – ε καλά, δοκιμάσαμε όλες τις μεθόδους, ας το δοκιμάσουμε και αυτό. Βρέχει εξυπνάδες στον πανικό του κυβερνητικού στρατοπέδου. Βάζουν όρους στα καλά καθούμενα σε μια συζήτηση, και μετά νομίζουν ότι δεν θα προσέξει κανένας ότι προσπαθούν ξεκάθαρα να μπλοκάρουν τη διαδικασία με ανόητες υπεκφυγές/προϋποθέσεις. Για να το πούμε με ψυχαναλυτικές παραπομπές, συμπεριφέρονται όπως το μωρο/παιδί που χέζει πάνω του, και μετά αναζητά την αιτία της μυρωδιάς αλλού. Το θέμα είναι ότι ο δικηγοράκος μας, έμπλεξε γιατί έχει υπογράψει την αρχική δήλωση του 2014, και τώρα καμώνεται ότι δεν… την θυμάται. Τα γραπτά μένουν.. :) ..Ο Ακιντζή που είναι, πια, η σοβαρή μορφή σε όλο αυτό το θέαμα, μας πληροφόρησε ότι τώρα θα προσπαθήσει ο Γκουτιέρες. Μάλιστα – και θα μεταφέρει το σχόλιο του, επίσης, ότι με τις περικοπές από τις εισφορές των ΗΠΑ, μάλλον η διεθνής υπηρεσία του οργανισμού θα πρέπει να περιοριστεί;…
·          
·         Αλλά η ελπίδα είναι πάντα εδώ. Οι συγκεντρώσεις στη Λήδρας έχουν κάτι από εκείνο το υπόγειο πείσμα και στις δυο κοινότητες που άντεξε δεκαετίες ανόητων συνθημάτων στην επιφάνεια, καταστολή και υστερίες – αλλά άντεξε να έχει μια εικόνα της Κύπρου ενιαία. Ό,τι και να κάνουν οι απορριπτικοί [και οι καιροσκόποι που που τους τρέχουν από πίσω] εμείς θα είμαστε πάντα δαμαί… Εσείς όπως και η ρητορική περαστική αντιγραφή είναι – για αυτό αλλάζετε κάθε λίγο ρητορική και ξαφνικά αγαπάτε αυτό μισούσατε πριν, όπως την Κυπριακή Δημοκρατία. Της επιφάνειας είσαστε.. :)
·          
·         Και αν πάμε με τα τεκμήρια σύμφωνα με τα οποία ο Αναστασιάδης παραβιάζει την συμφωνία που ο ίδιος υπέγραψε το 2014, τότε αν δώσουμε έστω και ένα ίχνος βάρους στις υπεκφυγές του προεδρικού, αναπόφευκτα έχει δίκαιο ..ο Ν. Παπαδόπουλος κατά το προεδρικό. Διότι εκείνος έλεγε από το 2014 ότι κακώς υπογράφηκε εκείνη η συμφωνία κοκ. Οπότε, αν τώρα η κυβέρνηση και ο Αναστασιάδης τη θεωρούν προβληματική, τότε δικαιώνουν τον προεκλογικό τους αντίπαλο. Πόση ξεφτίλα ρε;.. γιατί είναι και θέμα αξιοπρέπειας – να λες για τόσα χρόνια κάτι, και ξαφνικά μήνες πριν τις εκλογές, επειδή δεν σου βγαίνουν οι δημοσκοπήσεις, να αλλάζεις απότομα σενάριο και να πουλάς ότι καταδίκαζες. Έτσι, χωρίς ίχνος ντροπής – λες και μιλά μια ηχογραφημένη κασέτα… Άντε να δούμε τώρα και το πραγματικό ποσοστό των προβάτων… J
·          
·         Κατά τα άλλα, το Μπαρμπαρός θα συνεχίσει να κάνει περιπολίες μέχρι να συνειδητοποιήσει η πλειοψηφία [όπως φαίνεται] της ελληνοκυπριακής πολιτικής ελίτ, ότι ουσιαστικά το τουρκικό ναυτικό τους έχει περικυκλώσει διεκδικώντας μια Αοζ μέχρι την Αίγυπτο. Και ο ΟΗΕ σκέφτεται τα έξοδα του… Και όλοι βαριούνται να ασχοληθούν, πια, με ένα ζήτημα που φαίνεται σχεδόν λυμένο, αλλά ένας τύπος, όπως τον Αναστασιάδη, νομίζει ότι θα ασχοληθεί κανένας ιδιαίτερα μαζί του και τα θεάματά του. Ακόμα δεν κατάλαβε τί τον θεωρούν από τον καιρό του κουρέματος. Ούτε φαίνεται να θυμάται πως του ανέμιζαν έχει πριν λίγο καιρό το θέμα Λεμπέντεβ. Οπότε βολοδέρνει σε εσωτερικά θεάματα, καθώς η Κυπριακή Δημοκρατία μετατρέπεται [και με τις πράξεις και τους λόγους του] σε ελληνοκυπριακή διοίκηση… Τουλάχιστον ο Τάσσος καταλάβαινε τη διαφορά και είχε ένα ήθος.
·          
·         Η επίκληση του διεθνούς δικαίου και η στρατιωτική συμμαχία με το Ισραήλ – δηλαδή ο ρατσισμός του Ισραήλ, η προσφυγιά των παλαιστινίων, ο οργανωμένος εποικισμός κοκ, δεν ενοχλούν τους απορριπτικούς [νέους και παλιούς] αλλά ..θέλουν να επικαλούνται και το δίκαιο των προσφύγων μας, το έγκλημα του εποικισμού κοκ; ..Πόσο γελοίοι μπορείτε να γίνετε; Συνεχίστε… Αυτό που μου αρέσει πάρα πολύ με την ομάδα των νέων και παλιών απορριπτικών είναι η ξαφνική [ανάμεσα στα αναμασήματα συνωμοτικών θεωριών κοκ] επίκληση του διεθνούς δικαίου. Αυτή η επίκληση γίνεται για δυο λόγους: από τη μια υποτίθεται ότι δείχνει ότι οι ελληνοκύπριοι [και μόνο αυτοί] έχουν δίκαιο, αλλά και γιατί, αφού έχουν δίκαιο, τότε είναι δεδομένο ότι  «μπορούν» να εξασφαλίσουν διεθνή στήριξη για να ..πιέσουν την Τουρκία κοκ. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι κουφό να ακούγονται τέτοιες χαζομάρες για τη συγκεκριμένη εποχή [μετά τον ψυχρό πόλεμο] – το 1999 βομβαρδίστηκε ανεξάρτητο κράτος [η νέα Γιουγκοσλαβία] το 2003 έγινε η εισβολή στο Ιράκ, το 2011 βομβαρδίστηκε για 8 μήνες η Λιβύη. Και μιλούν κάποιοι για…. Δίκαιο; Μια μορφή επίκλησης διεθνούς δικαίου υπήρχε σαφώς τη δεκαετία του 1950-60-70 μέσα στα τότε διεθνή πλαίσια. Σήμερα, το θέμα είναι οι ισορροπίες. Αλλά έστω ας πούμε ότι οι ελληνοκύπριοι θέλουν να επικαλεστούν το διεθνές δίκαιο – θα το επικαλεστούν, ενώ κάνουν συμμαχίες με το Ισραήλ; Να μετρήσουμε πόσοι είναι πιο παλαιστίνιοι πρόσφυγες από το 1948 η από το 1967; Να μετρήσουμε τους έποικους ή το πώς το κάνει δημόσια και οργανωμένο Ισραήλ; Να μετρήσουμε μήπως το ρατσισμό της κατοχής με παραδείγματα, δολοφονίες… Πώς το προτιμούν οι υποκριτές της πολιτικής μας; Διότι «ευαίσθητοι» εθνικιστές της άποψης σας μόνο, σε κάποια φάση μετα από το αυτό το λουτρό αίματος αυτής της περιόδου, θα συνειδητοποιήσετε ότι ζείτε ένα μουσουλμανικό ωκεανό, και ότι και το Ισραήλ θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον καθρέφτη των εγκλημάτων του [και ευτυχώς υπάρχουν και οι ακτιβιστές που ζουν την αξιοπρέπεια της εβραϊκής κοσμοπολίτικης ανθρωπιστικής παράδοσης] ..Και οι ελληνοκύπριοι απολογητές των εγκλημάτων [γιατί είναι.. δυνατό το Ισραήλ και θέλουν στρατιωτική συμμαχία μαζί του] ας μην περιμένουν τη στήριξη των Αράβων, όπως μετά το 1974… Αλλά αυτήν δεν θα είναι η μόνη έκπληξη, αν συνεχίσουν αυτό το χαζό παιχνίδι να νομίζουν ότι ο λίμπουρος πετά επειδή εν δικός τους..
·          
·         Το όνομα του Ιωνά θα ταυτιστεί στο μέλλον με την έννοια της ασυνέπειας στην πολιτική – όπως ας πούμε «γιωρκατζισμό» σημαίνει ρουσφετολογία και κουμπαροκρατία, έτσι και το Ιωνάς [εν σαν τον Ιωνά τούτος/η»] θα σημαίνει άλλα λέει, άλλα κάμνει και το κυριότερο φωνάζει για τους άλλους, αλλά ποτέ δεν εφαρμόζει αυτά για τα οποία φωνάζει στον εαυτό του. Η Ιστορία και το συλλογικό ασυνείδητο πάντα βρίσκει τρόπους να τιμωρεί το θράσος… Το ενδιαφέρον είναι αυτοί που συγκαλύπτουν το Ιωνά. Αυτό που «κατάφερε» ο Ιωνάς με την αλλαγή του υπαρχηγού είναι η προώθηση του σχεδίου να μετατρέψει την αστυνομία σε ΚΟΠ του Κουτσοκούμνη – δηλαδή ένα οργανισμό που στήνει θεάματα και μετά απαγορεύει με πρόστιμα την κριτική στο στημένο του θεάματος. Οπότε το ότι αποκαλύφθηκε ότι αστυνομικοί [επί υπουργίας του Ιωνά] ήταν διαπλεκόμενοι με τον υπόκοσμο, όχι μόνο πέρασε χωρίς έρευνα [αφού διόρισε/υπέβαλε ο Ιωνάς  και ο αρχηγός που επέβαλε ο Ιωνάς μέλη στην επιτροπή διερεύνησης τί περίμενε κανείς;] αλλά και κατηγορήθηκε για «διαρροή» το άτομο που δεν εμπλεκόταν. Αλλά φαίνεται ότι ενοχλείτο από τη διαπλοκή. Τί χαριτωμένο θέαμα. Μέχρι και ο Α. Μιχαηλίδης του Φιλελευθέρου δεν άντεξε στο δούλεμα και έθεσε το θέμα ξεκάθαρα – σε ένα ζήτημα διαφθοράς κατηγορείται κάποιος ότι το αποκάλυψε αντί να κατηγορείται η διαφθορά η ίδια. Ιωνάς… J ..Επί Ιωνά το έγκλημα φαίνεται να είναι τόσο άνετο όσο το να στήνει δημόσιες δολοφονίες, ενώ συμμορίες οπαδών της ποδοσφαιρικής ομάδας που συμπαθεί ο Ιωνάς συμπεριφέρονται όπως τα αππωμένα μωρά που ξέρουν ότι θα έχουν προστασία… Άραγε ήταν και ο Ιωνάς στην φιέστα του ΑΠΟΕΛ, όταν γινόταν και πάλι γης μαδιάμ το κτήριο της Τεχνικής; Α και ο υπουργός δεν είδε, δεν άκουσε… Τέτοια κωμικά επεισόδια… Και αυτός ο τύπος θέλει να παρακολουθεί συνδιαλέξεις για να… εμποδίσει το στοίχημα; Τί λες ρε.. ο Ιωνάς και η όλη του πορεία [ένα είδος παράδοσης της δημόσιας τάξης σε ομάδες ημέτερων ] δείχνει απλώς ότι με τέτοια πρόσβαση θα παρακολουθεί τους αντίπαλούς του… για να κερδίσει κάτι ο ίδιος. Σιγά που θα εμποδιστεί το σκηνικό με τα στημένα παιχνίδια – ποιός στήνει παιχνίδια; Ποιός ελέγχει την ΚΟΠ και τον σύνδεσμο διαιτητών; ..Οπότε τον Ιωνά τον αντιμετωπίζει κανείς όπως του αρμόζει –ένας τύπος υπόδειγμα της ασυνέπειας ..Οπότε όποιος τον πιστεύει, έχει ευθύνη πια… J
·          
·         Και μετά έχουμε και το άλλο υπουργικό νούμερο τον Χάρη. Ώστε ουσιαστικά ο Χάρης Γεωργιάδης έλεγε ψέματα τον γενικό ελεγκτή; Και δεν υπάρχουν κυρώσεις για αυτές τις ψευδομαρτυρίες; Μπορεί να πει κάποιος ότι ο Χάρης έγινε ρεζίλι ήδη και αυτό είναι ένα είδος τιμωρίας. Ναι, αλλά το θέμα είναι ευρύτερο. Δηλαδή είναι επιτρεπτό να διορίζεται ως υπουργός ένα άτομο του οποίου η αντίληψη για το δημόσιο λειτούργημα έχει να κανει με την εξυπηρέτηση φίλων/φιλενάδων; Και καλώς παραιτήθηκε η Ειρένα [λογικά όχι τυχαία καθώς η ρουσφετολογία του Χάρη άρχισε, πια, είναι συζητείται δημόσια και να διερευνάται], αλλά το θέμα με την Σάβια ήταν κουφό… Ο Γεωργιάδης με το κλασικό σύνδρομο του ατόμου που ούτε ένα ανέκδοτο της προκοπής δεν φαίνεται να μπορεί να πει [χωρίς να φαίνεται η σκοπιμότητα και αμηχανία του], έβγαζε περίπατο την εμπάθεια του, απειλούσε άλλους [σε μια προσπάθεια μετατόπισης του θέματος], και φαινόταν να μην έχει καν υποψιαστεί ότι ως δημόσιος λειτουργός έχει υποχρέωση να τηρεί νόμους, κανονισμούς κοκ. Φαίνεται εξόφθαλμά, πια, σαν ένα άτομο ο οποίος απλώς θεωρούσε ότι η δουλειά του ως υπουργός ήταν να εξυπηρετεί τους ημέτερους – και  του πήρε ένα μήνα και να καταλάβει ότι όσα έλεγε ήταν από μόνα τους αισχρά και επιβάρυναν την κατάσταση με ψευδείς πληροφορίες και ..απειλές. Ο Αναστασιάδης, βέβαια, τί να πει. Και τί καταλαβαίνει πια και εκείνος… Όμως το θέμα είναι εκεί – μια λειτουργός, αντί να κανει την δουλειά της, προσπαθούσε να βολέψει τον εαυτό της, και ο υπουργός την συγκάλυπτε γιατί είναι φίλη του – και τη συγκάλυπτε λέγοντας ψέματα [τί άλλο μπορείς να το πεις;] στον γενικό ελεγκτή. Υπάρχουν νόμοι για όλους σε αυτήν την χώρα ήτο σύνδρομο του Χάρη καλύπτει και τη μη εφαρμογή του νόμου σε ημέτερους;..
·          
·         Η θεσμική ισορροπία του Κώστα Κληρίδη και η αποφυγή του θέματος του ρατσισμού του κυριου που μοιραζει περιγραφες «άξεστου». Η στήλη, ως γνωστόν, συμπαθεί και στηρίζει τον κ. Κ. Κληρίδη σαν μια ιστορική μορφή της θεσμικής αντίστασης στην απόπειρα διάχυσης της ρουσφετολογίας και της ημετεροκρατιας [με την ντε φάκτο κατάργηση της ισονομίας] από την νυν κυβέρνηση. Υπήρξαν περιπτώσεις που προσπάθησε να συμβιβάσει τα δεδομένα – ιδιαίτερα στην αρχή της θητείας του με κλασικό παράδειγμα τη συντονισμένη εκστρατεία για κατάληψη Κεντρικής Τράπεζας από ημέτερους της κυβέρνησης. Τότε, οι διαρροές από την Κεντρική είχαν καταντήσει σχεδόν συνηθισμένο σε ένα εμφανώς συντονισμένο σκηνικό. Αλλά τότε δεν καταδικάστηκε κανένας για τις διαρροές – και ήταν εμφανές ποιοί τις έκαναν. Ανάλογα βέβαια είχε να αντιμετωπίσει και ο ίδιος ο κ. Κληρίδης από κυκλώματα στην εισαγγελία που διέρρεαν [τον Πολίτη] στοχευμένα για να του κάνουν έμμεση επίθεση. Οπότε ξέρει και την τέχνη του θεσμικού συμβιβασμού – και αν και θα μπορούσε κάποιος να περιμένει περισσότερα από αυτόν. Στην απάντησή του στην ΚΙΣΑ ο κ. Κληρίδης απέφυγε ουσιαστικά το θέμα και μάλλον έμμεσα ζήτησε να τον απαλλάξουν από το ρόλο του διαιτητή για το δημόσιο πολιτικό λόγο. Αν δει κανείς προσεκτικά την απάντηση, αφού φροντίζει να τηρήσει το πνεύμα του νόμου [παραπέμπει σε διευκρινιστικές φράσεις του αρχιεπίσκοπου που δείχνουν ότι δεν δαιμονοποιεί όλους τους τούρκους πολίτες ή τους οικονομικούς μετανάστες, ακολούθως θέτει και θέμα αναφοράς σε έποικους [έμμεση αναφορά ότι αν ξεκινήσει μια διαδικασία αξιολογήσεων δημόσιων δηλώσεων, θα προκύψει ένας κατακλυσμός αντεκδικήσεων] για να θέσει το ζήτημα ότι ο πολιτικός διάλογος ίσως να ήταν καλύτερα να μείνει στο χώρο της δημόσιας σφαίρας, αντί στα δικαστήρια και άμα σκεφτεί κανείς εικόνες από τα δικαστήρια – με πρώτον τον Πική.. δικαστές που «ξεχνούν τι λένε οι νόμοι για τις αρμοδιότητες τους με βάση τους διορισμούς»…:)]. Ο κ. Κληρίδης ανήκει στους νομικούς που σαφώς προσπαθούν να τηρήσουν το πνεύμα και το γράμμα του νόμου. Το πρόβλημα είναι πως αντιμετωπίζεις την ερμηνεία του πνεύματος του νόμου – εδώ μάλλον, και δικαιολογημένα, θέλει να αποφύγει το ρόλο του διαιτητή. Και πιο συγκεκριμένα για τον αρχιεπίσκοπο μια διαδικασία διερεύνησης των προεκτάσεων του λόγου θα δημιουργούσε να λαβύρινθο νομικών προβλημάτων. Ο αρχιεπίσκοπος λέει διαφορα και αφού η λέξη άξεστος πέρασε σαν μη-προσβλητική, μπορεί να τον αποκαλέσει κάποιος και άξεστο στη συμπεριφορά του; Και γενικώς κουβαλά ένα σωρό απωθημένα που δεν δείχνει να μπορεί να ελέγξει πότε και που τα ρίχνει [χαρακτηριστικό του μη-άξεστου στην εποχή/κουλτούρα μας μας]– όταν λ.χ. αναφέρει του «ανατολίτες» με αρνητική διάθεση, τί λέει; Ο ίδιος τί είναι; Η εκκλησία την οποία εκπροσωπεί τί είναι;. Οπότε να ξεκινούσε μια έστω και δικαιολογημένη διαδικασία εναντίον του αρχιεπίσκοπου σαφώς θα τον οδηγούσε σε δικαστήριο αλλά ..μετά. Μετά προκύπτει το θέμα του Αυτοκέφαλου [και όπως παρατήρησε και ο Γ. Ιωάννου θα ήταν αφέλεια να πιστεύει κανείς ότι το ελληνοκυπριακό νομικό σύστημα θα έθετε ζήτημα με το αυτοκέφαλο ή τον αρχιεπίσκοπο] κοκ… Άρα ο Κληρίδης αυτό που μάλλον είπε  - μακριά από εμένα «το ποτήριον τούτο»…  J ..Όμως η δήλωση ήταν ρατσιστική – και ο κ. Κληρίδης έκανε λάθος στην αποδοχή της δήλωσης με βάση δήθεν τεκμήρια. Ως αξιωματούχος όφειλε να δεχθεί τα στοιχεία που πηγάζουν από τις διαπραγματεύσεις – που είναι επίσημα, [όπως έκανε και με την επίκληση των υπαρχόντων νομικών ρυθμίσεων] και αυτά δεν δείχνουν 300, 000 κοκ… Αλλά ήταν θέμα θεσμικής ισορροπίας..
·          
·         Ο ρατσισμός της δήλωσης του άξεστου: η λέξη άξεστος παραπέμπει σε κάποιον χωρίς «καλούς τρόπους», χωρίς δηλαδή τους τρόπους που είναι κοινώς αποδεκτοί σε μια κουλτούρα. Όμως, γιατί ζούμε στην εποχή που ζούμε και έχει τελειώσει η αποικιοκρατία και ο ρατσισμός θεωρείται απαράδεκτος, είναι σαφές ότι διαφορετικές κουλτούρες έχουν διαφορετικούς τρόπους συμπεριφοράς και άρα διαφορετική έννοια για τον άξεστο. Λ.χ. όταν ο κ/ Αναστασιάδης κτύπησε την πόρτα βγαίνοντας από τις συνομιλίες για να καπνίσει σε μερικές κουλτούρες, θεωρείται άξεστο. Σε άλλες ίσως όχι. Οπότε το να μεταφέρεται μια έκφραση που αφορά την συμπεριφορά ενός ατόμου στο εσωτερικό μια κουλτούρας [άξεστος σε σχέση με τους αποδεκτούς τρόπους] σε μια ολόκληρη ομάδα ατόμων εκτός της συγκεκριμένης κοινότητας, ναι είναι αυτό που ονομάζεται ρατσισμός. Παρά την φιλότιμη προσπάθεια του κ. Κληρίδη να υποδείξει ότι τελικά ο αρχιεπίσκοπος δεν τάχει με τους Τουρκοκυπρίους ήη όλους του έποικους, δεν το έσωσε, διότι η επόμενη έκφραση του αρχιεπίσκοπου, «ανατολίτες» προσδιόριζε με σαφήνεια, αν το δούμε ιστορικά και κοινωνικο-πολιτισμικά» ότι εννοούσε ότι «οι ανατολίτες είναι άξεστοι». Αυτό αναπαράγει ένα είδος δυτικού ρατσιστικού λόγου, που η δύση θέλει να ξεχνά, αλλά άφησε κληρονομιά σε δουλοπρέπεια προφανώς ιθαγενείς. Όπως τους ιρλανδούς στις ΗΠΑ που, αφού αντιμετώπισαν τον ρατσισμό με το σύνθημα no dogs allowed and Irish, μετά έγιναν οι ίδιοι φορείς του ίδιου ρατσισμού ενάντια στους αφροαμερικανούς που έρχονταν στον βορρά από τον νότο. Το γεννοβολούν και πάλι στα πλαίσια του λόγου, όπως τον εννοείται σήμερα στην νεωτερική κουλτούρα ευρύτερα  [διότι σε αυτό το πλαίσιο μπορεί να κρίνει κανείς εμπειρικά] παραπέμπει στην έννοια του ζώου [του κουνελιού] που γεννοβολά γιατί, [υποτίθεται όπως το κατανοούμε εμείς οι άνθρωποι] δεν κάνουν σεξ λόγω αισθημάτων ή θεσμικών πλαισίων [οικογένειας] αλλά σαν ..ζώα ..που γεννοβολούν χωρίς σκέψη. Στο μέλλον αυτός ο ανόητος διαχωρισμός ανθρώπων και ζώων θα υποχωρήσει - ήδη μέρος του όλου σκηνικού που περιέγραφε την σεξουαλικότητά σαν ζωώδη, άρα υποδεέστερη μορφή αισθήματος, έχει υποχωρήσει. Αλλά σαφώς αρχιεπίσκοπος το πηγαίνει στο - οι ανατολίτες είναι άξεστοι σαν ζώα. Cant get worse. Η μόνη του δικαιολογία είναι η ψυχαναλυτική. Ο αρχιεπίσκοπος που νοιώθει ότι η αυτοεικόνα του είναι αυτή του άξεστου, προβάλει προς τα έξω τα απωθημένα του – και όπως συμβαίνει συχνά αυτό που κατηγορεί εσωτερικά το υπερεγώ στο ασυνείδητο του ατόμου προβάλλεται προς τα έξω σαν βρισιά σε άλλους… έτσι και οι φανατικοί αντι-γκέι, μπορεί να προβάλουν προς τα έξω τις ενοχές για τις καταπιεσμένες τους επιθυμίες.. :) ..Άξεστοι… ανατολίτες… γεννοβολούν. Περαστικά θέλει ο άνθρωπος.. :)
·          
·         Αυτό που μου αρέσει είναι αυτή η «άλλη στρατηγική» των απορριπτικών. Ο Βενιζέλος το Σάββατο ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής για το αχάπαρο της όλης υπόθεσης. Σημαίνει απλώς, έγραψε, την επιστροφή στα «αυτονόητα».. «ανατροπή των κατοχικών δεδομένων, απελευθέρωση και αποκατάσταση της ενότητας της χώρας. Αποκατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ελευθερίων. Απόρριψη διαχωριστικών ρυθμίσεων που γεννούν διακρίσεις και εθνικισμό [φοβερό να μιλά ο Βενιζέλος για τον ..εθνικισμό σαν κάτι κακό – έλειψαν οι καθρέφτες στο σπίτι;.. :) ..Ή μήπως στις 15 Ιουλίου 1974 εκείνοι που έκαναν το πραξικόπημα διεκδικούσαν.. ανθρώπινα δικαιώματα;..].» Και πως θα γίνουν όλα αυτά; «Αναζήτηση μεθοδολογίας». Τί χαρά. Να φυλάμε αυτές τις αρλούμπες για να θυμόνται οι επόμενες γενιές την γελοιότητα της στιγμής. Και γιατί κύριε προνομιούχε αρχισυντάκτη δεν βρέθηκε αυτή η μεθοδολογία από τον Σπύρο, τον Τάσσο και την πρώτη θητεία Κληρίδη; Τί δεν δοκιμάστηκε; Μπα. Σιγά που έχει νόημα το «αυτονόητα». Πετάγεται σαν γλειφιτζούρι και μετά μπαίνει η προσθήκη «αλλά δεν ξέρουμε την μεθοδολογία». Δηλαδή δεν έχετε απάντηση, αν μετά από 40 χρόνια δεν σκεφτήκατε κάτι. Γιατί το δούλεμα είναι εμφανές. Τα εξωτερικά δεδομένα είναι σαφή: ο ΟΗΕ, οι μεγάλες δυνάμεις και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι το εξωτερικό μας περιβάλλον. Καλά, γιατί δεν τα κατάφερε ο πατέρας του ενός υποψήφιου [ο Τάσσος πατήρ του Νικόλα] και πρόεδρος του άλλου [του Λιλλήκα που ήταν υπουργός εξωτερικών του Τάσσου]; ..Καμιά απάντηση φυσικά, διότι η άλλη μεθοδολογία είναι μια φούσκα. Και πώς αλήθεια θα διεκδικηθεί όλο αυτό τα πακέτο που μοιάζει να σημαίνει να πάμε πίσω στο 1964, αλλά με απόλυτο έλεγχο της Κύπρου από τους ελληνοκύπριους [Σιγά, δηλαδή, που ενδιαφέρθηκε ο Βενιζέλος για τα δικαιώματα των τουρκοκυπρίων πριν – και σιγά που πιστεύει κανένας ότι θα ενδιαφερθεί].. Και άντε πες παραγνωρίζουμε την εμφανή, και τεκμηριωμένη με γραπτά, προκατάληψη του Βενιζέλου. Πες ότι πίστευε στην ιδανική λύση που θα υπήρχε, αν δεν μεσολαβούσε η εθνικόφρωνα υστερία του 1948 και το 1964-74. Ποιός θα επιβάλει το δίκαιο; Πες ότι υπήρχε τέτοια δύναμη, γιατί να ασχοληθεί με το κυπριακό και όχι με το παλαιστινιακό; Εκεί το κακό ξεκίνησε από το 1948 και οι παλαιστίνιοι υποφέρουν κανονική κατοχή ακόμα και έξω από τα σπίτια τους – σε όλη τη δυτική όχθη. Ο Βενιζέλος, όμως, δεν θέλει συμμαχία με το Ισραήλ; Και ποιός θα σας πιστέψει, ρε, αν για την τραγωδία των παλαιστινίων απλώς λέτε τώρα «καταλαβαίνουμε ότι έχετε και εσείς πρόβλημα» και τέρμα. Δέχεται ο συμμαχικός σας το Ισραήλ να πάει πίσω στα σύνορα του 1948; Γιατί εσείς θέλετε το «δίκαιο», όπως εσείς το φαντάζεστε για εσάς. Οπότε γιατί να διεκδικούν μόνο τα σύνορα του 1967 οι παλαιστίνιοι; Γιατί, λοιπόν, Βενιζέλο δεν ταυτίζεσαι με τους Παλαιστίνιους όπως κάποτε και κανείς επιλεκτικές συμμαχίες; Για την ρεάλ πολιτίκ; Ε τότε ξυπνά… Το δίκαιο είναι μια ιστορική έννοια που απαιτεί συνέπεια. Και η δημιουργία συνθηκών δικαίου απαιτεί και την κατανόηση της άλλης οπτικής. Αλλά είπαμε άμα είναι για φούσκες. Χρειάζεται άλλη.. μεθοδολογία.. Περαστικά… Θα πάθετε τίποτα σκέφτου σκεφτού για την.. μεθοδολογία.. :)
·          
·          Μια απλή σύγκριση μιας θλιβερά μεροληπτικής εποχής – για να θυμόμαστε την αθλιότητα που ζήσαμε: άφησαν τον Παπακώστα να πεθάνει γιατί δεν υποτασσόταν στον εκβιασμό να υπογράψει τη δήλωση φταίει ο Χριστόφιας, αλλά ο Νεοκλεους πονάει τα δόντια του και αμέσως βρέθηκε δίπλα από το σπίτι του στην Λεμεσό… Σχόλιο του γιου του Κ. Παπακώστα: Όταν ο πατέρας μου μακαριστος Κωστας Παπακωστας, πρωην Υπουργος Αμυνας, βρισκοταν στα προθυρα του θανατου, ο Ιωνας Νικολαου και η κολλητη του Αννα Αριστοτελους, Δ/ντρια των Κ. Φυλακων, δεν κουνησαν το μικρο δακτυλακι τους να βοηθησουν παρα τις προτροπες των ιατρων, με αποτελεσμα τον ΘΑΝΑΤΟ του.
Για τον πολιτικο τους συντροφο και φιλο Π Νεοκλεους ομως - που ποναει τα ΔΟΝΤΙΑ του - του εχουν κανονισει ενα ωραιο δωματιο στο Μελαθρο Αγωνιστων ΕΟΚΑ.
Αληθεια, αυτος ειναι ο σκοπος ιδρυσης του Μελαθρου; Για τετοιες εξυπηρετησεις ;» Νικολας Παπακωστας.
·          
·         Μπορεί να είναι έκπληξη ποιος τα λαλεί – η ίσως τζαι να εσιει τους δικού του λόγους, αλλα το σχόλιο εν τεκμήριο ότι ξέρουν τζαι οι συναγερμικου την αλήθεια πκιον για το τι έγινε με την οικονομική κρίση – την ευθύνη των τράπεζων, την διαπλοκή με την δεξιά τζαι την συγκάλυψη – η την απόπειρα συγκάλυψης που απέτυχε άμα έφτασε ως τζηκατω η αληθκεια. Αναδημοσιευση από την Christine Petrides:
Τζει που νόμισα πως εν Ακελικός που τα'χωνε.......
Ανδρέας Θεμιστοκλέους (ραλλίστας εκ Πάχνας)
"Τους ανέργους που πείνασαν και πεινούν,
τους φοιτητές που διάκοψαν τις σπουδές τους,
τους νοικοκύρηδες που έχασαν και χάνουν τα σπίτια τους,
τους επιχειρηματίες που καταστράφηκαν ή έχασαν τις επιχειρήσεις τους,
τους χαμηλοσυνταξιούχους που δεν τα βγάζουν πέρα και τα παιδιά τους αδυνατούν να τους βοηθήσουν,
τους αρρώστους που αναστενάζουν πάνω στις λίστες αναμονής και δεν έχουν μια για ιδιωτικούς γιατρούς και πολυκλινικές,
τους κατεστραμμένους από τη φούσκα του χρηματιστηρίου,
τους κατεστραμμένους από τη φούσκα των ακινήτων, κλπ κλπ
και τέλος αυτούς που η οικονομική καταστροφή τους πήρε την αξιοπρέπεια και ουσιαστικά τη ζωή τους, αυτούς, πρώτα αυτούς να σκέφτεσαι κύριε ΑΒΕΡΩΦ ΝΕΟΦΥΤΟΥ και ύστερα να πουλάς ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ της ΧΑΛΙΜΑΣ στους κουρεμένους.
Κατάλαβες μεγάλε πολιτικέ άνδρα, που είχες στα ώπα- ώπα τους τραπεζίτες και έλεγες ότι η Κύπρος έχει τους καλύτερους στον κόσμο;
Κατάλαβες κύριε Αβέρωφ Νεοφύτου, που με τη βοήθεια σου, σημαντικό μέρος του ELA (3 δις), κατέληξε σε δάνεια με προκλητικούς και χαριστικούς όρους σε φίλους σου που αδυνατούσαν να αποπληρώσουν παλαιότερα δάνει
Κατάλαβες κύριε Αβέρωφ Νεοφύτου ότι πολλά των δεινών μας οφείλονται και στις δικές σου πολιτικές ανοησίες;
Και από πού παμμέγιστε πολιτικέ φωστήρα θα κόψεις για να δώσεις στους κουρεμένους; Και πόθεν ως πόθεν από τη μια προστατεύεις τα βασίλεια της παρανομίας, της ασυδοσίας και του αβδηριτισμού, που κάθε χρόνο στοιχίζουν στους φορολογούμενους δεκάδες εκατομμύρια κι από την άλλη χωρίς να ντρέπεσαι θέλεις να περικόψεις έτι χειρότερα μισθούς και συντάξεις ή να παρατείνεις χρονικά τις περικοπές για να αποζημιώσεις τους κουρεμένους;"
Και γιατί μείωσες τον φόρο ακίνητης ιδιοκτησίας, αλλά την ίδια ώρα σκέφτεσαι πρόσθετες φορολογίες για όσους δεν έχουν και δεν αντέχουν;
Αλλά ξέχασα ότι και πάλιν θα ρίξεις τους δημοσίους υπαλλήλους και γενικά τους μισθωτούς στην πεινασμένη κοινή γνώμη προς κανιβαλισμό τους!
Σαν δεν ντρέπεσαι!»


·         Και ένα σχόλιο του Χ. Λαζαρίδη για τις οικογενειακές επιχειρήσεις της προεδρικής οικογένειας: Χρήστος Λαζαρίδης
ε ρε τι ετοιμάζει το προεδρικό γαμπροί στη Λεμεσό... κυπριακό κ τρίχες μπλέ μαρέ..... ανανάς, ρε ανανάς




·         Τούτες οι μέρες εσημαδευτήκαν που νίκες των τραπεζιτών. Που την μια οι κατηγορούμενοι για τες υποθέσεις της Τράπεζας Κύπρου τζιαι που την άλλη της Λαϊκής:  «Στην απόφασή του, την οποία εξασφάλισε το ΚΥΠΕ, ο Δικαστής της Ανωτάτου Γιασεμής Γιασεμή αναφέρει ότι αφού εξέτασε την αίτηση και τις θέσεις των συνηγόρων, έκρινε ότι δικαιολογείται η παραχώρηση της αιτούμενης άδειας για καταχώρηση αίτησης για έκδοση προνομιακού διατάγματος certiorari και/ή Prohibition. Όπως σημειώνει, «έχει εξεταστεί με προσοχή ο λόγος για ύπαρξη νομικών σφαλμάτων, κατά τρόπο πρόδηλο και πασιφανή, στο σώμα της ενδιάμεσης απόφασης του Μόνιμου Κακουργιοδικείου Λευκωσίας στην ποινική υπόθεση αρ. 17977/2015, ημερομηνίας 7.4.2017 και οι επί μέρους πτυχές του. Διαπιστώνεται δε, σχετικά, η ύπαρξη συζητήσιμης υπόθεσης, στη βάση του πιο πάνω λόγου». - http://dialogos.com.cy/blog/nomika-proskommata-ke-sti-defteri-diki-tis-tr-kiprou/#.WSXEAmh97IX «Στις προσφυγές τους, οι Χιλιαδάκης και Φόρος εγείρουν ζήτημα προκατάληψης και έλλειψης αμεροληψίας εκ μέρους της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς που «συνιστά αυτοτελή λόγο ακύρωσης της επίδικης απόφασης» κατηγορώντας την Επιτροπή ότι ενήργησε με αλλότρια κίνητρα και στοχευμένα προς καταδίκη και απόδοση ευθυνών σε διευθυντικά στελέχη της Λαϊκής Τράπεζας. Ισχυρίζονται επίσης ότι η Πρόεδρος της Επιτροπής Δήμητρα Καλογήρου ήταν προκατειλημμένη εναντίον τους, επικαλούμενοι δημοσίευμα της εφημερίδας «Αλήθεια» ημερομηνίας 26.1.2014 στο οποίο η ίδια ήταν αισιόδοξη πως θα στοιχειοθετηθούν εναντίον των Διοικητικών Συμβούλων της Cyprus Popular Bank Public Co Ltd όχι μόνο αστικές αλλά και ποινικές ευθύνες.» http://dialogos.com.cy/blog/merikos-dektes-i-prosfiges-stelechon-proin-laikis-kata-apofasis-tis-ekk/#.WSXElmh97IX
·         Που την άλλην με τες δίκες των τραπεζών φκαίννουν στη φόρα διάφορα όπως το ακόλουθο, το οποίο ουσιαστικά εν η πικρία για «τον παραγκωνισμό» του Κυπρή όπως τον εχαρακτήρισε. Σκεφτείτε στο τέλος να φκεί διαπροσωπική κόντρα ο λόγος που οδήγησεν η Τράπεζα Κύπρου το ρότσο στο μνημόνιο: «Τον ισχυρισμό ότι ο Ανδρέας Ηλιάδης ήταν κάθετα αντίθετος τόσο με την έκδοση ανακοίνωσης υπό τη μορφή προειδοποίησης κέρδους (profit warning) όσο και με τη συζήτηση του θέματος στη συνεδρία του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας Κύπρου στις 14 Ιουνίου του 2012, προέβαλε σήμερα ο Γιάννης Κυπρή.» - http://dialogos.com.cy/blog/karfia-kata-tou-a-iliadi-apo-ton-g-kipri-sti-diki-tis-tr-kiprou/#.WSRnsGh97IV
·         Ο Ακάμας εν αποανάπτυξη που χρειάζεται για να σωθεί- http://www.philenews.com/eidiseis/topika/article/400194/sta-skaria-i-anaptyxi-toy-akama
·         Στους φασίστες μπαλκόνια τζιαι στον κόσμο προστίματα - http://politis.com.cy/article/tekes-i-vouli-me-to-etsi-thelo
·         Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της έμφασης τζιαι εστίασης στη μη είδηση, σκιάζοντας ακόμα τζιαι κρύβοντας την πραγματική είδηση. Πρώην γενικός εισαγγελέας απαιτεί με επιστολές τους να συζητήσει με τον νυν γενικό εισαγγελέα (εν αντίδικοι προφανώς σε τούτες τες υποθέσεις όπως τζιαι σε μεταξύ τους υπόθεση για συκοφαντική δυσφήμιση) υποθέσεις που ο πρώτος χειρίζεται ως ιδιώτης δικηγόρος. Με χαρακτηριστικό πατροναρισμό, ηλικιασμό, συγκαλλυμένο σεξισμό τζιαι ταξισμό απαιτεί (ναι, εν συνειδητά επιλεγμένη η λέξη) να διευθετηθεί συνάντηση με τηλεφωνήματα στη «γραμματικό» θεωρεί ότι οι πελάτες του παρακαλώ εν ... «πέλατες» της γενικής εισαγγελείας. Ποιόν εν το θέμα δαμέ? Ότι πρώην γενικός εισαγγελέας θεωρεί ότι η γενική εισαγγελεία εν τα αμπελοχώραφα του παππού του, οξά η άρνηση του .. «νεαρού και άπειρου» (άμα στα πενήντα και κάποιος θεωρείται νεαρός τζιαι άπειρος που τον πρώην γενικόν εισαγγελέα, σκεφτείτε προσέγγιση σε άτομα που μόλις αποφοιτήσαν τζιαι μπορεί να ασκούνται τζιαι στο γραφείον του) νυν γενικού εισαγγελέα να δώκει δικαιώματα στον συγκεκριμένο κύριο. Στην κρίση του κοινού το άρθρο - http://politis.com.cy/article/porta-ermitika-klisti-apo-ton-k-kliridi
·         Στο επόμενο παράδειγμα εν οι τρολιές που γίνουνται ειδήσεις. Γράφει το σίγμα «Βγήκαν σεργιάνι τα φίδια στην Κύπρο-Πού βρέθηκε αυτή η φίνα» με μιαν προφανώς φωτοσιοππαρισμένη (η σκιά να μεν ταιρκάζει με το το προβαλλόμενο σάιζ, με το βάρος με τίποτε). Μιαν πραγματικήν είδησην όμως, όπως την κατάσταση του σταθμού τζιαι σε ποιάς τράπεζας τα σίερκα ήρτεν, το σίγμα εν κάμνει τον κόπο να αναφέρει, ώστε να διασαφηνίσει πώς ειδήσεις που προβάλλει μπορεί να διαμορφώνονται αναλόγως των συγκεκριμένων συμφερόντων. Εν έτσι αγαπητές μου που γίνουνται οι τρολιές ειδήσεις - http://www.sigmalive.com/news/local/432317/vgikan-sergiani-ta-fidia-stin-kypropou-vrethike-afti-i-fina#prettyPhoto

·         Τζιαι μιας τζιαι είπαμεν για τες ειδήσεις-μη είδήσεις τζιαι τες τρολιές ειδήσεις, ας πάμεν τζιαι σε μιαν είδηση χουντίνι. Έσιεις έναν πρώην διευθυντή του Τμήματος Εσωτερικών Προσόδων να διερευνάται που την Γενικήν Εισαγγελεία γιατί εκατοντάδες χιλιάδες βρίσκουνται στους λοαρκασμούς του χωρίς να μπόρει να τες δικαιολογήσει τζιαι εν το θωρείς σε κανένα που με τα μεγάλα ΜΜΕ. Εν σε κάμνει να διερωτηθείς για ενδεχόμενη σύνδεση των δκυο φαινομένων? «Προχωρά η διερεύνηση της υπόθεσης του Γιώργου Πούφου» – Δηλώσεις Κώστα Κληρίδη - «Ουρανοκατέβατες» εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στους λογαριασμούς του - http://www.tothemaonline.com/koinonia/2017/05/23/poufos-costa-clerides-prohora/

·          
·         Όταν ο Νικόλας εξίασεν να πάρει λουκουμάδες στον παπά: «Ο ιερέας σε χωριό της επαρχίας Λάρνακας  διέκοψε εξόδιο ακολουθία για να διώξει τα μέλη του Παγκύπριου Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Φίλων, όπου είχαν στήσει τραπεζάκι για εισφορές στο προαύλιο.Σύμφωνα  με τη νέα νομοθεσία η οποία ψηφίστηκε απο ΔΗΣΥ και ΔΗΚΟ  (Διαβάστε Περισσότερα) οι οικείοι του αποθανόντος είναι υποχρεωμένοι να εξασφαλίσουν τη «σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας εκκλησιαστικής επιτροπής». Σύμφωνα με πληροφορίες οι συγγενείς της αποθανούσας αντέδρασαν δυσαρεστήθηκαν από την συμπεριφορά του ιερέα και την ενέργεια του να διώξει τον ΠΑΣΥΚΑΦ, καθώς οι ίδιοι επιθυμούσαν αντί στεφάνων να γίνουν εισφορές για τους καρκινοπαθείς.» - http://dialogos.com.cy/blog/iereas-diekopse-kidia-gia-na-dioxi-ton-pasikaf/#.WSXLOmh97IU
·         Εκατατέθηκεν επιτέλους στη βουλή νομοσχέδιον για whistleblowing. Ηντά κατάληξην εννά έσιει μετά την κοπτοραπτική των σπίρτων μονάχων αναμένεται να το δούμεν - http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/400947/etsi-tha-prostatevontai-oi-pliroforiodotes
·         Ο τίτλος είχε τη δική του σημασία (για την ίδια είδηση) «Συστάσεις για πολλά από την Κομισιόν» τζιαι «Συστάσεις Κομισιόν προς την Κύπρο: Ιδιωτικοποιήστε και την ΑΗΚ» Για να μπόρετε να κάμετε τζιαι τη σύγκριση της είδησης http://www.philenews.com/oikonomia/kypros/article/400720/systaseis-ga-polla-apo-tin-komision τζιαι http://politis.com.cy/article/sistasis-komision-pros-tin-kipro-idiotikopiiste-ke-tin-aik
·          
·         Μιαν ο Θεμιστοκλέους ο των μεγεθών επιτίθεται στο Φούλλη, μιαν ο Δίπλαρος ο Γαλακτοτριανταφυλλόπιννος στον Ιωνά, μιαν ο Σαμψών ο κάμνω-ομιλίες-στο-ΕΛΑΜ-αλλά-βάλλω—υποψηφιότητες-με-το-ΔΗΣΥ-για-να-είμαι-σίουρος-ότι-εννά-φκω-βουλευτής, εγινήκαν σιήλια κομμάθκια μες τζιείν’ το ΔΗΣΥ τζιαι λείπουν τα τασάκια
·         Μετά τον Γιαννή τον Εθελοντή, πόσους άλλους θέλετε να κανίσετε τζιαι σιου τζιαι καλά να κάμετε μιαν φάουσαν υφυπουργεία «ασσέν τζιαι το ‘18». Σατσιήν φαουσιαρκον
·          
·         Έρκεται λαλούν αυστηρόττερο νομοθετικό πλαίσιο για το ξέπλυμα χρήματος που έσιει επίκεντρο τους πραγματικούς δικαιούχους, δηλαδή τα φυσικά πρόσωπα, τζιαι μάλιστα υπάρχουν ειδικές πρόνοιες για τα πολιτικά εκτεθειμένα πρόσωπα. Χα! Τον Αναστασιάδη αρωτήσετε τον αν το γραφείο που φέρει το όνομαν του, αλλά εν κληρονομιά στες θυγατέρες θέλει να αποκαλύψει έτσι δουλειές, ειδικά όταν τρέχουν οι δικαστικές διαδικασίες στες Νέες Υόρκες για τον Λεμπέντεβ τζιαι ο Φιλίππου, συνέταιρος των θυγατέρων, με φωνή με ακρόαση σε τούτα ούλλα? Αν δούμεν έτσι νόμο, σφυράτε!
·          
·         «Αφού διέλυσαν την πολεοδομική πολιτική στην ξηρά και οδήγησαν σε πολεοδομική αναρχία, στο όνομα της ανάπτυξης και της αντιμετώπισης της κρίσης, παραχωρώντας συντελεστές παντού εκτός από τον αέρα, τώρα θα καθορίσουν πολεοδομικές ζώνες και στη θάλασσα. ΒΑΣ ΒΑΣ http://www.philenews.com/eidiseis/paraskinio/article/401830/mono-ston-aera-den-tha-ktisoyn
·          

·         Πάντως αν είναι να μιλήσουμε για διεθνή πολιτική, και τις δυναμικές στην περιοχή μας. αξίζει να προσέξει κανείς το ξανα-άνοιγμα της κόντρας Κατάρ – Σαουδικής Αραβίας μετά την επίσκεψη Τραμπ. Αλλά είπαμε η πολιτική όπως περνά στα καθεστωτικά ΜΜΕ έχει να κανει με την… αυτονόητη μεθοδολογία που δεν ξέρουμε.. με το ποιούς θέλει να βολέψει ο Χάρης, τί κόλπο θα σκαρφιστεί ο Ιωνάς για να αποκτήσει και άλλο έλεγχο της αστυνομίας, ενώ εκείνοι που έπρεπε να επιτηρεί κάνουν περίπατους παρανομιών…J..
·          
·         Μάνα μου ρε τον καημένο τον Σταύρο Χριστοδούλου..Ανησυχα πολλά για την αριστερά και τον ενοχλεί ο Χριστόφιας. Στην εμμονή του καθενός κύριε Σταύρο ξεπλένεται και ο Ιωνάς. Σου το ξαναγράψαμε – η προβολή των προσωπικών απωθημένων, μάλλον αντανακλά θλιβερά στην εικόνα σου. Αλλα αν είχες επίγνωση αγαπητέ θα συρόσουν σαν θύμα, έτοιμο από καιρό, σε εκείνο το σαχλό θέαμα κανιβαλισμού, όχι απλά του Χριστόφια [Σιγά μην έχει σημασία η μιζέρια των εμμονών σου], αλλα της αριστεράς κοκ με την χαζή παράσταση Μιλτης; Η μήπως νομίζεις ότι ξεχνιέται η εμμονή του σαιτ στο οποίο φιγουράρεις και σαν αρμόδιος να προβάλει ότι ναναι για κανει «δίκη δια του πρωτοσέλιδου»..Ουτε καν εκεινη την πρακτικη λασπης που τοσο προωθησε ο Ρικκος, δεν απέφυγες....μέχρι και το κωμικό ψέμα ότι του είπε του Μιλτη, ο Χριστόφιας ότι ήθελε καζίνο το πουλήσατε. Τόση εμμονή, τόση μιζέρια…τόσες ενοχές;. Ή να σου θυμίσουμε την κωμική προωθηση ενός, ας πουμε, αλλου [στο φαντασιακο σας ανταγωνιστικου – χειτε δεκαετιες πισω είναι γεγονος] παραγοντα;..:) Να σου θυμίσουμε ποσό ευκολά ξεχνάς εκεί ένα υποτίθεται σκάνδαλο για το οποίο άμα λάχει κοκορεύεσαι αλλα ξεχνάς ότι και προστατευόμενος σου, έχει…[ας πούμε ευγενικά] εμπλοκή;…Κωμικό, σε αυτό το πλαίσιο, είναι να νομίζεις ότι ..εκφέρεις και ..αριστερό λόγο. Το πιο «αριστερό» σου φίλτατε είναι κάτι μεταξύ Μπλερ και Γιωργάκη…και για τον Λιλληκα τραβά ο οργανισμός σου υπόγεια, δεν είναι;…J…Σορρυ αλλα..:)…Καταγωγή είχε και ο ..Ορφανίδης ξέρεις..:)..Πουλάς υπηρεσίες και μάλιστα θλιβερά, με δεδομένο ότι κάποτε εγγραφές σαν μια ελπιδοφόρα πέννα. Τώρα αναμασάς…Και θα δώσεις εσύ, ας πούμε, μαθήματα στον Χριστόφια;. Και να μην γελάσουμε από την οπτική της αριστεράς;…J..Γίνεσαι κωμικός και δεν το παίρνεις χαμπάρι. Και που ήσουν ρε Σταύρο όταν η εφημερίδα σου πουλούσε το σενάριο για όλα φταίει το Δημόσιο κλπ. κλπ. – για μια οικονομική κρίση που καταγράφηκε ιστορικά σαν μια παγκόσμια κλασική περίπτωση τραπεζιτικής κρίσης; Ο Χριστόφιας τράβηξε στην πλάτη του το να λέει την αλήθεια για την ευθύνη των τραπεζών – και αν γλυτώσαμε τα χειροτέρα, και με τις επιμονές της τρόικα, και των ντόπιων φερέφωνων της,  για σκληρότερο μνημόνιο, αλλα και για το καθολικό κούρεμα που προσπάθησαν να πασάρουν τον Μάρτιο του 2013, [στα αριστερά λέγεται «κοινωνικοποίηση των ζημιών» - αλλα εσύ μάλλον υπάκουσες.:)] η επιμονή του Χριστόφια να λέει την αλήθεια ρίζωσε – και απέδωσε. Μέχρι και οι δεξιοί σήμερα το παραδέχονται ότι ήταν τραπεζιτική κρίση. Και φυσικά η διαπραγμάτευση για το κυπριακό γίνεται [αν το βρεις κύριε Σταύρο..:)] στην βάση όσων έκτισε ο Χριστόφιας....Η δεν το πρόσεξες; Κοίτα να δεις…J..Αλλα και εσύ πουλούσες το «εμβατήριο που σου έμαθαν» τότε για τις τράπεζες.. και τώρα..θέλεις να κανείς και ..κήρυγμα περί ..αριστερών. Έχεις πλακά. Όσο για το Μαρί, άμα επιμένεις ακόμα να αναπαράγεις τα ψέματα, η να περιφέρεις την άγνοια σου, περαστικά. Ώστε έφταιγε ο Χριστόφιας γιατί οι στρατιωτικοί δεν έκαναν ένα στέγαστρο ενώ είχαν τα λεφτά, και γιατί κάποιος διέταξε να πάνε οι ναύτες και οι πυροσβέστες κοντά στην φωτιά την στιγμή της έκρηξης – αντί να διατάξει εκκένωση [αλλα τι να πεις καημένε, που η εφημερίδα σου βγήκε την επόμενη με το χυδαίο ψέμα ότι διατάχθηκε εκκένωση – έχεις και εσύ να προστατεύσεις τα ψέματα που πούλησε η επιχείρηση σας..:)]..Α ναι..εσύ δεν διαβάζεις τα τεκμήρια..αναπαράγεις..Και λες αυτές τις ανοησίες, και μετα τον θάνατο του Παπακώστα – που τον άφησαν να πεθάνει γιατί δεν υπέγραφε αυτό που παπαγαλίζεις, ότι «φταίει ο Χριστόφιας”. Κατάλαβες ρε Σταύρο τι θα πει ήθος και που ανήκει η πέννα σου που πουλά υπηρεσίες; Ο Παπακώστας δεν υπέγραψε και πέθανε..γιατί δεν υπέγραψε ρε αυτά που υπογράφεις εσύ κάθε εβδομάδα αν όχι κάθε μέρα; Περαστικά – και μην αγχώνεσαι για την αριστερά. Στις δύσκολες ώρες που εσύ πετούσες πέτρες, η αριστερά άντεξε όχι μόνο για τον εαυτό της αλλα και για την κοινωνία ολόκληρη. Και στο κυπριακό, και στο να πει την αλήθεια για την κρίση, και για το φυσικό αέριο…Εσύ ήσουν αλλού. Αν δεν ήταν ο Χριστόφιας να πει τις αλήθειες σαν πρόεδρος πολύ πιθανό να χρειαζόμασταν 30 χρόνια και να ξεφύγει η κοινωνία από τα παραμύθια της εξουσίας που προωθούσαν ΜΜΕ συμπεριλαμβανομένου και αυτού στο οποίο πουλάς υπηρεσίες. Όπως Αλλωστε έγινε και για την περίοδο 1964-74 – για πόσα χρόνια δεν συμπεριφερόταν η επιφάνεια του δημόσιου λόγου ότι δεν υπήρχαν σφαγές τουρκοκυπρίων. Αλλωστε και για αυτό το μίσησαν οι περισσότεροι συνεργάτες σου στις αρχισυνταξίες. Μα να πει και εκεί τις αλήθειες. Α ναι. Οι δικοί σου «αριστεροί» βολεύονται στην σιωπή…J..ιδού και το άρθρο http://www.philenews.com/f-me-apopsi/arthra-apo-f/article/402000/to-baridio-christofias#.WSqW1TnIoBN.facebook
·          





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου