10 Απρ 2016

ΕΝ ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΛΙΑΘΡΩΠΙΑ




- Ρε Γιακουμή μα πού πάεις;
Θώρε ομπρός σου γιέ μου,
μα πάλε ξησκοπίστηκες;
Μα έχασες τον πε μου;

Έππεσες πάνω στην Μηλιάν
του γέρο-Αναστάση
τζιαι λλίον έλειψεν η ρκα
το πόιν της να σπάσει

Γλέπου γιέ μου να σε χαρώ,
πού έσιεις το μυαλόν σου
τζιαι συντυχάννεις μόνος σου
πά στο ποδήλατον σου

Εν ζώδκιον που σου δείχτηκεν
τζιαι αντζιελόσσιασέ σε;
Για εν κανέν’ αερικόν
τζιαι εχαντάκωσέν σε

Ότι τζιαι νάν’ ναι γιόκκα μου
έν εν για το καλόν σου
γιατί σου εφουρτούνιασεν
σίουρα το μυαλόν σου

Έλα να κάτσεις δίπλα μου
να μου συντύσιεις γιέ μου
ήντα κακόν σε πελεκά,
έλα γιόκκα μου πέ μου

- Έν εν ζώδκιον θκιέ Γιαννακό
τα μμάθκια μου που είδαν,
εν τζιείνα που στο Δού Νού Ττού
άκουσα ότι είπαν

Τζιαι σκούλλησεν με ο θυμός
που να τους δώ ποζάβλιν
να κάφκουνται σαν το τζιερίν
πάνω στο μανουάλλιν 

Τούτα που μηχανέφκουνται
να κάμουν στην Ελλάδαν
οι «τρεις θεσμοί» με αρχηγόν
τζιείνην την σουσουράδαν
Εν καθαρή παλιαθρωπιά,
πράματα βρομισμένα
που κάμνουν όσοι έχουσιν
μυαλά αρωστημένα

Κουντούν την χώραν στον κρεμμόν
για να την γονατίσουν
τζιαι να της κλέψουν τελικά
ούλλα όσα θελήσουν

- Έτσι εν τούτοι Γιακουμή
οι κεφαλαιοκράτες,
πάντα συμπεριφέρουνται
σαν αποικιοκράτες

Με όπλον τα ριάλια τους
τζιαι αφορμήν την κρίση
θέλουν να σσιύψει ο λαός
τζιαι να τους προσκυνήσει

Για ’μας έν εγρειάστηκεν
πολλά να προσπαθήσουν,
είχαμεν έσσω έτοιμους
σ’ ούλλα να συμφωνήσουν

Τούτοι που κυβερνούν τωρά
αφού ’ταν συνεργάτες
αντάμα εδουλέφκασιν
τζιαι τους «εκάμναν πλάτες»

Ούτε μας εκβιάσασιν
παρόλον που μπορούσαν
αφού είχασιν μισταρκούς
έσσω τζιαι βοηθούσαν

Εκάθουνταν οι ξενιτζιοί
π’ αππέξω τζιαι θωρούσαν
τούτους π’ αππέσσω, τους δικούς
που μας εγονατούσαν

Αν μέν ξυπνήσουν οι λαοί
να επαναστατήσουν,
έν ταγιαντώ μέ να σκεφτώ
τι κόλασιν θα ζήσουν

Χαράλαμπος Τσουρής

04/04/2016 20:30

Κεντρικές Φυλακές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου