27 Μαρ 2017

Σπόντες





·         Επιστροφή στις συνομιλίες από ότι φαίνεται. Το αναμενόμενο σκηνικό. Οδυρμοί από τους απορριπτικούς, μισθολόγια από τον ΔΗΣΥ. Το ουσιαστικό φαίνεται να είναι ότι με τη ψήφιση της πρότασης του ΔΗΣΥ από τη βουλή [τώρα θα έχουμε κανονική πλειοψηφία – και πλειοψηφία από αποχή] θα μετακινηθεί στο υπουργείο Παιδείας η ευθύνη για τις γιορτές/παναΰρκα. Υπάρχουν δυο επίπεδα στο όλο σκηνικό: από την μια είναι η κοροϊδία από το κυβερνών κόμμα – ο Τορναρίτης με την υποτιθέμενη «μαγκιά» του καφέ στην Κερύνεια, τώρα φορά σιγά σιγά την προεκλογική φουστανέλα [όπως και το 2008 που ωρυόταν για την ..Παιδεία, αν κερδίσουν οι κομμουνιστές τις εκλογές] και έτσι επέμενε ότι η εισήγηση του ΔΗΣΥ δεν είχε να κάνει με το ψήφισμα για τις υπογραφές του 1950…. Σε αυτό έχει απολυτά δίκαιο ο Α. Μιχαηλίδης. Καλά ρε, ποσό δούλεμα, πόσο ψέμα, πόση κοροϊδία; Δηλαδή λέτε διεθνώς, λέτε στους Τουρκοκυπρίους, λέτε στους οπαδούς σας που θέλουν λύση ότι με το νομοσχέδιο θα ακυρωθεί το ψήφισμα, και θα ξεκινήσουν οι συνομιλίες, και μετά χωρίς ντροπή δηλώνετε ότι ..δεν έχει σχέση; Αν μερικοί νομίζουν ότι έτσι θα πάνε προς τη λύση… J ..Δηλαδή ας πούμε, θα έχουμε δημοψήφισμα για τη λύση και ο Τορναρίτης θα υποστηρίζει ότι δεν ψηφίζουμε για τη λύση αλλά για.. δημοτικές εκλογές; Τί να πει κανείς.. Το καλό, από την άλλη, είναι ότι φαίνεται να έχει διαμορφωθεί, πια, ένα πλειοψηφικό ρεύμα για ακύρωση του ψηφίσματος για εορτασμό των.. υπογραφών, το οποίο είναι ίσως και το μόνο ευχάριστο σε αυτό το πλαίσιο. Ακόμα και το γεγονός ότι μια πιστή φιλοκυβερνητική εφημερίδα, όπως ο Πολίτης τολμά και κάνει υποτυπώδη κριτική στον Αναστασιάδη για.. τακτικισμούς, δείχνει ίσως ότι και η αντίδραση από τους νούσιμους της δεξιάς ήταν αρκετή για να σταματήσει, έστω και για λίγο την παράσταση φουστανέλας ο Αναστασιάδης…
·          
·         Το πόσο σοβαρά μπορεί να πάρει κάποιος, πια, τον Αναστασιάδη σε σχέση με τη λύση είναι αμφίβολο… Έχει αποδείξει για 4 χρονιά ότι, αν ήταν στο χέρι του, θα αναλωνόταν σε θεάματα δείπνων, χειραψίες κοκ – και θα απέφευγε κάθε θέμα που θα είχε να κάνει με ευθύνη. Θα προτιμούσε να είχε να κάνει τις συμφωνίες ο Χριστόφιας για να εμφανίζεται μετά ότι δήθεν… δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.. Οπότε, αν γίνει τίποτα στο διάστημα Απρίλιος – Ιούνιος θα είναι μόνο και μόνο γιατί νοιώθει να χάνει ψήφους από τους συναγερμικούς υποστηρικτές της λύσης. Ή γιατί καταλαβαίνει ότι μπορεί να βρεθεί με κανένα Μπαρμπαρός προεκλογικά… Το πιο πιθανό, λοιπόν, είναι ότι θα πάει σε δείπνο [πάλι], θα ζητήσει να ξεκινήσουν [πάλι] να ανακυκλώνουν τα ίδια θέματα με βάση τις συγκλίσεις Χριστόφια – Ταλάτ, και άμα ροκανιστεί ο χρόνος μέχρι το καλοκαίρι σε μια φάση θα πει ότι… έχουμε εκλογές. Εκτός και αν καταλάβει ότι χωρίς κίνηση λύσης, δεν εκλέγεται… Όπως και πάει να φανεί… Θα δείξει.. :)
·          
·         Μια ενδιαφέρουσα εκτροπή πάντως είναι μια πληροφορία που έριξε πρωτοσέλιδα ο Πολίτης – ότι ο Χάσικος είναι με το ένα πόδι εκτός κυβέρνησης, και το συσχέτισε με τους τακτισμούς στο κυπριακό… Θα ήταν, βέβαια, γοητευτικό, αν όντως ο κ. Σωκράτης ενδιαφέρεται τόσο για τη λύση που θα εγκατέλειπε την καρέκλα και τα οφέλη της.. :) ..Είμαστε τσας καχύποπτοι – η Ιστορία γαρ… Και άμα το γραφεί και ο Πολίτης, σιγά μην το θεωρήσουμε και έγκυρο, αντί βαλτή είδηση. Όμως από την άλλη ο Χάσικος φέρεται [και από πιο αξιόπιστες πηγές] να είχε πρόθεση παραίτησης και πριν από μήνες λόγω προσωπικών ζητημάτων… Τώρα η κόντρα του με τον Οδυσσέα Μιχαηλίδη τον οδηγεί σε ένα ντε φάκτο αδιέξοδο – είναι και εμφανής και τεκμηριωμένη η σύγκρουση συμφερόντων. Και για την ανανέωση συμβολαίου το 2015 και για τις άλλες μικρές, αλλά νομικά ουσιαστικές λεπτομέρειες – για τη συμμετοχή του υπουργείου στο φορέα που αποφασίζει για τα ενοίκια, για τη μη δημοσιά διαβούλευση, για την μη τήρηση των προδιαγραφών για χώρους στάθμευσης – και φυσικά για το γεγονός ότι ο ίδιος είναι ιδιοκτήτης και υπουργός. Πώς να ξεμπερδέψει από αυτό; Να πει ότι ..δεν λειτουργεί ο νόμος; Για τον ίδιο μόνο; Τώρα το θυμήθηκε; Ξεφτίλα θα είναι… Ενώ μια αξιοπρεπής αποχώρηση [το είχαμε γράψει από καιρό] με αύρα διαφωνίας για τους «τακτισμούς» θα του έδινε ένα χώρο. Για επανάκαμψη… Τώρα φθείρεται με αστείες δικαιολογίες. Ενώ το πρωτοσέλιδο του Πολίτη ανοίγει πόρτα διεξόδου… Θα δείξει…J
·          
·         Προς Αναστασιάδη για το σπασμένο σφυρί του χρηματιστήριου: ρε κουμπάρε, εν σφυρί για συμβολικούς λογούς το γέρημο, εν τζαι σιεπάρνι για να καρφώνεις σπόντες… J ..Αλλά μίαν τάση να συγχύζεις τη χρήση των πραμάτων τζαι τον χρόνο που χρειάζεται να κάμεις κάτι ..έσιεις το γενικά..:)
·          
·         Τελικά, υπάρχει τζαι ευρύτερη ελπίδα; Οι αντιδράσεις στον εμφανώς [αφού η συγκεκριμένη δικαστής δεν φαίνεται να πληροί κανένα κριτήριο ή να έχει κάποια δικαιολογία για τον διορισμό της] ευνοιοκρατικό διορισμό της κυρίας Στυλιανού-Λοττίδη στη θέση της Επίτροπου Διοικήσεως, φαίνεται να απλώνονται. Οι πρώτες αντιδράσεις ήρθαν από άτομα του χώρου των οργανώσεων που καταφεύγουν και στον επίτροπο διοίκησης [όπως η Άντρουλα Χριστοφίδου και ο Δίωρος Πολυκάρπου] αλλά φάνηκε μετά να διαχέεται το θέμα. Και αντίδραση από τον Κωνσταντίνου του Πολίτη και από την Cyprus Mail… Και φαίνεται ότι στη Βουλή υπάρχει ζήτημα, αν θα περάσει ο διορισμός… Και αν δεν αποδειχθεί ότι υπάρχει κάποιος λόγος/αιτιολόγηση [με βάση τα απαιτούμενα κριτήρια] για τον συγκεκριμένο διορισμό, τότε η αύρα της διαπλοκής απλώνεται και σε όσους εγκρίνουν αυτήν τη διαδικασία. Να δούμε, λοιπόν, πόσοι βουλευτές θα εγκρίνουν ένα διορισμό που δεν πληροί τα κριτήρια, αλλά μπορεί να τους εξασφαλίσει θετική προβολή σε κυριακάτικη εφημερίδα… Ιδού που τελικά θα το μάθουμε και αυτό…  J…Η δυσφορία για τη διαπλοκή είναι, πια, μια διάχυτη πραγματικότητα και το να κάνουν μερικοί ότι δεν βλέπουν είναι σαν παίζουν με τη φωτιά [και για το δικό τους ατομικό ιδιωτικό συμφέρον πια..:)..]
·          
·         Το ζήτημα της διαπλοκή το οποίο θέτει, προς τιμήν του, έντονα και ο κ. Οδυσσέας Μιχαηλίδης συνεχώς φαίνεται ότι αναδεικνύεται σε ένα νευραλγικό σημείο του όλου πολιτικού λόγου σήμερα – και προεκλογικά και ευρύτερα. Ιδιαίτερα σε σχέση με την κυβέρνηση. Η κυβέρνηση μοιάζει, πια, με τυρί κασκαβάλι όσον αφορά στο διάτρητο της σε σχέση με τη διαπλοκή… Διότι ο κ. Μιχαηλίδης μπορεί αυτές τις μέρες να εστιάζει στο θέμα του κ. Χάσικου, αλλά το θέμα είναι σαφώς ευρύτερο – ο Ιωνάς με τις προαγωγές στην αστυνομία [fast forward – 2 προαγωγες σε ένα μηνα;!- κάνει ο άνθρωπος τις προαγωγές ημέτερων για προλάβει από ότι ακούγεται – και θα δούμε αν θα σταθούν όλα αυτά και σε έλεγχο] είναι ένα μνημείο στη διαπλοκή και στην αδυναμία κατανόησης του αισθήματος της ντροπής, αλλά και ο Χάρης με τους ευνοιοκρατικούς διορισμούς του στις τράπεζες, και την επιλεκτική εφαρμογή των νομών, είναι επίσης ένα χαριτωμένο παράδειγμα της αντίληψης του δημόσιου σαν «πιάνω καρέκλα για να βολευτούμε»: «Και ένας άλλος Υπουργός, συνέχισε ο κ. Μιχαηλίδης, "που περιφρονεί τους νόμους που του επιβάλλουν να διατάξει πειθαρχική έρευνα για υπάλληλο του Υπουργείου του που χωρίς άδεια από την ΕΔΥ περιφερόταν στα κανάλια δημιουργώντας σύγχυση στους πολίτες αν είναι εκεί ως εκπρόσωπος του ΥΠΟΙΚ ή εκπρόσωπος κόμματος”.

·         Το πιο σωστό ερώτημα με τον Ιωνά είναι το εξής – τί και σε ποιούς χρωστά ο Αναστασιάδης και το διατηρεί εκεί σαν μόνιμο [κάθε λίγο επανέρχεται το θέμα γιατί είναι εκεί ο Ιωνάς και για την πλήρη απουσια αισθήματος ντροπής, ευθιξίας] πρόβλημα… Είναι μέρος των συναλλαγών, όπως λέγεται, με την αρχιεπισκοπή; …Φυσικά ο Ιωνάς κάνει ότι μπορεί να εξυπηρετεί το κομματικό μηχανισμό του ΔΗΣΥ, οπότε έχει και αυτήν τη λειτουργία… Είναι και αυτός μέρος, πια, μιας κωμικής παράστασης που ξεκινά από το «δεσμεύομαι» και κουβαλά την υπόθεση του Ρίκκου ως τη μέχρι στιγμής πιο χαρακτηριστική κορυφή του παγόβουνου. Αν και εμφανώς έπονται και αλλα.. :)
·          
·         Πολύ καλά έκανε ο Γ. Γεωργίου και έθεσε το ζήτημα της αθλιότητας της χρήσης του θεάματος Μαρί. Και εκείνος ο κωμικός κ. Σοφοκλέους του ΔΗΣΥ που φρόντισε να μας πει [τί καλάμι και τί ανασφάλεια] ότι είναι «ο πιο ήρεμος άνθρωπος στον κόσμο» καλά θα είναι να πάρει κανένα καθρέφτη για να αντιληφθεί ότι η φτηνή προπαγάνδα και η προσπάθεια αυτοδικαιολόγησης είναι εμφανείς ως εικόνες πια – πέρασε, πια, η εποχή που απλώς πατούσαν κουμπί και το κοινό βομβαρδισμένο από την προπαγάνδα [τότε και ο κάθε Βίκτωρας, ή και ο Πολίτης, πουλούσαν τον εαυτό τους σαν… αντικειμενική δημοσιογραφία – τώρα κάηκαν πια στη χρήση] αντιδρούσε όπως τα σκυλάκια του Παβλόφ. Τώρα η προπαγάνδα και η φτήνια είναι διάφανες... Όταν μιλά ένας εκπρόσωπος του ΔΗΣΥ για να καλύψει, για ακόμα μια φορά, τον Ιωνά, γιατί ο Ιωνάς θέλει την καρέκλα του, και γιατί ο Ιωνάς προσφέρει εξυπηρετήσεις στο κόμμα του κ. Σοφοκλέους, είναι χυδαίο το να καμώνεται ο κ. Σοφοκλέους ότι τάχα μου ταράχτηκε [έτρεμαν τα χεριά του, όταν του είπαν πως συμπεριφέρεται, αλλά όχι από τη χυδαιότητα της απόπειράς συγκάλυψης;] γιατί του είπαν ότι κανει μια χυδαία υπεκφυγή ρίχνοντας το Μαρί σαν κέτσαπ, για να δικαιολογήσει το βίδωμα του Ιωνά στην καρέκλα. Ξέρει πολύ καλά ο κ. Σοφοκλέους ότι το κάνει σκόπιμα. Οπότε το μόνο που πέτυχε ήταν να μας αποκαλύψει το πραγματικό πρόσωπο και ενός δήθεν ..νηφάλιου του ΔΗΣΥ. Η μονή νηφαλιότητα ήταν η βαρέλα ότι είναι ο «πιο ήρεμος άνθρωπος» του κόσμου [καλάμι, καλαμάκι κύριε Μιχάλη.. Προσγειώθου τζαι σε λλίον εννά γελούν τζαι οι όρνιθες που εν πετούν..:)] ..Καταλάβαμε κύριε Σοφοκλέους – πουλάς και την νηφαλιότητα, για να συγκαλύψεις τη χυδαιότητα. Υγείαν… Άλλην φορά ψάξε καλύτερη δικαιολογία για να το σκάσεις από την κριτική για τον Ιωνά, τον κάθε Ιωνά..
·          
·         Όσο για το Μαρί να το θέσουμε έτσι: όποιος [δήθεν νηφάλιος που τρέμουν ή δεν τρέμουν τα χεριά του κοκ] μετά το θάνατο [ θα μπορούσε να πει κανείς δολοφονία, όπως εξελίχθηκε με τους εκβιασμούς μερικών για να του επιτραπεί για λογούς υγείας – ζωής ουσιαστικά να βγει από το κελί – δωμάτιο του νοσοκομείου] του Κ. Παπακώστα, και ότι καταγραφεί στο βιβλίο του, μιλά για το Μαρί χωρίς να αναφέρεται στην αισχρότητα του θεάματος που στήθηκε, ναι, είναι χυδαίος και ανήθικος. Και γιατί χρησιμοποιεί τα θύματα μιας τραγωδιας-ατυχήματος για φτηνή υπεκφυγή [οι νεκροί ως δικαιολογία για το να μείνει στην καρέκλα ο Ιωνάς, τέτοια κατάντια], αλλά και γιατί δεν τολμά πει την αλήθεια… ακόμα και για τους νεκρούς. Τα τεκμήρια είναι εκεί – κανένας που ήταν σε απόσταση ασφάλειας, όπως καθορίζουν οι κανονισμοί που έπρεπε να είχαν τηρηθεί, δεν σκοτώθηκε. Σκοτωθήκαν μόνο όσοι είχαν «οδηγίες» και διαταγή βασικά [«φωνάζουν οι μαστόροι» ήταν τα τελευταία λογία ενός πυροσβέστη που αναγκάστηκε, παρά τους κανονισμούς, να πάει] να πάνε στο χώρο της έκρηξης… Ποιός έδωσε, λοιπόν, αυτήν την τραγική και ανόητη διαταγή; Είναι καταγεγραμμένο και τεκμηριωμένο ότι τη μοιραία διαταγή την έδωσε αξιωματούχος του στρατοπέδου… οπότε οποίος μιλά για το Μαρί και τα θύματα και δεν τολμά να πει ποιός διέταξε τους στρατιώτες και τους πυροσβέστες να πάνε [χωρίς λόγο και νόημα] στο σημείο της έκρηξης, ναι, λέει ψέματα πια… Και άμα χρησιμοποιεί το θάνατο των θυμάτων [και λογοκρίνει το γιατί αυτοί βρέθηκαν εκεί, ενώ οι άλλοι δεν ήταν εκεί – αλλά σε απόσταση ασφάλειας]  για να συγκαλύψει πολιτικάντικα, ναι, αρθρώνει και χυδαίο πολιτικό λόγο. Και δεν θα πούμε και τώρα για τα χυδαία πρωτοσέλιδα ψέματα του 2011, που κατασκεύασαν τότε το κλίμα για να μπορεί ο κάθε κύριος Σοφοκλέους σήμερα να ρίχνει τους νεκρούς σαν πολιτικάντικο κέτσαπ συγκάλυψης του ότι νά’ναι… Γιατί η σκιά των ενοχών για τον θάνατο του Κ. Παπακώστα θα βαραίνει πάντα αυτούς που έφτιαξαν τα θεάματα Μετατοπίσεων, αυτούς που συγκάλυψαν τις αλλαγές καταθέσεων, και αυτούς που ανέχθηκαν το εκβιασμό [και ήταν σχεδόν δημόσιος] ενός άρρωστου ηλικιωμένου ανθρώπου να «κάνει δήλωση ενάντια στο Χριστόφια» για να τον αφήσουν να έχει τα ίδια δικαιώματα με άλλους ασθενείς πολίτες η εστω κρατουμενους… Αλλά ο Παπακώστας το είχε φυλαγμένο σε αυτήν την αθλιότητα που την ήξερε από το 1974, και τους κοίταξε με το βλέμμα της περιφρόνησης που αξίζει στη χυδαιότητα, και δεν υποτάχθηκε… Και τώρα ο θάνατος του, και οι αποκαλύψεις στο βιβλίο του είναι τα τεκμήρια για το πώς κατασκευάστηκε το θέαμα, γιατί κατασκευάστηκε, και το επίπεδο της ηθικής του κάθε ενός… Το Μαρί το κατάντησαν ένα καταφύγιο για ένοχες συνειδήσεις και ο Παπακώστας το σφράγισε με την ανυπότακτη μαγκιά του, σαν το δημόσιο σημείο αποκάλυψης των ηθών πίσω από την κατασκευή της υστερίας…
·          
·         Φοβερόν. Μετακίνησαν γραμματέα στη δημόσια υπηρεσία γιατί λαλεί εντύνετουν… προκλητικά.. Ο μαστρος της ανησυχαν για τις φήμες [βίτσιον ο άλλος να νομίζει ότι εν για λλόου του που εντύνετουν] τζια υστέρα εκουβαληθηκεν τζαι η γυναικα του, να κάμει σκηνή… Και όμως κυρίες και κύριοι δεν είναι κωμικό σκετς, αλλά postmodern realityCyprus style.. Οπότε έχουμε βασικά ένα ανασφαλή τύπο που τρέχουν τα σάλια του, άμα θωρεί μια γυναίκα που ντύνεται ερωτικά, μια σύζυγο που μαθαίνει «τί συμβαίνει» [το οποίο μεταφράζεται στο πώς ντύνονται οι γυναίκες στο χώρο εργασίας του συζύγου] τζαι αναλαμβάνουν μια εκστρατεία να προστατευθούν τα ήθη της ..κοινωνίας τζαι η ανασφάλεια του ζεύγους [ διευθυντή και συζύγου] ..Δηλαδή άμα, βλέπουν τηλεόραση τζαι προκύψει κανένα βυζί, κλείνουν την; Να γίνει αμέσως συνέδριο προστασίας ηθών τζαι να καλέσουν τον Ταλιαδώρο επίσημο ομιλητή τζαι τον Χατζηπέτρου σαν αρμόδιο για την προστασία των ηθών των διευθυντικών στελεχών [έννεν με τούτους που αγωνίζεσαι κύριε Γλαύκο τα τελευταία χρόνια;] …Και φυσικά, να καλέσουν τζαι τον Κυπριανού του ΔΗΣΥ…. Η πιο ωραία απάντηση θα ήταν να ντύνονταν οι γυναίκες στη δημόσια υπηρεσία για μια ημέρα ερωτικά- προκλητικά όπως θέλουν ας το πουν, για να δούμε αν θα καταρρεύσει το κάστρο και οι Θερμοπύλες των ηθών του περασμένου αιώνα… J …Διαβάστε και τα σχόλια κάτω από το κείμενο για να δείτε την κωμική διάσταση του κολλήματος μερικών με τις ανασφάλειές τους. Άραγε θέλουν να αγγίξουν αυτό το σώμα για το οποίο η κατασταλτική «ηθική» τους, προβάλει προς τα έξω μια απαγόρευση που την έχουν εσωτερικεύσει τόσο μαζοχιστικά που προβάλει προς τα έξω σαν αυταρχική νεύρωση; http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/363213/rezilikia-sto-teloneio-ga-ta-roycha-tis-gammateos
·          
·         Και ένα σχόλιο για το ευρύτερο ζήτημα των μηχανισμών αστυνόμευσης του γυναίκειου σώματος.. Adriana Kossiva: Η επίτροπος διοίκησης σε έκθεσή της εκαταδίκασε τη σεξιστική και μισογυνιστική διάκριση εναντίον δημόσιας υπαλλήλου, η οποία εξεφτελίστηκε στον χώρο εργασίας της κ μετακινήθηκε σε άλλη θέση επειδή θεωρήθηκε που τους προϊστάμενούς της πως ντύνεται "προκλητικά". Ο Μιχάλης Χατζηστυλιανού του Φιλελευθέρου επέλεξε να παρουσιάσει το θέμα με τον σεξιστικό τίτλο "Ρεζιλίκια στο Τελωνείο για το ντεκολτέ της γραμματέως" συνεχίζοντας τις μισογυνιστικές διακρίσεις. Τα σχόλια που κάτω ένα τζιαι ένα. Ο όχλος απαιτεί περαιτέρω αστυνόμευση των γυναικείων σωμάτων.
Τζιαι γιατί να μεν απολυθούν οι άντρες που "προκαλούνται" που γυναικεία σώματα σε σημείο που να εμποδίζονται στην εργασία τους?
  http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/363213/rezilikia-sto-teloneio-ga-ta-roycha-tis-gammateos
·          
·         Πάντως οι αναφορές του κ. Οδυσσέα Μιχαηλίδη [στην ομιλία του] για άτομα που προσπάθησαν να αλλάξουν το κόσμο είναι ενδιαφέρουσα: «Όσον αφορά το ερώτημα «Μπορεί ένας άνθρωπος να αλλάξει τη νοοτροπία ενός λαού;» ο κ. Μιχαηλίδης μίλησε για φωτισμένους ηγέτες και πολίτες που άλλαξαν την πορεία του λαού τους, από τον Σωκράτη, τον Πλάτωνα και τον Κομφούκιο, μέχρι τον Μαρξ, τον Γκάντι, τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και τον Μαντέλα.» Ενδιαφέρον μείγμα. Ο Σωκράτης είναι γενικής χρήσεως, ο Πλάτωνας έχει μια αριστοκρατική προκατάληψη [αλλά και αυτός και ο δάσκαλος του παίζουν με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό], ο Κομφούκιος [σοφός της εποχής του, μετρά σαν εκπρόσωπος των συντηρητικών – αλλά εδώ λειτουργεί και σαν αναγνώριση του πλουραλισμού του πολιτισμού, αφού μετα τους δυτικούς φιλοσόφους έχουμε και ένα ανατολικό, από τον πιο γνωστό κοσμικό πολιτισμό της ανατολής, την Κίνα], ο Μαρξ είναι μια αντικειμενικά σωστή αλλά στο πλαίσιο, μια γενναία προσθήκη [είναι και ο πρώτος στη σειρά σε σχέση με τους προηγουμένους, που είχε προσωπικό κόστος όλη του την ζωή – ο Σωκράτης είχε μόνο στο τέλος- για τις απόψεις του που άλλαξαν τον κόσμο], ο Γκάντι ενισχύει τον πλουραλισμό των πολιτισμών [και προσθέτει και την μη-βία ως πρακτική μετά την επαναστατική μορφή του Μαρξ], και ο Μαντέλα [απλώνει και στην Αφρική την αναγνώριση της συνεισφοράς στο παγκόσμιο πολιτισμό, αλλά είναι και το καθολικό σύμβολο ενάντια στον ρατσισμό, ο οποίος είναι και στο ενδιάμεσο της επανάστασης και της μη βίας] ..Έξυπνος και συνθετικός ο κ. Οδυσσέας… τα σέβη μας… J
·          
·         Και για να συνεχίσουμε με τον κ. Οδυσσέα, ήταν επίσης έξυπνη η κίνηση αποφυγής του ελιτισμού στον οποίο πήγε να τον εγκλωβίσει η ερώτηση [έχουν κόλλημα μερικοί με τον ελιτισμό – ακόμα δεν κατάλαβαν την κωμωδία/παρωδία που κυοφορεί ο μύθος των «αρίστων»] και απάντησε μεταθέτοντας το ζήτημα στις… μάζες [έξυπνη κίνηση] και οριοθετώντας το δικό του ρόλο ως θεσμικό [αντί ατομικό, όπως επιμένει ο χαζός λόγος του ελιτισμού της κομπλεξικής νοοτροπίας που θέλει να επιβάλλεται βρίζοντας τους υπόλοιπους…: «Αλλά τέτοιους ηγέτες ή πολίτες κυοφορούν οι αιώνες και γι` αυτό δεν είναι τυχαίο ότι δεν θα βρούμε ανάμεσά μας, πρόσθεσε λέγοντας πως η απάντησή του στο ερώτημα είναι αρνητική. “Ένας δεν μπορεί. Δύο μπορούνε; Τρεις; Πόσοι χρειάζονται; Χρειάζονται κάποιοι που θα έχουν ρόλους κλειδιά και θα αποτελέσουν το προζύμι και οι μάζες, οι χιλιάδες πολίτες, που θα τους στηρίξουν στην προσπάθεια για αλλαγή της νοοτροπίας του λαού”. http://www.newsit.com.cy/default.php?pname=Article&art_id=215433&catid=9
·          
·         Προεκλογικά… Ο Αναστασιάδης μπορεί να βολοδέρνει ακόμα και να σπάζει σφυριά, αλλά ο Νικόλας αποκτά δυναμική… Η συνάντηση του ηγέτη του ΔΗΚΟ με την Θεοχάρους είχε όλα τα χαρακτηριστικά μιας πολύ καλά οργανωμένης χορογραφίας για τα ΜΜΕ… Και άσχετο τί νομίζουμε για τον Νικόλα και τις απόψεις του για το κυπριακό [ή ότι λέει τώρα για το κυπριακό], δείχνει ότι αρχίζει να καταλαβαίνει ότι πρέπει να διαχειριστεί τη δημόσια εικόνα μέσα στο χάος του κεντρώου χώρου… Οι απανωτές συναντήσεις, όπως το 2012, και τα αναπόφευκτα αδιέξοδα είναι ένα τρόπος φθοράς των όποιων επίλογων – και με αυτό το μοτίβο ο κ. Κάρογιαν οδήγησε το κόμμα του, τότε, στη συνεργασία με τον ΔΗΣΥ [αφού ο κεντρώος χώρος είχε ξεφτιλιστεί μονός του με τους μικροκαβγάδες κοκ] και επέτρεψε στον Λιλλήκα να γίνει υποψήφιος του 25%.. Οπότε, προφανώς, το κέντρο πρέπει να προσπαθήσει να αποφύγει την μετατροπή των συζητήσεων τους σε κωμικό σήριαλ… Ήδη τα ΜΜΕ του ΔΗΣΥ περιμένουν να αρχίσουν. Οπότε η κίνηση προετοιμασίας της συνάντησης με την Θεοχάρους ήταν μια έξυπνη κίνηση που απέφυγε την διακωμώδηση τουλάχιστον. Από εκεί και πέρα, αν όντως η εικόνα στις εσωτερικές συζητήσεις μοιάζει με αυτό που βγήκε προς τα έξω, τότε η συσπείρωση του κέντρου [πλην Λιλλήκα για την ώρα] προχωρεί…
·          
·         Δημοσιογραφία της πλάκας: την επομένη της ανακοίνωσης του εκπροσώπου του Ακιντή ότι μετά την προώθηση στην Βουλή της εισήγησης του ΔΗΣΥ με την οποία θα ακυρωθεί ντε φάκτο το ψήφισμα για τις υπογραφές του 1950, ο Φιλελεύθερος εστίαζε πρωτοσέλιδα στη δήλωση από την Τουρκιά για το φυσικό αέριο. Προφανώς, ήθελαν να συγκαλύψουν την επανέναρξη διαδικασιών για τις συνομιλίες με το να ταυτίζουν τον Ακιντζή με τον τούρκο υπουργό εξωτερικών. Εντάξει ρε παιθκια – εκαταλάβαμεν το κόλλημα σας. Κατανοητό ότι εν θέλετε να παραδεχτείτε ότι ούλλος ο κουρνιαχτός που κατασκευάσετε εσωτερικά ότι, τάχα μου, το χαζο-ψήφισμα της μειοψηφίας [αφού είχαμε αποχή του ΔΗΣΥ] τελικά ετράφηκε εναντίον της ελληνοκυπριακής πλευράς [γιατί, λεβέντες μου, δεν έκαμε έστω τζαι ένας δήλωση να πει ότι εν… εσωτερικό θέμα;] τζαι αναγκάστηκε τζαι ο Αναστασιάδης να αλλάξει φκιολίν… Αλλά να αλλάξετε την είδηση [από την ανακοίνωση του εκπροσώπου του Ακιντζή σε δήλωση του τουρκικού υπουργείου εξωτερικών έννεν απλώς κουφό – εν ανατρέπεστε καν τους αναγνώστες/τριες σας; Τόσο χυδαία απροκάλυπτοι – άμα εν σας κάμνει η είδησή της ημέρας αλλάξετε την με άλλη;.. Υγείαν… J …Ο Πολίτης της Κυριακής ήταν το άλλο νούμερο… Ένας τεράστιος ολοσέλιδος τίτλος ότι η ΕΕ είναι εδώ θα μας προστατεύει μπλα μπλα… Πεέ.. βαρεων βαρών. Ο τίτλος εν σαν τις σχολικές εκθέσεις που πάσιν με τις επετείους. Εν επέτειος της ΕΕ…. Αν κοίταζαν για το δημοσιογραφικό θέμα του παρόντος εκτός από την επικείμενη σε λλίες μέρες αρχή της διαδικασίας του Brexit, θα έβλεπαν τζαι την δήλωση του Σόιμπλε για την Ευρώπη πολλών ταχυτήτων… Τζαι να μεν πούμε για την δεξιά της Πολωνίας που επιστρέφει στον Μεσοπόλεμο. Ή για τις μεσογειακές φαντασιώσεις του Ντάισελμπλουμ.. Δημοσιογραφία σαν σε κατηχητικό… Αυτά πρέπει να πιστεύετε..
·          
·         Ου αθθυμήθηκεν τζαι ο Πιν τις ρότσες τζαι τσακκιλούθκια..Τ ην Ελλάδα ήθελαν οι εθνικόφρονες κάποτε [τζαι ο Σεφέρης κωδικοποιήσεων φωτογραφικά το σύνθημα της δουλοπρέπειας για να το θυμούμαστε πάντα] τζαι ας ετρώαν πέτρες, ελάλεν η χαζομάρα στο τοίχο.. Ρε λεβέντες, όσοι θέλετε να τρώτε πέτρες, πηγαίνετε τζαι ξεκινάτε [καλέστε τζαι κανένα κανάλι να σας γυρίζει για να γίνεται τζαι ριάλιτι όπως το survivor] αλλά τον οδοντίατρο να τον πληρώσετε εσείς, οϊ το κυπριακό δημόσιο όπως το 74… Λοιπόν, το σύνθημα ήταν μέρος μιας ρητορικής που ελάλεν επίσης «καλλίτερα 12 ώρες μπλε παρά 8 ώρες κότσινες».. τούτο ελαλουσαν το οι εθνικόφρονες [την εποχή που θέλαν να τρώουν ρότσες] για να δείξουν ότι ήταν έτοιμοι να δουλεύουν όσες ώρες εθέλαν οι εργοδότες τους, παρά να δεχτούν το αίτημα των αριστερών για «8 ώρες δουλειά» μόνο… Μέρος αυτού το σκηνικού που  απαιτούσε από τους καταπιεσμένους να τρώσιν πέτρες, αντί να διεκδικούν δικαιώματα στο ψωμί, να δουλεύουν 12 ώρες, αντί να έχουν συντεχνίες, ήταν τζαι ο ιδεολογικός πατέρας του νεοφασισμού της ΕΟΚΑ β, ο Π. Ιωαννίδης. Που το 1947-48 έγγραφεν  ότι «καλυτέρα να έχουμε αγγλική διοίκηση, παρά εκλογές» που μπορεί να κερδίσουν οι κομμουνιστές… οπότε φίλτατε Πιν, τέτοια συνθήματα προετοίμασαν και το ‘74 και είναι εκφραστικά της δουλοπρέπειας αυτών που προτιμούσαν να τους κυβερνά η χούντα, παρά να ζήσουν σε ανεξάρτητη δημοκρατική Χώρα… Τζαι μεν είσαι ψώνιο Πιν – κανένας εν Έθελεν εν να τρώει ρότσες… Απλώς ελαλούσαν έτσι, γιατί περίμεναν καρέκλες. Που την χούντα, που τους Εγγλέζους κοκ. Ψάξε να δεις ποιοί ήταν οι διορισμένοι αξιωματούχοι των Εγγλέζων – ήταν οι ηγέτες τη εθνικοφροσύνης που ελαλούσαν στους μαννούς οπαδους να γράφουν στους τοίχους ότι θέλουν να τρων ρότσες.. :) …οπότε το να μετατρέπεις το «Ελλάδα» σε «Οθωμανούς», εν τζαι αλλάζεις το νόημα – την Ελλάδα εθέλαν τζαι τζήνοι που έφεραν την Τουρκία τον Ιούλιο του 1974… ΆΤΕ τζαι περαστικά… Τουλάχιστον μάθετε να είσαστε νακκον ειλικρινείς με τις συνέπειες του λόγου/σκίτσου σας… J
·          
·         Ο κ. Παπαπολυβίου, ιστορικός στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, τζαι σχολιογράφος στον Φιλελεύθερο προσπάθησε το Σάββατο να κάμει ένα χαζό/ κρύο χιούμορ [λεμέ τώρα] για την ακύρωση της απόφασης της βουλής για τις υπογραφές του 1950... Άμα κάποιος κ. Παπαπολυβίου δεν έχει τί να πει, και λογοκρίνει ο ίδιος τα γεγονότα, είναι μάλλον λογικό να κρύβεται πίσω από φτηνές δικαιολογίες.. Ο κ. Παπαπολυβίου ανακάλυψε ένα κείμενο κάποιου κύπριου προύχοντα κάπου το 1824-25 που αναφέρει και την πιθανότητα ένωσης – το αναφέρει, λοιπόν, μέσα στην τρελή χαρά [φυσικά, δεν ρωτά πόσο αντιπροσωπευτικό είναι – συχνά η ακαδημαϊκή του έμφαση δεν είναι ευρύτερη από την προσπάθεια για μια δημοσιογραφική ατάκα, που να βολεύει ένα προαποφασισμένο σύνθημα, οπότε η Ιστορία ως ανάλυση/ πλαίσιο αναφοράς τάσεων εποχών, δεν φαίνεται να πέρασε από την περιοχή του] το ανέφερε και μετά ρωτά «αν το επιτρέπει ο Ακιντζή» να αναφέρεται στα.. σχολεία… Θα μπορούσε να το πει κανείς χαζό και κρύο χιούμορ – αλλά είναι χειρότερα. Γιατί μιλά ο εκπρόσωπος της λογοκρισίας και φωνάζει ότι θα.. τον λογοκρίνουν… Ο κ. Παπαπολυβίου καλόμαθε να είναι ο εκλεκτός του επιτρεπόμενου λόγου και της απαραίτητης λογοκρισίας  για τα στοιχεία που δεν βολεύουν τα αφήγημα που πρέπει να προωθείται σαν εμβατήριο [και για το οποίο έχει και την σχετική προβολή ή κατά τα άλλα δημοσιογραφική «ιστοριογραφία» του κ. Παπαπολυβίου] ..Κύριε Παπαπολυβίου, αν υπήρχε έστω και ένα είδος στοιχειώδους ακαδημαϊκής ευπρέπειας, ή και ακαδημαϊκής συνέπειας απέναντι στα τεκμήρια, εσείς ειδικά θα έπρεπε να σκέφτεστε διπλά και τριπλά τέτοια θέματα… Μόλις πριν λίγες εβδομάδες γράψατε δημόσια στην εφημερίδα που σας προβάλλει [λόγω της πειθήνιας υπακοής σας στο επιτρεπόμενο δόγμα/εμβατήριο] ότι εκείνο το κείμενο των υπογραφών του 1950 για την ένωση το υπέγραψαν πολλοί τουρκοκύπριοι… Σας προκάλεσαν να το αποδείξετε.. Λοιπόν, το κάνατε; Έχετε τέτοιες αποδείξεις ή μήπως αυτό που θεωρείται «σωστό» είναι να ρίχνετε λαφαζανιές που βολεύουν όσους σας δίνουν το βήμα να βγάζετε λόγους/εμβατήρια [με τις απαραίτητες παραπλανήσεις, για να λογοκρίνουν τις κριτικές]; Τέτοια αντίληψη έχετε για την ιστορική έρευνα σαν επιστημονική ενασχόληση; Να ψάχνετε λεξούλες [εκτός κοινωνικού πλαισίου] για να στηρίξετε τη λογοκρισία άλλων απόψεων; Διότι ξέρετε πολύ καλά ότι δεν υπέγραψαν πολλοί τουρκοκύπριοι και ότι ο λόγος που προσφέρατε τις υπηρεσίες σας ήταν για να λογοκριθεί η κριτική για τις ιστορικές συνέπειες της ιδεολογίας της ένωσης – αλλά και το ότι τότε υπήρχαν συζητήσεις για εναλλακτικές προοπτικές ή και σταδίων του αντιαποικιακού αγώνα.. Φυσικά, λοιπόν, τρέμετε τον αντίλογο… Ας πάμε για χάρη της κουβέντας στο έγγραφο το οποίο αναφέρεστε. Ώστε ένας προύχοντας που ήταν στην Ευρώπη ταυτίστηκε με την ελληνική επανάσταση ε; Φοβερό… έχετε μεγάλη ανάγκη να φτιάχνετε μύθους, κύριε Παπαπολυβίου.. Για να δούμε, λοιπόν, τί λένε τα τεκμήρια της ιστορίας και όχι το κείμενο κάποιου τύπου που εσείς τραβάτε από τα μαλλιά. Από το κύμα των εξεγέρσεων  που έγιναν από πτο 1764 μέχρι το 1833 πόσες ήταν εθνικές; Αφού θέλετε τέτοια τεκμήρια [για εθνικές καταβολές] τί ψάχνετε για λεξούλες; Τολμήστε να δείτε την πραγματική καταγραμμένη Ιστορία.. Αλλά εσείς ψάχνετε για λεξούλες και λογοκρίνετε την ολότητα. Γιατί σας βολεύει το απόσπασμα, που θα το κολλήσετε σαν εμβατήριο στο υπάρχον πλαίσιο παραπλάνησης για να λογοκρίνετε την ιστορική αλήθεια… Αλήθεια συμμετείχατε και εσείς σε εκείνο το θέαμα δαιμονοποίησης που έφτιαξε η σύνταξη της εφημερίδας που σας προβάλει [εσάς και τα εμβατήρια σας] σας ενάντια στο Ρολάνδο Κατσιαούνη; Τέτοια ιστορία θέλετε; – να προωθείτε τη λογοκρισία μέσα από πρωτοσέλιδες υστερίες; …Ή νομίζετε ότι θα ξεχαστεί εκείνη η αθλιότητα, επειδή τώρα σας περιβάλει η λογοκρισία; Θα εκπλαγείτε στο μέλλον από την μνήμη…. :) ..Γιατί άραγε τα αρχεία της εκκλησίας του 1804 αναφέρονται στον μετέπειτα κυβερνήτη σαν τον «ημέτερο «Ελ Σεγίντ» [όπως λέει και ο Κύρρης] ενώ πολιορκούσαν οι χωρικοί τους προύχοντες της Λευκωσίας και των δυο θρησκευμάτων.. :) ..Αλλα πως θα πείτε ότι οι ηγέτες που θαυμάζετε ήταν οι συνεργάτες των Οθωμανών; Για αυτό δεν στήθηκε η υστερία ενάντια στον Κατσιαούνη; Γιατί δεν σιωπούσε; Οπότε αυτό που θέλετε είναι να λογοκρίνετε εσείς και κ. Παπαπολυβίου, δεν είναι ο Ακιντζή.. Όσο για το παραμύθι της ενωσιολογίας.. Αν σας ενδιαφέρει η ένωση σαν αίτημα του πληθυσμού και όχι ενός ατόμου [εδώ μέχρι και απόγονος των Λουζινιανών εμφανίστηκε να έχει αιτήματα τον 19ο αιώνα - το ιδιόμορφο και το γενικό είναι διαφορετικά] το πιο απλό που έχετε να κάνετε είναι να δείτε την αναφορά του πρώτου ελλην. προξένου στην Κύπρο, του κ. Μαργαρίτη [«περί κυπρίου διατριβή» του 1848 – γράφτηκε μετά την παρουσία του στην Κύπρο].. Δεν έχει αναφορά στο αίτημα για το οποίο ψάχνετε να βρείτε λεξούλες για να τεκμηριώσετε το ανύπαρκτο, και να λογοκρίνετε την υπαρκτή τότε αλήθεια…
·          
·         Antonis Kassapis 
Γιατί οι Κύπριοι Μαρωνίτες χρειάζονται να επιστρέψουν γρήγορα στα δικά τους χωριά
==============================
Για όλους τους αδικημένους πρόσφυγες, η επιστροφή στα σπίτια τους είναι ανθρώπινο δικαίωμα.
Για τους Κύπριους Μαρωνίτες πρόσφυγες, η επιστροφή στα δικά τους χωριά ειναι και απαραίτητη ανάγκη για επιβίωση.
Δυστυχώς ο "μακροχρόνιος αγώνας" μπορεί να βόλεψε άλλους, ή μπορεί να ήταν η μόνη λύση όσων ήθελαν τη δική τους "ιδανική λύση", αλλά σίγουρα έφερε την Μαρωνιτική Κοινότητα Κύπρου στα πρόθυρα του αφανισμού.
Η μεγάλη θυσία των ηρωϊκών εγκλωβισμένων μας κινδυνεύει να πάει άδικα χαμένη. Και αυτό θα είναι όχι μόνο κρίμα, αλλά μια τεράστια καταστροφή.
·          
·         «Γυναίκες, συνταξιούχοι, μονογονιοί και μετανάστριες είναι τα μεγαλύτερα θύματα της φτώχειας στην Κύπρο, αλλά και στην υπόλοιπη Ε.Ε.
Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Ισότητας Φύλου καταδεικνύει ακριβώς ότι οι γυναίκες βρίσκονται σε πολύ δυσμενή θέση. [...] Η φτώχεια δεν μεταφράζεται πλέον ως η ικανότητα να ανταποκριθεί στις βασικές ανάγκες επιβίωσης. Πρόκειται για ένα πολυδιάστατο φαινόμενο που εκτείνεται στις περιορισμένες ικανότητες των ανθρώπων να συμμετέχουν στην κοινωνία λόγω έλλειψης επαρκών πόρων
http://dialogos.com.cy/blog/anergia-ke-ftochia-plittoun-perissotero-tis-ginekes/#.WNaPTfl97IX
·          
·         Είδες Ταλιαδώρε ήντα μπου κάμνει ο πειραματισμός τζιαι ο ανοικτός νους των μαθητών/ τριών που θέλεις να μετατρέψεις σε αρνιά χαλινωμένα? http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/361871/kyprioi-mathites-anakalypsan-ygeino-alati
·          
·         Εψιλοκυκλοφόρησεν ότι τα κοπέλια εννά σηκώσουν τον μαντρότοιχο που εστήσαν στη μάντρα – ουπς βουλή –άλλως ναό της δημοκρατίας ιμίς. Εν επειδή έρκουνται εκλογές τζιαι θέλουν να μαας το παίξουν αποκαταστάτες της δημοκρατίας? Επειδή εν περιμένουν πολλύν κόσμο έξω που τη βουλή? Οξά εκούρτισεν τους κανένας εργολάβος να κτίσουν τελικά τον μαντρότοιχο?  -http://www.philenews.com/eidiseis/paraskinio/article/364035/xilonoyn-ta-kigglidomata-tis-boylis
·          
·         Τούτον είδετε το? Ποιόν εν το κοπέλλιν οέο? «Υπόθεση απάτης διερευνούν οι Αστυνομικές Αρχές, εναντίον εν ενεργεία βουλευτή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες επιβεβαιώθηκαν από τη Νομική υπηρεσία, η υπόθεση έγινε το 2000, όταν το εν λόγω πρόσωπο δεν ήταν βουλευτής.
Σημειώνεται ότι η Νομική Υπηρεσία έχει δώσει εντολές για διερεύνηση της όλης υπόθεσης.»
http://www.philenews.com/eidiseis/politiki/article/367100/erevnatai-boyleftis-ga-ypothesi-apatis 
·          
·         Έρκεται τζιαι η ώρα της Λίμνης όπως φαίνεται. Η τύχη της εννά κριθεί εις τα Ευρώπας. Η πιθανότητα προστίματος για την ΚΔ δεν φαίνεται απομακρυσμένη. Ποιός εννά πκιερώσει τα μπακσίσια στο Σιακόλαν? http://www.philenews.com/eidiseis/topika/article/366504/paizetai-stin-ee-to-ggolf-sti-limni
·          
·         Τούν’ την εβτομάδα ο Χάρης επανέφερε το θέμα ιδιωτικοποίησης της ΣΥΤΑ. Μάλιστα εκατέθεσεν δκυο νομοσχέδια τα οποία ήδη είδαν το φως της δημοσιότητας (http://kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=264675 ). Μάλλον τωρά που ξεκινά η προεκλογική εν τζιαιρός να επανέλθουν κάτι πανώ – επιστολές με υπογραφές πάνω. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε. Γιατί ότι τζι’ αν’ νναιν ο λόος τ’ αδρώπου.









  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου