17 Απρ 2016

Μια επανάληψη στησίματος δίκης για όσα κορόιδα πιστεύουν ακόμα – ή πώς ο ΔΗΣΥ, και το παρακράτος του, στήνει προεκλογικά θεάματα, «δίκες δια του τύπου» με τον Λώλο; Ο ειδικός που έφερε η κυβέρνηση Κληρίδη και ο οποίος συνεργάστηκε με τους Ντίνο Μιχαηλίδη και Χ. Χριστοδούλου, ξαφνικά, ήρθε όταν τον ήθελε, και πάλι, ο ΔΗΣΥ που έχει προβλήματα σκανδάλων και απομόνωσης, και.. κατέθεσε ότι υπέβαλαν μερικοί εδώ και μερικές εβδομάδες…



Ίσως η ειδικότητα του ανθρώπου να είναι μόνο οι Πάσσαλοι της ΑΗΚ, και η οργάνωση «ερευνών» [ανακρίσεων;] μέσα από τις οποίες απαγορεύεται να διερευνώνται οι ημετεροι..οπως την επιτροπή Πικη..



Ένα σκηνικό που μύριζε στήσιμο δίκης μέσω φημών και πρωτοσέλιδων: έρχεται ο Λώλος εσπευσμένα, για να έχει πρωτοσέλιδα το Σάββατο, τον παραλαμβάνουν από την Αθήνα [για να έχουν και κουβεντούλα στησίματος πριν;]… Και η έμφαση είναι σαφής – θέλουν κάτι για το ΑΚΕΛ.. Ό,τι νά’ναι..

Την Παρασκευή, το Ανώτατο Δικαστήριο εξέδωσε ανακοίνωση να μην γίνονται δίκες «δια του τύπου». Το Ανώτατο αναφερόταν σε κριτικές ότι στήθηκε η δίκη της Δρομολαξιάς. Το Ανώτατο, ως γεγονός, δεν μπορεί να ακούσει μια ηχογράφηση στην οποία υπόσχονται/διαβεβαιώνουν κατηγορούμενο [ο οποίος απαλλάγηκε μέσω της συναλλαγής «ο κατηγορούμενος μετατρέπεται σε κατήγορο»] για την έκβαση της δίκης με αναφορά στον δικαστή που θα την εκδικάσει. Όμως, ακόμα και με την νομικιστική αδυναμία του Ανωτάτου να ακούσει ένα ξεκάθαρο τεκμήριο, το Ανώτατο δεν άγγιξε την ουσία – έμεινε στο κλίμα. Αν, όμως, πραγματικά το Ανώτατο είναι ενάντια στις δίκες «διά του τύπου» θα είναι ενδιαφέρον να δούμε την συνέπειά του. Διότι και το θέαμα/στημένη δίκη της Δρομολαξιάς και το θέαμα που ακολούθησε ήταν «δίκη διά του τύπου».. Και για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ζούμε σε καθεστώς στησίματος «δικών διά του τύπου» το Ανώτατο και ο Γενικός Εισαγγελέας δεν έχουν παρά να δουν πώς κατασκευάστηκε η εμπλοκή του Β. Ζαννέτου στην υπόθεση του ΧΥΤΑ/ΧΥΤΥ – με προαναγγελίες, παραπλανητικες φημες δηθεν για την περιουσια του [για να κατασκευαστεί κλίμα] και μια αστεία μονομερή εστίαση στο τέλος – όπου η «ανάγκη» της ανακριτικής ομάδας να υπακούσει στις οδηγίες να «βάλει το ΑΚΕΛ στο κάδρο», οδήγησε [αν το δει κανεις συγκριτικα] σε κατάργηση της έννοιας ισονομίας. Κατηγορήθηκε ο Ζαννέτος γιατί πήρε εισφορά για το ΑΚΕΛ, λες και είναι παράνομες οι εισφορές στο κόμμα της αριστεράς. Και χωρίς τεκμήριο ότι η εισφορά είχε αντίκρισμα συναλλαγής – αυτό το κόλπο είχε εφαρμοστεί και στην υπόθεση φόκους. Και τα ίδια ακριβώς ερωτήματα δεν τέθηκαν βέβαια για τον ΔΗΣΥ.. Πόσα χρήματα πήρε και παίρνει από εισφορές από υπόπτους και μη. Ήδη είναι γνωστό ότι ο κ. Κοκότσης είναι στέλεχός του. Ο νυν πρόεδρος της Δημοκρατίας παραδέχτηκε ότι το κόμμα του, μέσω του δικού του δικηγορικού γραφείου, πήρε λεφτά από επιχειρηματίες – για τους οποίους κατά τα άλλα ο κομματικός τύπος του ΔΗΣΥ [ο Πολίτης] κατασκεύαζε θεάματα ότι ήταν ύποπτα για δόθηκαν μέσω Φόκους.. Αλλά ούτε ο κ. Αναστασιάδης συνελήφθει, ούτε ο κ. Κοκότσης ρωτήθηκε για το πόσα είχε εισφέρει στον ΔΗΣΥ..



 Ετσι η αστυνομία και το παρακράτος του ΔΗΣΥ έδωσαν παράσταση «δίκης διά του τύπου».  Και μια μερίδα του ηλεκτρονικού τύπου που δεν ανέφερε ποτέ ότι ο Κοκότσης [που αφού πήρε τα κέρδη απαλλάγηκε από κατηγορίες – όπως ο Λίλλης] ήταν υψηλόβαθμο στέλεχο του ΔΗΣΥ, εστίασε αμέσως στο ότι το θέμα τώρα ήταν «στελέχη του ΑΚΕΛ».. Όπως φάνηκε να «ομολογει» και το πρωτοσέλιδο του Πολίτη την επομένη, όλη η εκστρατεία πια ήταν να κατηγορηθεί κάπως [να «μπει και αυτό στο καδρο»] και το ΑΚΕΛ – για να μην φανεί ακριβώς ότι το όλο δίκτυο ήταν και πάλι συναγερμικό, και ότι ακόμα και το 2013 έγινε προσπάθεια αποκατάστασης του δικτύου του Λώλου.. Και ενδεχομένως ο απώτερος στόχος να είναι επίσης πολιτικός – να κατηγορηθεί και ο Τάσσος, σε μια χωρίς ντροπή μετα θάνατο πολιτική δίκη χωρίς τεκμήρια.. Απλώς με συναλλαγές δηλώσεων σε στημένες ανακρίσεις, όπως φαίνεται..



Αν όμως πραγματικά το Ανώτατο είναι ενάντια στις δίκες «δια του τύπου» θα είναι ενδιαφέρον να δούμε την συνέπεια του. Διότι και το θέαμα/ δίκη της Δρομολαξιας και το θέαμα που ακολούθησε με το ΣΑΠΑ ήταν «δίκη δια του τύπου».. Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ζούμε σε καθεστώς στησίματος «δικών δια του τύπου» το Ανώτατο και ο Γενικός Εισαγγελέας δεν έχουν παρά να δουν πως κατασκευάστηκε η εμπλοκή του Β. Ζαννετου στην υπόθεση του ΧΥΤΑ/ΧΥΤΥ – με προαναγγελίες, παραπλανητικες φημες για την περιουσια του [για να κατασκευαστεί κλίμα από τι φαίνεται] και μια αστεία μονομερή εστίαση στο τέλος – όπου η «ανάγκη» της ανακριτικής ομάδας να υπακούσει στις οδηγίες να «βάλει το ΑΚΕΛ στο κάδρο», φάνηκε να οδηγεί [αν το δει κανείς συγκριτικά] σε κατάργηση της έννοιας ισονομίας. Ανακρίνεται ο Ζαννετος γιατί πήρε εισφορά για το ΑΚΕΛ, λες και είναι παράνομες οι εισφορές στο κόμμα της αριστεράς.



Η προκατάληψη μερίδας των ΜΜΕ, τα οποία λειτουργούσαν σαν προέκταση της κατασκευής θεάματος, ήταν εμφανής με μια απλή σύγκριση: ενώ στους προηγούμενους συλληφθέντες δεν αναφερόταν η κομματική σύνδεση, στην περίπτωση του Ζαννέτου ήταν εμφανής η «ανάγκη» να κατευθυνθεί στο ΑΚΕΛ η επίθεση … έτσι ενώ δεν αναφέρθηκε ποτέ ότι ο κ. Κουλλαπής ήταν επίσης υποψήφιος δήμαρχος του ΔΗΣΥ – και ακόμα και ο Λουρουτζιάτης που ήταν δήμαρχος του ΔΗΣΥ στη Λάρνακα ποτέ δεν αναφέρθηκε σαν του ΔΗΣΥ.. Αλλά το Σάββατο στο στημένο θέαμα που κατασκεύασε η ανακριτική ομάδα του Ιωνά, τα ΜΜΕ εστίαζαν μόνο στο ΑΚΕΛ…



Τελικά μετά από τόσες προσπάθειες των διοργανωτών του παρακράτους που φαίνεται να κατασκευάζει θεάματα για το ΔΗΣΥ [αρχικά έλπιζαν στον Γιαννακόπουλο, μετά στον Μπόμπολα] τελικά κατέληξαν σε ένα παλιό τους φίλο, τον οποίο είχαν φέρει στην Κύπρο από το 1996... τον κ. Λώλο..



Ο Λώλος, ο οποίος ήταν σύμβουλος για τα ΧΥΤΑ/ΧΥΤΥ εμφανίστηκε, ξαφνικά, πρόωρα - αρχικά θα ερχόταν στις 20 Απριλίου, αλλά ξαφνικά αποφάσισε να έρθει στις 14 του μήνα και να πάει δικαστήριο ακριβώς τις μέρες που η κυβέρνηση τα είχε χαμένα στη Βουλή, και κινδυνεύει το όλο πρόγραμμα ξεπουλημάτων/ιδιωτικοποίησεων του δημόσιου πλούτου. Και μάλιστα, η ανακριτική ομάδα δεν περίμενε τον Λώλο απλώς στο αεροδρόμιο, αφού δήλωσε ότι θα ερχόταν, αλλά έστειλε και μερικούς να τον φέρουν – για να κλείσουν άραγε συμφωνία προκαταβολικά και εκτός επίσημης ανάκρισης; Άλλωστε το σενάριο στησίματος δίκης το έχουμε καταγεγραμμένο στις ηχογραφήσεις για την Δρομολαξιά [και ας κάνουν μερικοί δικαστές ότι δεν ακούνε την πραγματικότητα του πώς στήνεται δίκη με προβλεπόμενη εκδίκαση].. Και σε ένα πολιτικό σκηνικό, όπου παραδόξως, και ξαφνικά, η κυβέρνηση έφερε άρον άρον στη Βουλή, και έστησε μέσω Πολίτη και λάσπης από το Φαίδωνος που ανέλαβε, φαίνεται, την προώθηση του θεάματος, ένα νομοσχέδιο για τιμωρία όσων δίνουν μίζες.. αλλά με περιορισμό της διάρκειας του αποκλεισμού .... ίσως και βολικό για κάποιο σνα τον κ. Λώλο ή τον κ. Κοκότση του ΔΗΣΥ που επίσης παραδέχτηκε ότι έδινε μίζες [και έβγαλε εμφανώς πολύ περισσότερα] και την γλίτωσε με το κόλπο «μάρτυρας κατηγορίας». Το χειρότερο που θα πάθουν ο Λώλος και ο Κοκότσης με αυτό το νομοσχέδιο είναι μερικα χρόνια εκτός  - και μετά θα έχουν τις υπόγειες τους προσβάσεις για να συνεχίσουν να παίρνουν συμβόλαια από το βαθύ κατεστημένο λόγω των εξυπηρετήσεων που μπορεί να προσφέρουν τώρα.. Και ο Κοκότσης σιώπησε για σημαντικά θέματα – όπως για το πώς έκλεισε η συμφωνία που προωθούσε ο υπουργός εσωτερικών στη βουλή. Και το ρόλο του κ. Πάντη που πήρε και προαγωγη μετα από εκείνη την ύποπτη συμφωνία… Με δεδομένο ότι ο ΔΗΣΥ μέσω Διονυσίου, αλλά και Χάσικου φάνηκαν να ψάχνουν τρόπο να κατασκευάσουν κατηγορίες ενάντια σε άλλους, ήταν ύποπτο σκηνικό.. Κάποιοι φαίνονταν να τρέχουν να προλάβουν ..τα πρωτοσέλιδα του Σαββάτου με τον Λώλο.. Θυμιζε τα θεάματα του ΣΑΠΑ επί Ρίκκου.. Όταν απαλλάγηκαν τελικά, πίσω από την σκόνη των πρωτοσέλιδων, οι εργολάβοι…



Όταν ο Πολίτης ανέλαβε για τα συμφέροντα μετατόπισης μερικών να κατασκευάσει το θέαμα Φοκους [σύμφωνα με το οποίο ξαφνικά ο Πολίτης είχε πρόβλημα – με τον Βγενοπουλο και τις επιχορηγήσεις των τραπεζιτών] ξέχασε αυτό το πρωτοσέλιδο που ανακήρυσσε τον Βγενο σε ήρωα κάθαρσης και φάνηκε να ξεχνά επίσης ότι σύμφωνα με μαρτυρία σε δικαστήριο πια, την ίδια χρόνια λογόκρινε κείμενα με κριτικές απόψεις για τις τράπεζες – όταν απειλήθηκε με αποκοπή πακέτου 50,000 εύρο…Έκανε δηλαδή οικονομική συναλλαγή με τραπεζίτες λογοκρίνοντας απόψεις...Τώρα τι άραγε ξεχνά ο Πολίτης;..



Η προϊστορία: το άγχος του ΔΗΣΥ να κατασκευάσει θεάματα Μετατόπισης.. από τον Τάσσο στον Ζαννέτο;

Από το απόγευμα της ημέρας που άρχισε να δίνει κατάθεση ο Λώλος, άρχισε να κυκλοφορεί το όνομα του Ζαννέτου – ήταν φανερό ότι ο ΔΗΣΥ βρήκε ένα νέο Λίλλη ή Βέργα για να μετατοπίσει την έμφαση από τα σκάνδαλα του ίδιου του ΔΗΣΥ και την απομόνωσή του.. Μέχρι τώρα ο ΔΗΣΥ είχε τον Φαίδωνος σε συνεργασία με τον Πολίτη, να προσπαθούν να κατασκευάσουν θεάματα μετατόπισης – από τον Λουρουτζιάτη αρχικά και μετά από το όλο θέαμα σκανδάλων και αντιφάσεων του ΔΗΣΥ.. Έτσι, φτάσαμε και στο «αισχρό», κατά την ορολογία του Αβέρωφ, θέαμα με τον Τάσσο που ήταν ύποπτος για μίζες… Για να μην εστιαστεί τότε στον Λουρουτζιάτη και τον Κοκότση του ΔΗΣΥ το θέμα…



Το ότι το παιχνίδι ήταν στημένο φαινόταν από την αρχή του Μάρτη, όπως γράψαμε. Ο Μπόμπολας και ο Τάσσος ήταν απλώς μέρος των θεαμάτων. Όπως και η αναμονή ότι ο Γιαννακόπουλος θα έπαιζε με το παιχνίδι που κατασκευαζόταν. Ο Δ. Διονυσίου, τεκμηριωμένα σε δικαστήριο, ο λειτουργός των ΜΜΕ που πήρε εξαγορά από τράπεζα [50,000 ευρώ διαφημιστικό πακέτο] για να λογοκρίνει κριτικές απόψεις [να κατασκευάζει, δηλαδή, παραπλανητική εικόνα], είχε αρχίσει να εστιάζει στον Ζαννέτο. Η εστίαση είναι σαφής – όπως και με την προηγούμενη αποτυχημένη προσπάθεια με το θέαμα φόκους – αποτυχημένη και με τεκμήριο την έρευνα που έκαναν πειθήνιοι και πάλι αστυνομικοί, αλλά δεν βρήκαν τελικά τα τεκμήρια και θα πληρώσει ο Πολίτης αποζημίωσης για συκοφαντία. Ο Ζαννέτος ως υπεύθυνος για τα οικονομικά του ΑΚΕΛ είναι στόχος γιατί έτσι γίνεται επίθεση στο ΑΚΕΛ – γιατί παίρνει χρηματοδότηση γενικά. Η φαντασίωση προφανώς του Διονυσίου είναι να χρηματοδοτούνται ΜΜΕ και σύμβουλοι εκδόσεων με διαφημιστικά πακέτα και άλλες ευκολίες προβολής προς ημέτερους και να λογοκρίνεται η άλλη άποψη. Το ότι η νέα εκστρατεία εναντίον του Ζαννέτου ήταν οργανωμένη φάνηκε και από μια φράση που ξέφυγε του Διονυσίου, μετά την έγραψε και στην εφημερίδα του, αλλά τελικά αναγκάστηκε να απολογηθεί.. Η ενασχόληση, ωστόσο, με το εξοχικό ή μη ενός ατόμου, έτσι, ξαφνικά, είναι ύποπτη. Λάσπη, όπως έλεγαν από παλιά για την κίτρινη δημοσιογραφία.. Άλλωστε ο Πολίτης φαίνεται να είχε κάτι ανάλογο [γιατί έχει τέτοιο σπίτι κλπ] και με λειτουργό του φόρου, όταν ασχολείτο με τις υποθέσεις φοροαποφυγής του εκδότη του... Το ότι μάλιστα η εκστρατεία ξεκίνησε με ξεκάθαρα και αποδεδειγμένα ψέματα, αφού ήδη ο Διονυσίου προχώρησε σε μια απολογία,  είναι ενδεικτικό του όλου σκηνικού.. Ιδού τί είχε γράψει αρχικά ο Διονυσίου [αρχές Μαρτίου], όταν προσπαθούσε να εξηγήσει την απολογητική του στάση για τον Ρίκκο, αλλά και να προωθήσει την προεκλογική του ΔΗΣΥ από τότε - κάνοντας ότι δεν βλέπει το οφθαλμοφανές [το πώς και ο Αναστασιάδης στήριξε τον Ρίκκο και όχι τον Κληρίδη το 2015] ...και πώς απολογήθηκε μετά.. Η συζήτηση έγινε στο φέισμπουκ με την Μ. Σάββα, η οποία υποδείκνυε στον Διονυσίου ότι προσπαθούσε να συγκαλύψει τον Ρίκκο.. Φυσικά, και θα πρέπει να συγκαλύψει τον Ρίκκο ο Διονυσίου, αφού φαίνεται να υπάρχουν ..κοινά πάθη, αν όχι και συμφέροντα…

Όταν ο Διονυσίου κατασκεύαζε με φήμες και παραπλανησεις/ψέματα το σκηνικό επίθεσης ενάντια στον Ζαννέτο – όταν ένα κληρονομικό κτήμα έγινε «επαύλεις» ..και μετά μπροστά στον κίνδυνο να πληρώσει αποζημίωση για δημόσια ψέματα..ανακαλυψε ότι «παραπληροφορηθηκε».. Ήταν πολύ δύσκολο εξακριβώσει ένας σύμβουλος έκδοσης πόσο ψέματα ήταν όσα έγραφε...και πως και θυμηθηκε,ταχα μου ξαφνικα, τον Ζαννετο;  





Και μετα….


Οι επαύλεις έγιναν έπαυλη και κτήμα – το οποίο τελικά είναι κληρονομικό της συζύγου του.. Αλλά έψαχναν παντού να βρουν κάτι να κατηγορήσουν τον Ζαννέτο πριν κλείσουν συμφωνία με τον Λώλο για το τί θα πει στους ανακριτές που είναι σε άμεση αναμετάδοση. .και πάλι..

Όταν το προώθησε και στην εφημερίδα του και βρέθηκε, προφανώς, μπροστά στο κίνδυνο να δεχθεί ο ίδιος και η εφημερίδα νέα καταγγελία για συκοφαντία, τα μάζεψε.. Απολογήθηκε για να μην πάει ξανά δικαστήριο.. Αλλά είναι εκφραστικό πόσο άνετα έριχνε την παραπλάνηση σαν κουτσομπολιό [με το κομπογιαννίτικο ύφος του «εγώ ξέρω»]..και μετά εκλιπαρούσε να μην τον πάρουν δικαστήριο.. Και τότε ανακάλυψε ότι «οι επαύλεις και οι πισίνες στο απέραντο κτήμα» ήταν τελικά ένα κληρονομικό χωράφι της γυναίκας του Ζαννέτου, το οποίο διαμόρφωσαν σαν οικογενειακά τουριστικά στο Λατσί. Και πάλι, βέβαια, φαίνεται ότι για τον Διονυσίου και τους γύρω του μόνο ο Αβέρωφ, ο Λεπτός κοκ μπορούν να έχουν τουριστικά καταλύματα.. Όπως και ότι μόνο ο ΔΗΣΥ πρέπει να χρηματοδοτείται και μάλιστα αόρατα από ΜΜΕ με άλλα ανταλλάγματα]..

Τα πολλαπλα προβλήματα της κυβέρνησης: σκάνδαλα που εμπλέκουν και πάλι το δικηγορικό γραφείο, η δίκη του Ρίκκου και τα προβλήματα του ΔΗΣΥ – χαμηλή συσπείρωση, απομόνωση και κοινωνική οργή.. συν ότι δεν τα καταφέρνει να προωθήσει το «μεγάλο φαγοπότι» του ξεπουλήματος ημικρατικών..
Γιατί κατασκευάζονται τα θεάματα και ρίχνεται ο Φαίδωνος σαν κέτσαπ δεξιά και αριστερά για να κάνει μετατοπίσεις; Διότι εμφανώς ο στόχος είναι τώρα και προεκλογικός.. Ο ΔΗΣΥ είναι σε δύσκολη θέση και το παρακράτος θεαμάτων το οποίο έχει στήσει με δίκτυα στην ανακριτική ομάδα και σε ΜΜΕ έχουν ως βασικό στόχο να στρέψουν την προσοχή αλλού.. Ταυτόχρονα, ο ΔΗΣΥ και το παρακράτος του έχουν και τεραστία συμφέροντα να εξυπηρετήσουν – το ξεπούλημα των ημικρατικών στο οποίο αντιτίθεται η κοινωνία και τώρα και η πλειοψηφία των κομμάτων, είναι το πεδίο χοντρών μιζών [που θα διακλαδωθούν σε διάφορες off shore].. Αλλά ίσως το παιχνίδι να είναι πια βαθύτερα προβληματικό. Άλλωστε ήταν ενδιαφέρον ότι στον Φιλελεύθερο αναφερθηκε ότι «πληροφορήθηκε και το προεδρικό» Γιατί  πληροφορήθηκε;.. Θα δούμε αν το προεδρικό και ο ΔΗΣΥ θα ρίξει και κανένα δικό του για συγκάλυψη. Αλλά το προεδρικό, όπως και ο κ. Χάσικος [του οποίου η εφημερίδα δεν έκανε θέαμα το Σάββατο] έχουν οι ίδιοι να απαντήσουν σε χοντρά ζητηματα - και χρειάζονται επειγόντως θεάματα μετατόπισης.. Το δικηγορικό γραφείο του κ. Αναστασιάδη εμπλέκεται σε υπόθεση διακίνησης εκατομμυρίων, στην οποία ένας βασικός του συνεργάτης, ο Θεοφάνης Φιλίππου, φαίνεται να παραπλάνησε με ψευδή δήλωση… Και αυτό παίζεται στην Νέα Υόρκη.. Ενώ στην Κύπρο, ο κ. Αναστασιάδης έχει μπροστά του τη δίκη του Ρίκκου – ο οποίος ήταν ο αρχικός κατασκευαστής αυτών των θεαμάτων και συμμετείχε ενεργά στο σχετικό παρακράτος. Όταν ανοίξει κάποιος από αυτούς το στόμα του – τις οποίες για την ώρα φαίνονται να συγκρατούν συναλλαγές που στήνει το παρακράτος, θα έχει ενδιαφέρον πόσα συγνώμη θα πει ο Διονυσίου ακόμα.

Και βέβαια.. υπάρχουν και νομικά ζητήματα για δυο υπουργούς…
Και φυσικά, υπάρχουν δυο υπουργοί που λογικά θα έπρεπε να είχαν ήδη διερευνηθεί. Ο κ. Ιωνάς [ για τον οποίο συνεχίζεται η έρευνα για τους πασσάλους της ΑΗΚ από την ελεγκτική υπηρεσία] και ο κ. Χάσικος, ο οποίος επέμενε να κλείσει συμφωνία με τον κ. Κοκότση [υψηλόβαθμο στέλεχος του κόμματος του για τον οποίο μας είπε ότι δεν τον ξέρει] και η επιβράβευση ενός από τους κατηγορούμενους ήδη, του κ. Πάντη, ότι προωθούσαν μέσω μιζών την διαδικασία. Είναι πολύ περίπλοκη σκέψη ότι ο εν λόγω κύριος θα μεσολάβησε και για την συμφωνία Χάσικου – Κοκότση;

Οι θεσμοί σε αυτό το πλαίσιο εκπροσωπούνται από τον κ. Κληρίδη, του οποίου η πρώτη κίνηση [«έδωσε οδηγίες στους ανακριτές να μην προχωρήσουν σε άλλες ενέργειες.. για να μελετηθεί συνολικά η κατάθεση.»] φάνηκε να είναι μια προσπάθεια να ελέγξει τη διαδικασία κατασκευής θεάματος, και πάλι, με τους «κατηγορούμενους [Κοκότση, Λώλο – τους βασικούς που έδιναν μίζες και που πήραν τα μεγάλα κέρδη] να μετατρέπονται σε κατήγορους. Το ότι υπάρχουν καταθέσεις που κατασκευάζονται με στόχο με εκβιάσουν και τον γενικό εισαγγελέα είναι σαφές – το είδαμε με τους ίδιους πρωταγωνιστές. Όταν ο Πολίτης ήθελε να προωθήσει την θέση του για την φόκους [και από τον φόβο του τί θα προκύψει στο δικαστήριο] δημοσίευσε μια «κατάθεση» του Μ. Νεόφυτου, ο οποίος φαινόταν σε κατάσταση εκβιασμού [αν δει κανείς τις οικονομικές πιέσεις που αντιμετώπιζε] να λέει ότι ήθελε ο Πολίτης. Και όταν ο κ. Κληρίδης αρνήθηκε να την θεωρήσει έγκυρο  ή/και διασταυρωμένο τεκμήριο, ο Πολίτης την δημοσίευσε με σαφείς αιχμές κατά του γενικού εισαγγελέα. Και ο ίδιος ο κ. Κληρίδης κατάλαβε τί γινόταν τότε και δήλωσε ξεκάθαρα ότι το δημοσίευμα του Πολίτη είχαν τον ίδιο ως στόχο – η υποτιθέμενη κατάθεση, είχε διοχετευθεί στο πρωτοσέλιδο, ενώ ο Κ. Κληρίδης κατέθετε στη δίκη του Ρίκκου. Τον Ρίκκο τον στήριξε και τον στηρίζει έντονα ο Διονυσίου. Είναι ίσως και αυτό ενδεικτικό του ποιοί κατασκευάζουν θεάματα – και πού θα πρέπει να εστιαστεί πια η προσοχή για εκδημοκρατισμό και διαφάνεια… Ήδη ο Ρίκκος είναι στο δικαστήριο γιατί ακριβώς έστησε δίκη.. Και δίκες φαίνεται να στήνουν και μερικοί ακόμα μέσω πρωτοσέλιδων… Εδώ προσπάθησαν να εξαπολυόσουν επίθεση στον ίδιο τον γενικό εισαγγελέα για να του υποβάλουν τί να κανει.. Οπότε η επίθεση ενάντια στον Ζαννέτο έχει τις ιδεολογικές λασπολογίες, αλλά και οικονομικές της διαστάσεις.. Τέτοια θεάματα δεν στήνονται δωρεάν…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου