19 Μαρ 2017

Σπόντες



·         Αυτή η εβδομάδα προσφερόταν για απόλαυση έστω και αν τα σύννεφα γενικώς πλανιούνται στον ορίζοντα σαν απειλές χωρίς βροχή. Τα κορυφαία σημεία της τα πρόσφερε από την μια η κατάσταση υστερίας του Ταλιαδώρου [μέχρι και ένα σουτιέν στο βυζί του αγάλματος της Αφροδίτης τον έβγαλε από τα ρούχα του], οι αποκαλύψεις του Χάσικου [της εφημερίδας του που υποτίθεται δεν του ανήκει, αλλά κάνει αυτά, που αυτός θέλει κλπ. κλπ..:)] για τον Περδίκη που έστηνε θεάματα ενάντια στα επιδόματα για αυτοκίνητα/οδηγούς αξιωματούχων και αυτός το έπαιρνε από την πίσω πόρτα σαν χρηματοδότηση για το κόμμα του. Και φυσικά, στα ευχάριστα είναι το γεγονός ότι προχώρησε η διαδικασία για το Ασυμβίβαστο του Χάσικου – με τον επικεφαλής της επιτροπής να δηλώνει ότι εκ πρώτης όψεως υπάρχει θέμα… Φαντάσου, δηλαδή, με τον νόμο από την μια να είναι σαφής και τα τεκμήρια της ιδιοκτησίας του Χάσικου από την άλλη να είναι επίσης ξεκάθαρα, να έβγαζαν και απόφαση ότι.. δεν υπάρχει θέμα. Στο κυπριακό κάτι κινείται [κάτι πρέπει να δείξει τζαι στους εν δυνάμει ψηφοφόρους του που θέλουν λύση ο Αναστασιάδης] αλλά το πραγματικά ευχάριστο ήταν η απόφαση για μετακίνηση του τουρκικού στρατού και την επιστροφή των Μαρωνιτών στην Αγία Μαρίνα. Κάτι ανθίζει έστω τζαι στην ξεραΐλα..
·          
·         Σαφέστατα τα εύσημα της εβδομάδας πάνε στην ομάδα των μαθητών/τριών του Παγκυπρίου που έκαναν την καλλιτεχνική παρέμβαση με τα εσώρουχα στα αγάλματα… Η παρέμβαση του Ταλιαδώρου ήταν απολαυστική. Φιλόλογος σου λέει ο άλλος τζαι εν εκατάφερε καν να θκιεβάσει το κείμενο της ομάδας [μαθητών/τριών τζαι  της καθηγήτριας] που έκανε την παρέμβαση για να δει ότι ο στόχος δεν ήταν η βεβήλωση μπλα μπλα, αλλά ένα είδος κριτικής της διασταύρωσης εμπορεύματος τζαι του «ιδεώδους». Αλλά σιγά που θα σκέφτοταν ο Ταλιαδώρος πριν αρχίσει το «εμβατήριο που του έμαθαν να λέει». Τί είδε και τον ενόχλησε; Προφανώς, η όλη εικόνα μετέδωσε κάτι ανατρεπτικό, και ίσως κρυφά γοητευτικό ακόμα και στο θωρακισμένο με την καταστολή ασυνείδητο του Ταλιαδώρου – και γενικότερα του όποιου/ας έπαθε κρίση συντηρίλας. Έγραψε, λοιπόν, ο Ταλιαδώρος ότι δεν σεβάστηκαν τον «ελληνικό πολιτισμό τον αρχιεπίσκοπο Κυπριανό» μπλα μπλα.. Το ότι τα αγάλματα ήταν ρέπλικες, όπως γράφτηκε δεν απασχόλησε το μένος που ήθελε να εξορίσει την υποψία γοητείας που εξέφραζαν τα εσώρουχα πάνω στα νεκρά [από την εξιδανίκευση και την μετατροπή τους σε σύμβολα λατρευτικής υποταγής] αγάλματα. Ότι κατασκευαστεί που θυμίζει αρχαιότητα να του ανάβουνε και κερί ρε;.. :) ..Αλλά ήταν και ο Κυπριανός. Δηλαδή, ρε Ταλιαδώρε [και όσοι άλλοι πιστοί κάνατε το καθήκον σας στην κερκίδα της υποταγής στο βωμό της χωρίς σκέψης λατρείας] το να είναι το βυζί της Αφροδίτης κάθε μέρα μπροστά στα μάτια του «αρχιεπισκόπου Κυπριανού», και κάτω από τη χριστιανική εικόνα με τους Αγγέλους, δεν είναι τσας.. βέβηλο για τα χριστιανικά σας ήθη; ..Αλλά εκείνο μάθατε να το δέχεστε. Έτσι, είναι σιγά σιγά θα το μάθετε και αυτό. Και κάποια στιγμή στο μέλλον θα φωνάζουν κάποιοι άλλοι συντηρητικοί ότι αυτό που σας διεγείρει [με την πολλαπλή του έννοια] είναι… ιερό. Αλλά την στιγμή που γράφτηκε Ιστορία [γιατί μια τέτοια Παρέμβαση στο Παγκύπριο είναι ιστορική] φυσικά, οι συντηρητικοί ούτε κατάλαβαν, ούτε τολμήσαν να σκεφτούν. Ιδού, λοιπόν, που το μεταμοντέρνο παιχνίδισμα της τέχνης κατάφερε να περάσει το καταναλωτικό και το κλισέ αναμενόμενο, και να θέσει νέα ζητήματα στην καλλιτεχνική παρέμβαση: την αντίφαση ανάμεσα στο ιστορικό νόημα [τον ερωτισμό του αρχαίου γυμνού αγάλματος, τη στάση του χριστιανισμού απέναντι στον αρχαίο πολιτισμό, ή την παρέμβαση με σύμβολα που κρύβουν τα μάτια – είτε με ζαρτιέρες, είτε με γυαλιά] και τη λατρευτική αξία που γίνεται νεκρόφιλη… J
·          
·         Για να μην είμαστε και άδικοι αυτό που, ενδεχομένως, ενόχλησε πιο βαθιά το συντηρητικό υπερεγώ πρέπει να ήταν οι ζαρτιέρες στο αντρικό σώμα [και έτσι δεν είδαν καν τα γυαλιά στο πρόσωπο που έκρυβαν τα μάτια].. :) ..Βάρβαρο και βέβηλο, όμως, γιατί; Είναι βάρβαρο όταν ένα αρχαίο θέατρο παρουσιάζεται με μοντέρνα σκηνικά και παραπομπές; Ήταν η  ομοφυλοφιλία κάτι το άγνωστο στην αρχαιότητα;.. :) ..Ή θα μπορούσε να εκληφθεί το παιχνίδισμα ενός εσωρούχου σε ένα άγαλμα σαν έμμεση αναφορά σε μια ανδρόγυνη εποχή. Πού να μπουν τέτοια θέματα στο ελληνοκυπριακό σχολείο που βρίσκεται σε μια συντηρητική αντιμεταρρύθμιση αυτή τη θλιβερή περίοδο, γυρίζοντας δεκαετίες πίσω σε όλα τα πλαίσια [από τις εξετάσεις στις αποσπασματικές και παραπλανητικές αναφορές για την Ιστορία]; Οπότε το πιο εκφραστικό εσώρουχο ήταν ουσιαστικά εκείνο πάνω στο κεφάλι της Αφροδίτης. Που θύμιζε φερετζέ. Κάπως έτσι είναι η ελληνοκυπριακή εκπαίδευση αυτήν τη [ελπίζουμε σύντομη] περίοδο… Με ένα φερετζέ από λάθος χρήση. Σε ένα σώμα που πάει ήδη αλλού… Τα σέβη μας στην τόλμη και στο υποσυνείδητο που παρήγαγε το έργο της ελπίδας… Όπως έγραψε και ο Μπενγιαμίν η αξία και σημασία μιας ρήξης, όπως λ.χ. του ντανταϊσμού στην εποχή του, ήταν ακριβώς ότι προκαλούσε το σκάνδαλο, για να ανοίξει το δρόμο σε νέες μορφές… Για τα σημερινά ήταν ένα χελιδόνι του μέλλοντος.. :)
·          
·         Η επανένωση προχωρεί. Μέσα στη μιζέρια των νεκρόφιλων υπεκφυγών για μπλοκάρισμα της διαδικασίας της λύσης, η είδηση ότι θα μετακινηθεί ο στρατός και θα ανοίξει το χωριό της Αγίας Μαρίνας, είναι πολλαπλά θετικό. Θετικό για τον κ. Ακιντζή που κατάφερε να μετακινηθεί ο ξένος στρατός από ένα κυπριακό χωριό – και ότι προσφέρεται στους κάτοικους η πιθανότητα επιστροφής. Ένα αίτημα δικαιώνεται και ταυτόχρονα ανοίγει ένα ακόμα συνδετικό σημείο ανάμεσα στους κάτοικους του νησιού. Έτσι και αλλιώς όταν άνοιξε και ο Λιμνάτης είχαμε θεάματα και φόβους ανάλογους… Ποιός θα αμφισβητούσε σήμερα εκείνο το άνοιγμα που έσπρωξε τη διαδικασία της πρακτικής επανένωσης μπροστά; Ανάλογα θα μπορούσε να πει κανείς και για το ευρύτερο άνοιγμα της επικοινωνίας μέσω της πράσινης γραμμής – και θυμίζουμε ότι έγινε επί Τάσσου [για να αποδίδουμε και τα του καίσαρος των καίσαρει, αλλά και για να θυμόμαστε ότι οι υστερίες των «μικρών» πρέπει να μπαίνουν σε πλαίσιο..:)] ..Να αναφερθούμε σε δυο αντιδράσεις: είναι σωστό να γίνονται αποσπασματικές κινήσεις; Ναι.. η Ιστορία δείχνει ότι το ξεπέρασμα του διαχωρισμού γίνεται με μικρά ή μεγάλα βήματα σε διάφορες συγκυρίες… Αν η παρούσα ή η επόμενη κυβέρνηση θα τολμήσει να προχωρήσει στη διαδικασία που είναι ανοιχτή μπροστά της, είναι αμφίβολο. Και εμείς δεν αγοράζουμε τις χαζές δικαιολογίες της προπαγάνδας που πουλά ο κάθε Βίκτωρας της φτηνής προπαγάνδας. Άρα η λύση πρέπει να κτιστεί από τα κάτω και ίσως να χρειαστεί να προωθηθεί ντε φάκτο με εσωτερικές δυναμικές που θα εκμεταλλεύονται και εξωτερικές συγκυρίες… Άρα ένα ακόμα χωριό, ένας ακόμα κυπριακός χώρος γίνεται σημείο επαφής για το μέλλον. Ας γίνει αύριο και η Καρπασία. Αυτό Αλλωστε δεν ζητούν και οι Βαρωσιώτες; ..Το πιο αισχρό ήταν η έμμεση απειλή από μερικούς [των οποίων το βασικό πρόβλημα είναι φυσικά η επανένωση] στο στυλ - ότι θα αντιδράσει το.. ΕΛΑΜ.. Τα «καλα παιδιά» του αρχιεπισκόπου μετατρέπονται σε απειλή – και αυτό το κάνουν άλλοι στο όνομα τους; Είναι ενδιαφέρουσα η κατάντια μερικών – η λογική τους είναι «υποταχθείτε στο τί ζητά ο νεοφασισμός για να μην απλωθεί ή να μην απειλήσει;». Κάτι τέτοια λέει ο κάθε συμφεροντολόγος που φοβάται να πει καθαρά την άποψη του/της… Ρε.. εμείς, που όχι απλώς υποστηρίζουμε, αλλά κτίζουμε τη λύση σαν πραγματικότητα [πέρα και παρά μερικούς] ερχόμαστε από μια ιστορία που δεν φοβήθηκε όταν οι τραμπούκοι δολοφονούσαν με λιθοβολισμό τον Μένοικο, όταν δολοφονούσαν τον Καβάζογλου και τον Μισιαούλη. Όταν το ΝΑΤΟ έκανε τη διπλή του εισβολή με την ελληνική και την τουρκική σημαία αντίστοιχα, στις 15 τζαι στις 20 του Ιούλη του 74… τζαι νομίζετε ότι θα φοβηθούμε τώρα; Εμείς είμαστε η ιστορική συνείδηση του χώρου τζαι όσο τζαι να φακκάτε πάνω κάτω, ότι τζαι να κάμετε, απλώς μπορεί να καθυστερήσετε λλίον μια αναπόφευκτη διαδικασία.. Ή προσφέρετε υπηρεσίες σε ότι θεωρείται «αντίπαλο» - όπως έκαμνε τζαι η ΕΟΚΑ Β’ με τις προσφορές στον τουρκικό εθνικισμό. Αλλά την ιστορική δυναμική του χώρου, ούτε εσείς, ούτε Τζίνοι μπορείτε να την αλλάξετε..

·         Δεν φτάνει που διορίζουν άσχετους με το θέμα στα εκάστοτε διοικητικά συμβούλια, αφήνουν τον ΘΟΚ, εν προκειμένω, για τα τελευταία 4 χρόνια να λειτουργεί χωρίς καλλιτεχνικό διευθυντή με ουσιαστική εμπειρία και ευθύνη για τις επιλογές ημι-δημόσιου πολιτιστικού οργανισμού (τις αρμοδιότητες μοιράζονται Πρόεδρος ΔΣ, Λογιστής και Θεατρολόγος με σύμβαση), εδώ φαίνεται να εμπλέκονται και σε διαφθορά! ή επαγγελματικό ασυμβίβαστο! … ή όπως άλλως θέλετε… Τελικά χτές διορίστηκε από το Δ.Σ. του ΘΟΚ, νέος καλλιτεχνικός διευθυντής από την Ελλάδα. Και μετά αναρωτιούνται γιατί φωνάζουν οι Κύπριοι επαγγελματίες του θεάτρου, και με το δίκιο τους, γιατί ο κυπριακός ΘΟΚ δεν δίνει ευκαιρίες στους πολίτες του, αλλά προτιμά τους ελλαδίτες συναδέλφους τους… τόσο καλύτεροι είναι άραγε?... Ας σταματήσει επιτέλους ο επιτελικός ερασιτεχνισμός και η κομματοκρατία… λίγη διαφάνεια & αξιοκρατία στο πολιτισμό δεν βλάπτει … θάχουμε να απολαμβάνουμε! 
·          
·         Ο Χάσικος στην επιτροπή Ασυμβίβαστου. Τα συγχαρητήρια και πάλι στον κύριο Οδυσσέα. Η εικόνα του Χάσικου υπό διερεύνηση είναι από μόνη της ένα κέρδος για τη δημοκρατία. Τζαι Σωκράτη, έν’ ναιν προσωπικό το ζήτημα.. Τζήνη η χαζή έπαρση του 2013-15 με τα ψεύτικα/δανεικά φτερά των ΜΜΕ ήταν φούσκα. Μπορείς να καμώνεσαι όπως θέλεις, αλλά στο τέλος τούτος ο πληθυσμός έμαθε να κωδικοποιά… Μπορεί να πάρει λλίον τζαιρό να φανεί το σκηνικό, αλλά η εικόνα εν σαφής. Οπότε η διερεύνηση του Χάσικου ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει. Έτυχε να είναι το θέμα με το κτήριο της πολιτικής αεροπορίας – αλλά το θέμα της διαπλοκής του Χάσικου είναι ευρύτερο. Τζαι δεν συγκαλύπτεται. Οπότε η σχετικά σεμνή ανακοίνωση του Χάσικου ότι σέβεται την επιτροπή, ήταν μια καλή αρχή… έτσι μπράβο… Βέβαια, όπως άφησε να εννοηθεί η Σημερινή, η κίνηση του να αποκλείσει την Γενική Λογίστρια μπορεί να ερμηνευτεί τζαι σαν προσπάθεια ελέγχου της επιτροπής. Θα φανεί… Αλλά για την ώρα προχωρεί η διερεύνηση – τζαι επειδή τίποτε σε τούτην την περίοδο εν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο χωρίς διαπλοκή τζαι η επιτροπή θα πρέπει να αποδείξει ότι δεν χειραγωγείται. Η σύγκρουση συμφερόντων είναι τόσο σαφής που απορεί κανείς τί σημαίνει η δικαιολογία «καλόπιστη» που επικαλείται ο κ. Χάσικος… Να δούμε λοιπόν…
·          
·         Τζαι για να αθθυμούμαστεν [τζαι σε σχέση με την υπόθεση του κ. Χάσικου, αλλά τζαι ευρύτερα – τί να πεις για τα δικηγορικά γραφεία λ.χ.;] την περίπτωση της υποδιοικητού της Βρετανικής Κεντρικής Τράπεζας που παραιτήθηκε γιατί υπήρχε πιθανή [παρακαλώ!!] σύγκρουση συμφερόντων, αφού ο αδελφός της εργάζεται στην Barclays.. Φυσικά, δεν προέκυψε το θέμα μόνο του – προήλθε μετά από έκθεση κοινοβουλευτικής επιτροπής… Όπως, ας πούμε, εδώ ο Γενικός ελεγκτής… J ..Δαμαί που έχουμε φτάσει τέτοιες συμπεριφορές πρέπει να αναμένονται…Τζαι έν’ ναιν θέμα ότι το κάμνουν κάποιοι ..ανώτεροι μπλα μπλα. Ανάλογες ευαισθησίες εμφανίστηκαν τζαι στην νότια Κορέα. Αυτό πρέπει να είναι το αναμενόμενο τζαι ο κ. Χάσικος οφείλει να σταματήσει να κρυφοκοιτάτε πίσω από το δάκτυλο του. Τζαι φυσικά δεν είναι ο μονός. Ο κ. Γεωργιάδης και οι διορισμένοι/ες του, όπως και η προνομιακή αντιμετώπιση του μπαμπά, είναι δείγματα της ευρύτερης κατάντιας που πρέπει να αντιμετωπιστεί… Διότι ο Χάσικος βρέθηκε και στο στόχαστρο της μη κάλυψης από τους άλλους ιδιοκτήτες ΜΜΕ, διότι διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μέσω και της θέσης του στην κυβέρνηση… Ο Χάρης συγκαλύπτεται διότι δεν φαίνεται να αποτελεί απειλή για τους καναλάρχες αλλα. Προσφέρει και υπηρεσίες σε διάφορους… Αλλά και εκεί είναι ανάλογα, με την περίπτωση του Χάσικου, τα προβλήματα..
·          
·         Και η διερεύνηση της κ. Σάβιας [ο περίγυρος του Χάρη;] με τους πολλαπλούς ρόλους κοκ, είναι επίσης μέρος της διαδικασίας αντιμετώπισης αυτής της πλημμυρίδας ρουσφετολογίας που πλάκωσε αυτήν την πενταετία. Και εδώ ο κ. Οδυσσέας, όπως και ο κ. Κληρίδης, δεν εκφράζουν απλώς την ατομική τους συνέπεια σαν άτομα, αλλά είναι και φορείς μια ιστορικής εμπειρίας που έχει, πια, ωριμάσει [έστω και αν οι της κυβέρνησης ζουν ακόμα, με την προστασία της πλειοψηφίας των ΜΜΕ] και δεν ανέχεται αυτήν κοροΐδα… Μην υποτιμάται την υπόγεια οργή και αίσθημα αηδίας… Όταν εμφανιστεί μπορεί να πάρει παράδοξες μορφές.. :)
·          
·         Το θέμα Χάσικος, βέβαια, έχει και μια διάσταση που καταγράφει ένα είδος ρήγματος στο κλειστό κύκλωμα των ΜΜΕ... Και έκεί βλέπει κανείς και τις εξαρτήσεις και το πώς η συνέπεια του λόγου παίρνει δέυτερη θέση... Η Χρυστάλλα Χατζηδημητρίου είναιν μια από τις σχολιογράφους του Φιλελευθέρου, η οποία προσπαθεί να κρατήσει μαι συνέπαι και να αντιμετωπίζει ακόμα και τα θέαματα Μετατοπίσεων [όπως του ΣΑΠΑ λ.χ.] με κριτικό και διεισδυτικό βλέμμα [τελικά ποιοί συγκαλύπτονται με το θέαμα Βέργα;]... Αλλά το σχόλιό της για το θέμα του κ. Χάσικου ήταν θλιβερό.. «ένα δίκαιο το έχει ο Χάσικος», έγραψε, αναφέροντας το «επιχείρημα» ότι όπου και να ήταν γραμμένη η εταιρεία που νοικιάζει στο κράτος, πάλι στο οικογενειακό ταμείο θα κατέληγαν τα χρήματα... Ε τότε γιατί υπάρχει ο νόμος; Μόνο για τους άλλους; Αν υπάρχει ένας νόμος και κάποιος τον παραβιάζει και δικαιολογείται, τότε αυτοί που δικαιολογούν πρέπει να εξηγήσουν τί εισηγούνται [τις συνέπειες, δηλαδή, της απόπειρας συγκάλυψης]¨είτε ο νόμος πρέπει να καταργηθεί, είτε πρέπει να διευρυνθεί για να μην υπάρχει ένα κοινό πορτοφόλι όπου καταλήγουν τα εισοδήματα... Η κα. Χατζηδημητρίου υποστηρίζει να μην υπάρχει πρόνοια για σύγκρουση συμφερόντων, ή θεωρεί ότι ο κ. Χάσικος πρέπει α είναι υπεράνω του νόμου;... Διότι, αν δεχτούμε το επιχείρημα ότι όλα καταλήγουν σε κοινό ταμείο, τότε ανοίγει το ευρύτερο θέμα της διαπλοκής – και για τις σχέσεις του υπουργού εσωτερικών με τα ΜΜΕ του [να πούμε της οικογένειας; Και τί νόημα έχει;] ή τις επιχειρήσεις ακινήτων κοκ... Το ζήτημα της σύγκρουσης συμφερόντων πρέπει αργά ή γρήγορα να γίνει κεντρικό, αν δεν θέλουμε να επιστρέψουμε στη δεκαετία του 1920, όπου μερικοί δικηγόροι και εργοδότες με ιδιοκτησία ή σχέση με εφημερίδες κυβερνούσαν την αποικία υπό τη σκιά των βρεταών αποικιοκρατών... και πουλούσαν και αυτοί εθνικοφροσύνη... J ...Η έκρηξη, όμως, ήλθε και όχι απλώς ο μπερδεμένος αναστεναγμός των Οκτωβριανών το 1931, αλλά και η βαθειά αμφισβήτηση της δεκαετίας του 1940, που σάρωσε τον κόσμο που υπήρχε προηγουμένως... Διδάσκει και η Ιστορία... όταν μετατρέπεται σε μούμια/ άγαλμα νεκρός σε διαδρόμους..
·          
·         Από την άλλη η αποκάλυψη για την υποκρισία του Περδίκη ήταν μια συνεισφορά του Χάσικου που εκτιμάται. Σαφώς ήταν μετατόπιση – μέχρι και ο Μιχαηλίδης του Φιλελευθέρου που έχει κανει τις μετατοπίσεις επάγγελμα, βγήκε να διαμαρτυρηθεί…. Το κολάνι έπιασε τον ημέτερο, τον Περδίκη… Ο Περδίκης έχει ένα νομικίστικο σημείο υπέρ του – φρόντισε φαίνεται να μεταφέρεται το επίδομα οδηγού στο κόμμα του. Και από ότι φαίνεται με απόφαση του υπουργικού. Όμως, το ερώτημα δεν είναι που πάει, αλλά γιατί το πιάνει, αφού δεν έχει οδηγό. Για την τυπική [που δεν είναι αμελητέα διάσταση] νομιμότητα του θεάματος, θα μας πει την ερμηνεία του ο Γενικός Ελεγκτής. Το ουσιώδες όμως είναι η κοροϊδία που αγγίζει την ουσία του θεάματος Περδίκη σαν μαϊντανού των ΜΜΕ [για αυτό άλλωστε ξεσηκώθηκε και ο Μιχαηλίδης του Φιλελευθέρου – για τόσα άλλα ανάλογα, όχι μόνο δεν διαμαρτυρόταν αλλα και συμμετείχε με φανατισμό και πειθήνια αναπαραγωγή].. Ο Περδίκης κάνει κριτική για τα αυτοκίνητα των αξιωματούχων και το θέμα των οδηγών κλπ. [και σε σχέση με τα κόστη στα πλαίσια της κρίσης] ..Σε αυτό το πλαίσιο προσπαθεί να το παίξει ‘μάγκας’, όπως τον αποκάλεσε μέχρι και ο απολογητής του ο Μιχαηλίδης του Φιλελευθέρου – ότι, δηλαδή, ο ίδιος δεν έχει οδηγό κλπ. Ωραία, αλλά το θέμα είναι αν αυτό που λέει δημόσια ο κ. Περδίκης είναι συνεπές. Ο κ. Περδίκης, μάλιστα, οργάνωνε και εκδηλώσεις για να μην δοθεί αυτοκίνητο στο πρώην πρόεδρο [έφτιαχνε δηλαδή ένα θέαμα γύρω από το θέμα, για προσωπική προβολή σε βάρος κάποιου άλλου], γιατί «κοστίζει και έχουμε κρίση» κλπ.. Αυτό άλλωστε ήταν και το βίντεο που έδειχνε την αντιφατικότητα του Περδίκη, όταν αποκαλύφθηκε ότι τα χρήματα για επίδομα οδηγού δεν τα επιστρέφει στο δημόσιο, αλλά αντίθετα τα οικειοποιείται το κόμμα του… Δηλαδή παίρνει νομικά το επίδομα οδηγού το κόμμα του – και ο ίδιος κατά τα άλλα καμώνεται ότι είναι ενάντια στο επίδομα, για να το παίζει «μάγκας». Αυτό είναι η υποκρισία του Περδίκη. Και όσο και να κλαίγονται οι απολογητές του δεν είναι τυχαίο – αντίθετα είναι σύμπτωμα της όλης συμπεριφοράς του… Όπου κατασκευάζει θεάματα για προσωπική προβολή, ενώ υπόγεια είναι μια χαρά βολεμένος με όλα τα δεδομένα που κατηγορεί στην επιφάνεια. Άλλωστε τυχαία είναι ο μαϊντανός των ΜΜΕ; Βολεύει με την προσφορά θεαμάτων. Και στα παρασκήνια τα επιδόματα πάνε να βρουν συμφέροντα που τον εξυπηρετούν…
·         ιδού και μια καταγγελία από τέως στέλεχος των «Οικολόγων» για το πώς φαινεται να συμπεριφέρεται στο παρασκήνιο ευρύτερα το κόμμα του Περδίκη – και η επίκληση εδώ πρακτικών είναι κάτι που να τολμά μπορεί να το κανει ο κ. «εγώ δεν παίρνω επίδομα οδηγού ..αλλά..»: Μου κάνει εντύπωση που ο κ. Περδίκης έχει επιλεκτική μνήμη και θυμάται μόνο όλα όσα τον συμφέρουν. Ας δώσει στη δημοσιότητα τα πρακτικά των συνεδριάσεων που αφορούν το συγκεκριμένο θέμα. Ας δώσει στη δημοσιότητα ο λαλίστατος κ. Περδίκης τη συμφωνία που έκανε με την ΕΔΕΚ στα πλαίσια των Ευρωεκλογών μετά την επιτυχή εκλογή του κ. Παπαδάκη.[1] Ποιά ήταν τα φέουδα που ζήτησαν και πήραν οι Οικολόγοι για να γίνει η παντρειά;
Δηλώσατε έμμισθη λειτουργό του Κινήματος ως 'συνεργάτιδα' του κ. Παπαδάκη εδώ στην Κύπρο, ενώ η δουλειά της ήταν στα των Οικολόγων σε συγκεκριμένη επαρχία; Λαμβάνει κ. Περδίκη το Κίνημα Οικολόγων χρήματα από αυτή την συνεργασία; Διορίσατε την κόρη του αναπληρωτή προέδρου του Κινήματος ως συνεργάτιδα στις Βρυξέλλες του ευρωβουλευτή Παπαδάκη χωρίς να γίνουν οι σωστές και ενδεδειγμένες διαδικασίες ανάμεσα στα μέλη ή έστω ανάμεσα στα στελέχη του Κινήματος; Δηλαδή να προκηρυχθεί η θέση, να στείλουν βιογραφικά οι ενδιαφερόμενοι (από τα μέλη ή τα στελέχη) και να επιλεγεί ο ή η άριστος/η των αρίστων; Είναι ο αναπληρωτής Πρόεδρος των Οικολόγων συγγενής με την σύζυγο σας; Αυτή η ενέργεια σας, είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις ακόμα και παραίτηση ιδρυτικού στελέχους των Οικολόγων (την Θ.Χ.); Έχετε μετατρέψει το Κίνημα Οικολόγων σε προσωπικό και οικογενειακό σας μαγαζάκι και αν δει κάποιος όλα αυτά τα χρόνια την ηγετική πυραμίδα είστε η ίδια τραγική και απαράδεκτη παρεούλα κάτω από μια παράγκα.
Επίσης μετά την διάψευση από εσάς, της δικής μου τοποθέτησης (όσο αφορά το θέμα του οδηγού) είπατε ότι χρέη οδηγού εκτελεί η Σύλβια Παπαμακαρίου η οποία είναι ιδιαίτερα γραμματέας σας εδώ και αρκετά χρόνια. Δώστε στην δημοσιότητα τα συμβόλαια που μας είχατε δώσει και υπογράψαμε όλο το προσωπικό (με τις τότε ημερομηνίες) να δούμε αν γράφει μέσα πως η κα. Σύλβια Παπαμακαρίου έχει αυτά τα καθήκοντα. Είχα συνεργασία και εργάστηκα στο Κίνημα την χρονική περίοδο Μαρτίου 2013 μέχρι Ιανουάριο 2016. Αυτά τα 3 χρόνια δηλώνω δημόσια ότι ποτέ μα ποτέ η κα. Σύλβια Παπαμακαρίου δεν είχε κανένα καθήκον που να έχει σχέση με το ζήτημα του οδηγού ή να εκτέλεσε όλα αυτά τα χρόνια τέτοιου είδους καθήκοντα.
Τα ψέματα έχουν κοντά ποδάρια. Και θα έπρεπε να ντρέπεστε που εμπαίζετε την νοημοσύνη μας. Προσωπικά απεχθάνομαι το ψέμα και το έχω αποδείξει και με πράξεις αρκετές φορές μέσα από τα χρόνια που είχαμε την συνεργασία μας. Άλλοι αποδείχθηκαν με την πάροδο του χρόνο ασυνεπείς και αγνώμονες. Και κάτι άλλο να θυμάστε ότι εγώ σας απέρριψα και όχι εσείς διότι είστε αυτοί που είστε. Απών σας ξέρει ακριβά σας αγοράζει.» Σ. Χατζησάββας τέως έμμισθο στέλεχος των «οικολόγων»
·          
·         Prodromos Taliotis feeling angry.
Οταν ο Περδίκης πρωτοστατουσε ωστε ο Χριστόφιας να αποποιηθεί του Δικαιώματος της παραχώρησης απο το κρατος αυτοκινήτου... Λογω της οικονομικής κρίσης... (πράγμα που εγινε..) Εισπρατε και ακόμα εισπράττει απο το 2005 επίδομα οδηγού... Χωρίς να έχει οδηγό... (Επιπλέον των αλλων επιδομάτων που απολαμβάνει σαν βουλευτής... ) Πόσο καραγκιόζης είναι… !
·          
·         Αλλά, αφού μπλέξαμε με τη διαπλοκή να αναφέρουμε και το διορισμό της συζύγου «ενός εκ των ιδιοκτητών» της Καθημερινής [και των ανάλογων συμφερόντων] στη θέση της επίτροπου διοικήσεως.. Κοίτα να δεις. Δεν ξέρουμε την κυρία και όλοι κρίνονται από τα έργα τους – σε αντίθεση με όσους διορίζουν με βάση τη σχέση τους με κάποιους άλλους… Αλλά εμφανώς αυτός ο διορισμός μύριζε από απόσταση προσπάθεια προεδρικού καλοπιάσματος και εκεινού του μικρού έστω συγκροτήματος των ΜΜΕ. Και η προσπάθεια καλοπιάσματος δεν είναι η πρώτη – αρχικά είχαμε τον Κεννεβέζο να κάνει πλάτες στον Λοττίδη με το πρόγραμμα Αριστοτέλης… Μετά είχαμε την κυβέρνηση να πληρώνει την συνεισφορά στη Βέλιστερ ενός καναλιού των [του;] Λοττίδηδων..Τώρα διορισμός; Άραγε θα καταργηθεί η λέξη «τσίπα»; Γιατί σε λίγο θα τη λέμε για κάθε τί που βλέπουμε στους κυβερνητικούς διορισμούς… Και υστέρα σου λέει ο Αναστασιάδης και φαιδρός Βίκτωρας της προπαγάνδας ότι ..δεν σκέφτεται τις προεδρικές.. :) ..Είπαμε είναι η εποχή των ανεκδότων…J
·          
·         Το μόνο καλό με όλη αυτήν την διαπλοκή που κανει παρέλαση [και την διαμάχη Λοττιδη – Χάσικου λ.χ.] είναι ότι το μέτωπο της πολιτικοοικονομικής ελίτ έχει ρωγμές. Όχι δεν μπορεί να ελπίζει κανείς σε αυτούς. Ο πιο έξυπνος μέχρι τώρα είναι ο Παττίχης που παίζει σε διαφορά ταμπλό – δημοσιοποιήθηκε η έκθεση του Γενικού Ελεγκτή, αλλά κρατά και τα δίκτυα του Χάσικου… Πάντως η κίνηση του Χάσικου να στηρίξει τον Τσιάρτα [όντως η λογική επιλογή με βάση τη γνώση του αντικειμένου και την εμπειρία] είναι ενδιαφέρουσα. Τον καιρό που ο Χάσικος έκανε νούμερα και χαζές δηλώσεις για τους μετανάστες, ο Τσιάρτας δεν θα ήταν από τους προτιμητέους του. Τώρα [έχοντας και το πόδι του Λοττίδη στο προεδρικό] κάνει ελιγμούς ο Χάσικος… ΑΤΕ να δούμε…J
·          
·         Το γράφουμε για χρονιά τώρα – η Μετατόπιση θεμάτων για να γίνει συγκάλυψη είναι μια ανήθικη πρακτική στο Δημόσιο λόγο, και κανένας δεν πρέπει να υποβάλλεται σε αυτές τις τελετές δαιμονοποίησης τις οποίες ζούμε σαν καθημερινό ρεπερτόριο από την πλειοψηφία των ΜΜΕ. Οπότε είναι ευχάριστο όταν ο διευθυντής σύνταξης του Φιλελευθέρου «ανακαλύπτει την τασιηνόπιττα» και φωνάζει ότι η ανακίνηση του θέματος Περδίκη γίνεται για να μετατοπιστεί η έμφαση από την σύγκρουση συμφερόντων που έχει προκύψει σε σχέση με τον υπουργό εσωτερικών… Όμως, αυτή η ανακάλυψή γίνεται το ίδιο υποκριτικά όπως η δήθεν ευαισθησία του Περδίκη για το επίδομα οδηγού που το παίρνει συγκαλυμμένα, ενώ φωνάζει ενάντια σε αυτό για άλλους. Ο κ. Μιχαηλίδης εφαρμόζει αυτήν την πρακτική συνεχώς… Γραφεί, λοιπόν, για τον φίλο του τον Περδίκη – και το καταγράφουμε σαν ιστορικό τεκμήριο: Το κυβερνών κόμμα, η κυβέρνηση του οποίου πληρώνει το επίδομα επί τέσσερα χρόνια και δεν σκοτίστηκε, ξαφνικά ανακάλυψε ότι είναι πρόβλημα. Ιδίως, μόλις ο Περδίκης ζήτησε να γραφτεί θέμα γενικότερα για τις φρουρές των πολιτικών. «Δεν δικαιολογώ τους Οικολόγους που έπαιρναν το επίδομα κάνοντας και τους μάγκες ότι δεν χρειάζονται αστυνομικούς να τους υπηρετούν, αλλά αυτή τη στιγμή, το επικίνδυνο είναι ότι όλο αυτό το σκηνικό δεν στήθηκε για να υπερασπιστούν το δημόσιο συμφέρον και το δημόσιο χρήμα, αλλά για να υπερασπιστούν τον υπουργό Εσωτερικών και να στρέψουν την προσοχή στον καταγγέλλοντα. Κυρίως, όμως, είναι πράξη τρομοκρατίας εναντίον ενός βουλευτή με σκοπό να του κλείσουν το στόμα. Κι αυτό είναι το ανέντιμο στην υπόθεση.». Μόνο για τον φίλο σου τον Περδίκη είναι πράξη «τρομοκρατίας» κύριε Άριστε; Όταν το κάνεις είτε σε σχέση με το κυπριακό ή όταν το έκανες σε σχέση με την μετατόπιση της ευθύνης των τράπεζων, ήταν οκ; Εκεί δεν ήταν «τρομοκρατία» για να λογοκριθεί η άλλη άποψη [για τα εγκλήματα σε βάρος τουρκοκυπρίων ή η κριτική για την ευθύνη των τραπεζών – έστω και αν και τα δυο ήταν και είναι τεκμηριωμένα γεγονότα; Και μαλακά με τα γεγονότα… Το θέμα Περδίκη δεν προέκυψε στη Βουλή. Ο Περδίκης το έθεσε και αυτός σαν μετατόπιση από την αποκάλυψη της υποκρισίας του από την εφημερίδα του Χάσικου…J
·          
·         Αξίζει να αναφερθεί ότι το δικηγορικό γραφείο Τάσσος Παπαδόπουλος, έστω και καθυστερημένα [ίσως και λόγω της διάχυσης της είδησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης] απάντησε το δημοσίευμα της Χαραυγής ότι ετοίμασε τα έγγραφα για τις ιδιωτικοποιήσεις στο λιμάνι Λεμεσού. Σύμφωνα με την απάντηση το γραφείο ετοίμασε μεν έγγραφα για τις διαδικασίες, αλλά σαν μέρος του γεγονότος ότι είναι το δικηγορικό γραφείο που συνεργάζεται με την Αρχή Λιμένων… Οπότε απαντάται αρνητικά στο ερώτημα αν η κυβέρνηση έκανε ειδική προσπάθεια να καλοπιάσει το ΔΗΚΟ για τις ιδιωτικοποιήσεις… Αφού το γραφείο ήταν, ήδη, εμπλεκόμενο, η κυβέρνηση προφανώς είχε να το αντιμετωπίσει σαν μέρος των διαδικασιών. Όμως, η προσπάθεια να φανεί ότι ανέλαβε την «ετοιμασία προσχέδιων, νομοσχέδιων, κανονισμών, διαταγμάτων, τις συμφωνίες με τους αχθοφόρους και την ετοιμασία της συμβάσης για παραχώρηση του Λιμανιού από την Αρχή Λιμένων» τί δείχνει; Ότι συμμετείχε στη διαδικασία [για αυτό πληρώθηκε 364 χιλιάδες ευρώ] και από ένα σημείο και μετα ανέλαβαν άλλοι. Το ότι αυτά τα χρήματα πληρωθήκαν για την ευρύτερη διαδικασία ιδιωτικοποιήσεων στο λιμάνι, φαίνεται σαφώς και από την ερώτηση και απάντηση που δόθηκε στην επιτροπή οικονομικών της βουλής… Άρα το οικογενειακό δικηγορικό γραφείο πηρέ αυτά τα λεφτά για συμμετοχή στην ευρύτερη διαδικασία των ιδιωτικοποιήσεων. Οπότε το θέμα μεταφέρεται στον ίδιο τον κ. Παπαδόπουλο, που φαίνεται να έχει πρόθεση να είναι υποψήφιος πρόεδρος: Γιατί δεν αυτοεξαιρέθηκε από τις διαδικασίες στη Βουλή για το θέμα; Προφανώς, το οικογενειακό δικηγορικό γραφείο είχε συμφέροντα στην συμφωνία. Νομικά καλύπτεται. Η σύγκρουση συμφερόντων όμως; Ο κ. Παπαδόπουλος δεν είχε θέσει θέμα για το δικηγορικό γραφείο Αναστασιάδη το 2014; Οπότε, αν ο κ. Αναστασιάδης είχε όντως [ηθικό και πολιτικό] πρόβλημα με τη σχέση του με το οικογενειακό δικηγορικό γραφείο, γιατί δεν έχει και ο κ. Παπαδόπουλος; Και τί εισηγείται η προεκλογική του – να αλλάξουμε δικηγορικό γραφείο διαχείρισης του προεδρικού; Είναι ένα σοβαρό θέμα και για τα δύο δικηγορικά γραφεία και τους πολίτικους τους… Και όχι μόνο ηθικά – είναι αυξανόμενα και πολιτικό το θέμα. Αφού λαμβάνονται αποφάσεις που δείχνουν ότι η σύγκρουση συμφερόντων μπορεί να στοιχίζει στο δημόσιο/πολίτες… Το ελάχιστο που πρέπει να κάνουν οι πολιτικοί είναι να δηλώνουν με ποιές επιχειρήσεις εμπλέκονται οι οικογενειακές τους εργασίες/επιχείρηση, και να αυτοεξαιρούνται από τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων…. Διαφορετικά το θέμα αναπόφευκτά θα γίνει πολιτικό – και μετά τις τράπεζες τα δικηγορικά γραφεία είναι το επόμενο κομβικό σημείο διαπλοκής, όπως φαίνεται. Ή όπως ακούγεται… Και αρά το ξεκαθάρισμα θεμάτων πιθανής διαπλοκής αφορά και όσους πολίτικους θέλουν έντιμα να προσφέρουν – και όχι να έχουν δυο πόρτες εμπλοκής με τα κοινά… Διότι οι εκκρεμότητες από την εποχή των τραπεζιτικών σκανδάλων και της ανάλογης διαπλοκής παραμένουν….
·          
·         Και για να συνεχίσουμε με τον κύριο Παπαδόπουλο και την εν δυνάμει σύγκρουση συμφερόντων πολίτικων αποφάσεων /εισηγήσεων και δικηγορικών γραφείων, πώς να ερμηνεύσει κάνεις τη θέση ότι ξαφνικά το ΔΗΚΟ θέλει να ενθαρρυνθούν οι πολίτες να αποκτήσουν ιδιωτική ασφάλιση για τα θέματα υγείας; Λογικά εδώ που έχουμε φτάσει [διότι είχαμε και το θέμα της Λαϊκής] το πιο λογικό είναι να δηλώσει το δικηγορικό γραφείο αν έχει πελάτες ασφαλιστικές εταιρείες… Και όχι μόνο το δικηγορικό γραφείο του κ. Παπαδοπούλου, φυσικά, αλλά και άλλων υποστηρικτών των εν λόγω εταιρειών… Η ανάγκη να δηλώνεται επισημά/δημόσια η σύγκρουση συμφερόντων και να απέχει ο/η πολιτικός από διαδικασία λήψης αποφάσεων για σχετικά θέματα τέθηκε αρχικά την εποχή της αποκάλυψης των τραπεζιτικών σκανδάλων. Και μάλιστα, ένας βουλευτής του ΔΗΚΟ, ο Α. Αντωνίου έκανε και αποχή με βάση αυτήν την αρχή… Σήμερα βολεύονται διάφοροι να ξεχνούν… Αλλά το συλλογικό υποσυνείδητο θυμάται… J ..Και πληρώνεται κόστος.. :)
·          
·         Στο κυπριακό./, ο Αβέρωφ βρέθηκε με τον Ακιντζή, ενώ στη βουλή μπήκε στη διαδικασία η ψήφιση νόμου για να μεταφερθούν οι αποφάσεις για εορτασμούς στο υπουργείο και να ακυρωθεί ντε φάκτο η απόφαση για τις υπογραφές του 1950.. Καλά έκανε ο Αβέρωφ – και φυσικά, οι απορριπτικοί άρχισαν πάλι να φωνάζουν… Το ερώτημα είναι το εξής: αυτή η κίνηση πηγάζει από ενδιαφέρον για να προχωρήσει η διαδικασία για το κυπριακό ή είναι και αυτή μέρος της προεκλογικής του νυν προέδρου που νοιώθει να χάνει ψήφους από τους υποστηρικτές της λύσης και τώρα ετοιμάζεται να φορέσει και το παντελόνι μετά την φουστανέλα για να ψαρέψει και από εδώ; Σκληρή διατύπωση μεν, αλλά απόλυτα λογική… Με το ρυθμό που ο κ. Αναστασιάδης τρέχει να προβάλλεται σαν κάποιος που ικανοποιεί αιτήματα ξαφνικά η προεκλογική φαίνεται να είναι το κυρίαρχο μοτίβο στο προεδρικό. Και το θέμα, φυσικά, δεν είναι ότι κακώς ικανοποιούνται αιτήματα. Αντίθετα – τώρα είναι ευκαιρία για δίκαιες διεκδικήσεις – μέχρι τώρα ικανοποιούνταν οι Σιακόλες κοκ.. Το θέμα όμως, όπως και παντού, είναι συγκριτικό. Αν ο νυν πρόεδρος είχε τέτοια ευαισθησία, που την έκρυβε τόσο καιρό; Και γιατί θυμήθηκε τώρα ότι οι νοσοκόμοι είναι σεβαστό επάγγελμα και όχι.. νοσοκομούθκια… Τα γραπτά και οι λέξεις μένουν που έλεγαν και οι Ρωμαίοι… Στο παρόν, λοιπόν, κλίμα μπορεί σε κάποια φάση να χαθεί και πάλι το.. έγγραφο των συγκλίσεων όπως το 2013.. :) ..Ή να εφευρεθεί και άλλος Κοτζιάς που να φταίει για όλα για καλυφθεί ο Αναστασιάδης…. Και φυσικά έχοντας ένα κωμικό επεισόδιο, όπως τον Βίκτωρα να μας λέει και ότι ..πιέζουν τον νυν πρόεδρο για «υποχωρήσεις» είναι υπενθύμιση πως εξαφανίζονται έγγραφα. Και εμφανίζονται ευαισθησίες… J
·          
·          Μια μικρή απορία για τις «4 ελευθερίες» και την αναλογία 4 προς 1.. Η αποδοχή της αναλογίας 4 προς 1 όσον αφορά την πληθυσμιακή σχέση ελληνοκυπρίων – τουρκοκυπρίων είναι, σαφώς, ένα τεράστιο κέρδος για την ελληνοκυπριακή κοινότητα. Αν υπάρξει λύση με τέτοια ρήτρα, τότε οι ελληνοκύπριοι και οι απόγονοί τους διασφαλίζουν μια πλειοψηφική θέση, παρά το ότι βρίσκονται σε μια περιοχή με σαφή, και μαζική μουσουλμανική πλειοψηφία. Θα είναι ίσως η μόνη χώρα στην περιοχή με πλειοψηφία χριστιανικής καταγωγής [ελπίζουμε πάντα σε ένα είδος κοσμικού μέλλοντος, αλλά υπάρχουν και όσοι ζουν ακόμα με την ..καταγωγή]…. Ο Λίβανος δεν είναι πια.. Οπότε αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι κέρδος, αυτό σημαίνει ότι για κάθε 4 Έλληνες πολίτες που θα αποκτούν ιθαγένεια, θα αποκτά ιθαγένεια και ένας τούρκος πολίτης. Το πρακτικό ερώτημα είναι το εξής: οι Έλληνες πολίτες μέσα στα πλαίσια της ΕΕ έχουν δικαίωμα να έρχονται και να εργάζονται κοκ. Άρα εκείνοι θα είναι διαθέσιμοι, αν και όταν χρειαστεί να δοθεί ιθαγένεια στους 4.. Οι τούρκοι πολίτες που θα βρεθούν; Διότι το επιχείρημα ότι οι Έλληνες πολίτες έρχονται με βάση την ευρωπαϊκή ένωση κλπ., ενώ οι τούρκοι είναι εκτός, είναι νομικά και νομικίστικα σωστό – αλλα δεν απαντά πως θα διατηρείται η αναλογία 4 προς 1, αφού οι τούρκοι πολίτες δεν θα είναι εδώ όπως οι Έλληνες πολίτες πριν τουλάχιστον ενταχθεί η Τουρκία παν ενταχθεί – και η ρήτρα είναι σημαντική και για το αν ενταχθεί, αλλά και για να μπορούν οι ιθαγενείς και των 2 κοινοτήτων να ελέγχουν κάπως την ροή πληθυσμών αν θέλουν]. Τί θα κάνουμε; Θα κάνουμε διαγωνισμό παραχώρησης ιθαγένειας σε τουρκικές εφημερίδες; Το να καμώνονται οι ελληνοκύπριοι ότι δεν κατανοούν ότι υπάρχει πρόβλημα με τις δυο συμφωνίες [δηλαδή αυτήν που τους ευνοεί και αυτή που θέλουν οι Τουρκοκύπριοι ή η Τουρκία] δεν βοηθά και στο τέλος απλώς θα χάσουν το 4 προς 1… Σαφέστατα δεν μπορούν να δοθούν «δικαιώματα σε 72 εκατομμύρια» τούρκους υπηκόους. Αν και αν ενταχθεί η Τουρκία στην ΕΕ, τί θα γίνει; Και αν η ΕΕ κάνει ειδικές συμφωνίες; Αλλά πέρα από αυτό το βασικό ερώτημα είναι πως οι ελληνοκύπριοι βλέπουν να τηρείται η συμφωνία 4 προς 1 από την πλευρά του 1… Διότι, αν δεν διασφαλιστεί κάποιος μηχανισμός για να έρχεται κάποιος έστω αριθμός τούρκων υπηκόων [έστω το 4-1;] τότε είναι σαν να δέχονται οι Τουρκοκύπριοι ότι θα μπορούν οι ελληνοκύπριοι να αλλάζουν την αναλογία πληθυσμού… Το να πιστέψει κανείς ότι οι Τουρκοκύπριοι [όσο καχύποπτοι και αν είναι με την Άγκυρα] θα εμπιστευθούν τυφλά τους ελληνοκύπριους πολιτικούς γενικά, είναι αφέλεια… Πέρασε αυτός ο καιρός ..και μάλλον τους τελευταίους μήνες είδαμε ακόμα μια απώλεια.. «αθωότητας» από άτσαλες [να το πούμε ευγενικά] συμπεριφορές [ας το αφήσουμε έτσι αυτό…J] ..Να δούμε αν έχουμε και μια ορθολογική συζήτηση για το θέμα [της τήρησης με της αναλογίας 4-1 χωρίς να επιζητούν οι ελληνοκύπριοι να αποκτήσουν πλεονέκτημα πριν μπει [αν μπει] η Τουρκία στην ΕΕ]… και θα επανέλθουμε….
·          
·         Να πάμε και στη δίκη για τον προσηλυτισμό. Να μια ακόμα ενδιαφέρουσα είδηση. Ώστε ο Αθανάσιος εξομολογεί προσωπικά ολόκληρη τη μονή Μαχαιρά – και όντως το κάνει κάθε εβδομάδα; Αν αληθεύει αυτό, τί να πει κανείς… Ακόμα και στον/στην ψυχαναλυτή/τρια υπάρχει ένα χρονικό πλαίσιο… Εδώ δεν καταλαβαίνει ο Αθανάσιος [και είναι έξυπνος άνθρωπος] ότι με αυτόν τον τρόπο διατηρεί και ασκεί μια εξουσία στο υποσυνείδητο των μοναχών, χρόνια μετά που έχει φύγει; Τί φοβάται αυτός ή οι μοναχοί; Αν η πίστη τους είναι όντως τόσο δυνατή, και ο Θεός τους πανταχού παρών, τί σημαίνει η εμμονή με τον Αθανάσιο; Μόνο αυτός έχει την χάρη το Θεού; Άρα όλες οι άλλες εξομολογήσεις δεν ..πιάνουν; Υπάρχει μια ταύτιση με το άτομο που δεν είναι δύσκολο να την δει κανείς σαν είδος εξάρτησης και ελέγχου από την πλευρά του νυν μητροπολίτη… Ακόμα και οι χαρισματικοί αναγνωρίζουν ότι κάποτε τα «παιδιά»/οπαδοί μεγαλώνουν, και αν ο Θεός του Αθανασίου είναι όντως πατέρας, δεν θα έπρεπε να είχαν μεγαλώσει οι μοναχοί και να βρουν τον δικό τους λόγο/δρόμο για την επικοινωνία με τον Θεό τους;
·          
·         Το άλλο που μου άρεσε για τα θρησκευτικά ήθη της εποχής μας ήταν η είδηση ότι στα πράγματα που είχε ένας από τους δολοφόνους σε μια δίκη ήταν σταυροί, κομποσκοίνια κοκ. Είναι ενδιαφέρον πως η θρησκεία γίνεται γενικής χρήσεως πια. Κάθε προκατάληψη περνά από την ταύτιση με όσα λέει η θρησκεία σαν απαραίτητα ηθικά χαρακτηριστικά [λ.χ. ου φονεύσεις] σε επιφανειακές κινήσεις δεισιδαιμονίας… Αυτά τα συμπτώματα υπήρχαν βέβαια και ιστορικά – αλλά στο νυν ιστορικά πλαίσιο φαίνεται ότι ο διαχωρισμός των πρακτικών «μαγικής σχέσης» με τον Θεό διαχωρίζονται ακόμα πιο έντονα από ότι υποτίθεται ότι είπε ο ενδιαφέρον κήρυκας της Ιουδαίας πριν 2000 χρόνια [με το ημερολόγιο της εκκλησίας του] ..Σε ένα ψυχολογικό πείραμα με στόχο να διαφανεί από πού πηγάζουν οι προκαταλήψεις, έριχναν τροφή σε περιστέρια σε κλουβί σε τακτά χρονικά διαστήματα. Παρατηρήθηκε ότι τα περιστέρια άρχισαν να αναπτύσσουν διάφορες παράλογες συμπεριφορές [περιστροφές, κτύπημα το κλουβιού με το ράμφος κοκ] σαν απόπειρα να προκαλέσουν την παροχή τροφής… Κατασκεύασαν, δηλαδή, τα δικά τους ιερά τελετουργικά για να κατανοήσουν ένα φαινόμενο [την ελεγχόμενη παροχή τροφής στο πείραμα].. Ήταν παράλογες οι κινήσεις του, όπως και οι δεισιδαιμονίες στο κόσμο των ανθρώπων. Αλλά η αναζήτηση νοήματος είναι τέτοια που οδηγεί σε αυτές τις πρακτικές. Και όταν οι πρακτικές διαχωρίζονται τόσο έντονα από την πραγματικότητα, τότε είναι μια εποχή σε ενδιαφέρουσα κρίση.. :)
·          
·         Για νέα οχήματα μεταξύ άλλων τζιαι λιμουζίνες.. ο λόγος που εν δαμέ εν για τα σχόλια, παρά για το κείμενο της εφημεριδας.. αποτυπώνεται η στάση "ποδήλατο' "μικρό αυτοκίνητο" κλπ. Συνήθως μες τα σχολια του Φιλ θωρείς τα σούπερ ντούπερ ταξικά - δαμέ εν παντές τζιαι ένναιν οι συνηθισμένοι σχολιάστες (που ένουν). - http://archive.philenews.com/el-gr/top-stories/885/355418/35-ekat-gia-agora-kainourgion-ochimaton
·          
·         Τούτον εν για τα αμπελοπούλια - http://archive.philenews.com/el-gr/koinonia-eidiseis/160/355403/tragika-ypsila-paramenoun-ta-epipeda-paranomis-pagidefsis-poulion ...τζιαι μόνο τούτη η φράση καταδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος που εσιει αυξητικές τάσεις λόγω της ανοχής τζιαι ατιμωρησίας που επιδεικνύεται "Η εκτεταμένη παγίδευση με δίχτυα επιβεβαιώνεται περαιτέρω από τα στατιστικά στοιχεία πάταξης, όπου για τους μήνες Αύγουστο – Οκτώβριο 2016 οι διωκτικές αρχές κατάσχεσαν πάνω από 850 δίχτυα, ο υψηλότερος αριθμός διχτύων που κατασχέθηκε τα τελευταία 6 χρόνια. Όσο για τα ξόβεργα, οι διωκτικές αρχές κατάσχεσαν συνολικά περισσότερα από 3,500."
·          
·         Εν τζι'εν προεκλογικός μποναμάς τούτος ένναιν? "Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επανεβεβαίωσε χθες, κατά τη συνάντηση του με την ηγεσία της ΣΕΚ, την απόφαση της κυβέρνησης να καλυφθούν σε ποσοστό 75% οι απώλειες που υπέστησαν τα ταμεία προνοίας από το κούρεμα του 2013. "  Πηγή: http://politis.com.cy/article/formoula-gia-kalipsi-tou-75-ton-apolion-ton-kouremenon-tamion
·          
·         Είσιεν τζιαι δίκη για την Τράπεζα Κύπρου. Ο Πεχλιβανίδης δηλώνει αθώως. Τούτον που εν χωρεί ο νους μου εν η επιμονή ότι καλά εκάμαν τζιαι εν εδημοσιευσεν την κατάσταση για την βδομάδα του Ιούνη πριν να ζητήσουν στήριξη. Αρέσκει μου που εμμένουν σε τούτην την στάση παντές τζιαι εν που την επιμονή που εννά θεωρηθεί ότι ευσταθεί - «Η όποια δημοσιοποίηση κατά το χρονικό διάστημα από την 14/6/2012 και μέχρι την 26/6/2012 μη συγκεκριμένων και μη στηριζόμενων σε ασφαλή στοιχεία πληροφοριών μόνο σύγχυση και απώλεια της εμπιστοσύνης των επενδυτών θα προκαλούσε, με πιθανές συνέπειες τόσον σε βάρος τους όσον και σε βάρος της τράπεζας», ανέφερε. -http://www.philenews.com/oikonomia/kypros/article/357217/athoos-dilonei-o-g-pechlibanidis-sti-diki-tis-trapezas-kyproy
·          
·          Σάβια τζιαι τα 15 λεπτά δημοσιότητας. Επαρελάσαν ούλλες οι φωτό της Σάβιας εκτός τζιείνη με το ροζ το μαγιώ, που εκυκλοφόρησεν προεκλογικά όταν ήταν υποψήφια. Με το μαλλί να ανεμίζει, με ροζ κραγιόν (αρέσκει της πολλά τούτον) με άσπρο σακάκι, με ροζ σακάκι (τελικά αλόπως το ροζ εν το χρώμαν της) με μπλε μπλούζαν. Η ουσία, όμως, δεν ήταν η πασαρέλλα της Σάβιας, αλλά οτι πριν μια διετίαν άλλαξεν ολόκληρη νομοθεσία για να βολευτεί (η ίδια και οι συναυτώ) τζιαι πάλε δεν τα εκατάφεραν. Τζιαι για πόπαστον αμφισβητείτε τζιαι ο διορισμός της στο Λουξεμβούργο. Άτε τωρά … Οι τίτλοι συγκριτικά, Φιλ τζιαι Διάλογος είχαν τον ίδιο τίτλο "Πειθαρχική έρευνα για τη Σάβια Ορφανίδου ζητά ο Ελεγκτής"- http://www.philenews.com/eidiseis/politiki/article/356273/peitharchiki-erevna-ga-ti-sabia-orfanidoy-zita-o-eleggtis..........Πειθαρχική έρευνα για τη Σάβια Ορφανίδου ζητά ο Ελεγκτής - http://dialogos.com.cy/blog/pitharchiki-erevna-gia-ti-savia-orfanidou-zita-o-elegktis/#.WMwaLPl97IW...........Το Σίγμα αφήννει το αόριστα για το ποιός ζητά την πειθαρχικήν έρευνα "Ζητείται πειθαρχική έρευνα για την απόσπαση της Σ. Ορφανίδου - See more at: http://www.sigmalive.com/news/politics/414427/ziteitai-peitharxiki-erevna-gia-tin-apospasi-tis-s-orfanidou#.dpuf..............Ο Μπολίτης - ολ τάιμς κλάσσικ - Πειθαρχικό παράπτωμα Σάβιας βλέπει ο ελεγκτής Πηγή: http://politis.com.cy/article/pitharchiko-paraptoma-savias-vlepi-o-elegktis
·          
·         Στην υπόθεση η ουσία είναι άλλη: ότι αποτελεί άλλην μια περίπτωση διορισμού του Χάρη που περιέχει αυτό το ... κάτι του Χάρη. Εννοώντας ότι με διαδικασίες ακολουθηθήκαν, με τα προσχήματα έστω. Εν όπως με τον παρέα τον Χατζηγιάννη. Ειδικά για τούτες τες δκυο τες περιπτώσεις, τα πορίσματα θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα διαδικαστικά 













[1] Ο κ. Παπαδάκης σχολίασε την αναφορά. Ιδού η απάντησή του. http://www.philenews.com/eidiseis/paraskinio/article/357410/pos-apanta-o-d-papadakis-sto-s-chatzisabba

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου