17 Ιαν 2016

Ανοικτή επιστολή στον Μουσταφά Ακιντζή: έσιεις καθήκον να υπερασπιστείς τζαι τα δικαιώματα ούλλων των κυπραίων, αλλά τζαι της πλειοψηφίας των εργαζομένων τζαι στις δυο κοινότητες..




Αγαπητέ κ. Ακιντζιή,

Όπως ελπίζω, τζαι φαίνεται, καταλαβαίνεις ότι σε τούτη την φάση των συνομιλιών, που ολοκληρώνουν την επανεξέταση του πλαισίου της λύσης που ξεκίνησε ύστερα που το 2004, εκπροσωπάς 2 διαστάσεις: που την μιαν εκπροσωπάς την κοινότητα σου, που σε έκλεξεν, αλλά, σαν κυπραίος, εκπροσωπάς τζαι εν δυνάμει ούλλον τον πληθυσμό. Αύριο μπορεί να είσαι τζαι εκ περιτροπής πρόεδρος. Τζαι σαν κυπραίος, πρέπει να σκεφτείς τζαι το σύνολο, αλλά τζαι τες συλλογικότητες που διασταυρώνουν τα κοινοτικά σύνορα. Τζαι σε μερικά πράματα πρέπει να εκπρόσωπος τζαι ελληνοκύπριους, ή καταγόμενους που την ελληνοκυπριακή κοινότητα, οι οποίοι όμως εν νοιώθουν ότι εκπροσωπούνται που τους θεσμικούς τους εκπρόσωπους. Τζαι οι ελληνοκύπριοι αριστεροί, όπως τζαι τα συμφέροντα της πλειοψηφίας [τζαι στις δυο κοινότητες] που εν εργαζόμενοι, εν μπορεί να τα εκπροσωπήσει ο κ. Αναστασιάδης. Ένεν πως εν κακός άθρωπος.. Αλλά άμα δεις ποιοί εν γυρόν του τζαι ίντα οικονομικές πολιτικές προωθεί τούτον το νεοφιλελεύθερο συνονθύλευμα καρεκλάκηδων τζαι ρουσφετολογίας, εν να καταλάβεις. Δαμαί, στην δική μας κοινότητα, τούτοι, το συνονθύλευμα, μάχονται να κάμουν την γη-πηγή για να εξυπηρετούν το κεφάλαιο – είτε ξένο, είτε ντόπιο – προνομιακά. Άρα αν σκέφτεσαι σαν μέρος της μειονότητας την πιθανότητα καταπίεσης που την πλειοψηφία, σκέφτου ότι μια πολλά μιτσιά ομάδα, χωσμένη πίσω που τα ριάλλια τους, τζαι τα ΜΜΕ τους, με πολιτικούς που εκλέγουν με τα ριάλλια, τζαι με καρεκλάκηδες που διορίζουν ανάλογα με την ημετεροκρατία που τους δέρνει, μπορεί να οδηγήσουν σε καταπίεση οικονομικά την πλειοψηφία. Τζαι εσάς τζαι εμάς. Τζαι σε τούτο, πρέπει να έσιεις τα μάθκια σου ανοικτά – γιατί εν εσύ που πρέπει να εκφράσεις τζαι τα συμφέροντα της πλειοψηφίας, αλλά τζαι την ιστορική θέση που εκφράζει η αριστερά σε ούλλες της, τις κυπριακές, εκδοχές – κομματικές, συντεχνιακές, κινηματικές.

Μεν τους εμπιστεύεσαι. Να επιμένεις εκ μέρους της πλειοψηφίας στο δικαίωμα της να κυβερνά τούτον το τόπο τζαι οϊ να τον κυβερνούν 5 Σιακόλες κοκ. Η δική σας η πλευρά πρέπει να αναλάβει το ιστορικό καθήκον να εν το όριο του κεφαλαίου, αφού ποδά κυβερνούν τούτοι για την ώρα - αν τους αφήκουμε μερικοί που τούτους έν άξιοι να πουλήσουν την χώρα. Τζαι όπως σωστά το εβάλετε τότε, στην εξέγερση μετά το 2000..«Τούτη η χώρα εν δική μας»..

Γιατί σου τα λαλώ. Διότι στη περιφέρεια των συζητήσεων για το κυπριακό φκαίνουν διάφορα για επιτήρηση της οικονομίας. Ξέρω ότι εσείς έσιετε την πίεση που τον Ερντογάν. Αλλά εν εμείς που ζήσαμε μια μιτσιά, ελπίζουμε σύντομη, αποικιακή επιτήρηση που την τρόικα μετά που δεκαετίες σεβαστής ανεξαρτησίας. Μερικοί θέλουν να συνεχιστεί τούτο το φκιολί – εν το σκηνικό που λαλεί, άμα εν μπορεί το κεφάλαιο, τζαι οι παρέες των ηγετών της δεξιάς ανάμεσα στους επιχειρηματίες, να επιβάλουν το δικό τους, θα λαλούν ότι «έτσι πρέπει να γίνει, γιατί είπεν το ο/η…». Έχουμε ένα υπουργό οικονομικών, για να καταλάβεις, που τον εδιορίσαν, οϊ γιατί απέδειξε ότι ξέρει κάτι, αλλά γιατί εν υπάκουος στην τρόικα τζαι έκαμνε ότι του ελαλούσαν. Τούτος ο τύπος, για να καταλάβεις, άμα το φέρει το τοπικό συμφέρον, θα ανεμίζει σε εκλογές την πλαστική ελληνική σημαία, αλλά άμα εχρειάστηκεν συμπαράσταση η πραγματική Ελλάδα, των πραγματικών ανθρώπων που την κατοικούν, το 2015, έπαιζεν το.. «μα εγιώ εν τζαι εκατάλαβα ίντα που έθελεν ο Βαρουφάκης..». Η δική του κατανόηση ήταν να υπακούει τζαι να βολεύκει δικούς του. Εκάλυψεν τον γέρο του που είσιεν παρατυπίες στο ξενοδοχείο τους, τζαι εδιόρισεν μια φίλη του επικεφαλής τράπεζας με μόνο κριτήριο ότι ..εν φίλη του.

Έσιεις μεγάλη κληρονομιά να υπερασπιστείς – αλλά εν τζαι η στιγμή που η Ιστορία θέλει να δει το μέγεθος του πλασμάτου. Γιατί τούτα που θέλουν εν σαν να μας δεσμεύκουν να έρκουνται διάφοροι αύριο, οι ξένοι φίλοι τους, να μας παίζουν πάλε τους αποικιοκράτες. Να νομιμοποιούν το ρουσφέτι.. τζαι το ξεπούλημα του πλούτου της χώρας μας – για κάτι ψίχουλα, δικά τους, under the table. Εν θα γίνουμε αποικία για να λύσουμε κυπριακό.

Πρέπει να ξέρεις επίσης, ότι παρά τες καλές σου προθέσεις, εν τζαι έσιεις απέναντι σου συνέπεια. Το ότι σου ζητώ σαν μέρος της ελληνοκυπριακής κοινότητας να με εκπροσωπήσεις στις συνομιλίες, σαν εργαζόμενο τζαι σαν άτομο με ταξική συνείδηση, θα κάμνει τους ποδά εθνικιστές να φκάλουν σπυρκά, όπως καταλαβαίνεις. Αλλά η πλάκα, φίλε μου, εν ότι τζαι οι άλλοι που το παίζουν, τάχα μου, ότι εν «φιλελεύθεροι δεξιοί» θέλουν απόσταση, τζαι φκάλουν τζαι τζήνοι σπυρκά άμα τους βολεύκει πολιτικάντικα. Για να καταλάβεις η εφημερίδα που δημοσιευκει τα σχόλια του Σενέρ Λεβέντ ποδά, ο Πολίτης, στις βουλευτικές του 2011, ξαφνικά έκαμε μια δήλωση του Άντρου Κυπριανού, ότι θα εψήφιζεν τουρκοκύπριο αριστερό παρά ελληνοκύπριο δεξιό, σκάνδαλο. Εκατάλαβες; Εν τούτοι που άμα τους συμφέρει, εν να σου πουν «μα εμείς υποστηρίξαμε το σχέδιο Αννάν..κλπ κλπ» ..Αλλά άμα τους βολεύκει επίσης [τζαι τούτο κάμνουν στο εσωτερικό της κοινότητας ποδά σαν γνήσιοι απόγονοι του Γιωρκάτζη] εν να τους ακούσεις, να παίζουν με τους απόηχους των «μεθόδων Γρίβα», όπως πολλά σωστά το έβαλεν ο Σενέρ Ελτζιήλ για τα ρεζιλίκκια τους, της δεξιάς κυβέρνησης τζαι των διορισμένων της, στην Αγγλική Σχολή.

Ξέρεις.. έχω μιαν υποψία που εν δύσκολο να την εξηγήσω στους κολλημένους ποδά [οι μη κολλημένοι ξέρουν το ήδη τζαι ένεν ανάγκη να τους εξηγήσω..:)] γιατί το να απευθύνεσαι στους τουρκοκύπριους έννεν απλώς κίνηση συγκατάβασης [άτε δεχούμαστεν με το μισό μας] αλλά εν υπεράσπιση τζαι του βασικού μας συμφέροντος, έστω τζαι σαν απόγονοι της ελληνοκυπριακής κοινότητας. Ο παραπάνω, νούσιμος κόσμος, τζαι ποδά τζαι ποτζεί, καταλάβει τούτη την ιστορική πραγματικότητα με το ότι, «άμα μας χωρίζουν οι ξένοι, ευκολύνεται ο ρόλος τους τζαι τα δικά τους συμφέροντα» – είτε μας χωρίζουν εθνικά [όπως έκαμαν οι εθνικές ιδεολογίες που την Ελλάδα τζαι την Τουρκία], είτε κοινοτικά-ένοπλα, όπως εκαμαν άλλοι, δυτικοί, μετά το 1956 τζαι το 1963. Αλλά εμένα εκόλλησεν μου μια άλλη αναλογία. Ότι επαθετε εσείς, οι τουρκοκύπριοι, το 1963-64 επάθαν το οι ελληνοκύπριοι 10 χρόνια μετά. Τζαι άτε, μπορεί  να πει κάποιος ότι τούτο ήταν τυχαίο ή συνεχόμενο προϊόν του εθνικισμού. Ναι, αλλά το ίδιο έγινε τζαι στην οικονομία. Είσιετε μια κρίση των τραπεζών το 1999-2001, τζαι 10 χρόνια μετά, ανάλογη κρίση είχαμε τζαι στην ελληνοκυπριακή κοινότητα. Νομίζω τζαι στις 2 περιπτώσεις η σύμπτωση ένεν τυχαία, αλλά σύμπτωμα: έσιει να κάμει με την γεωγραφία – στην μια περίπτωση [του 1963-74] ήταν οι ξένες πολιτικές επεμβάσεις, τζαι στην δεύτερη [του 2000 -2011] η ροή κεφαλαίων στην οικονομία μέσω τραπεζών. Οπότε το να θωρούμεν τί παθαίνει ο άλλος, στο ευρύτερο γεωγραφικό μας χωρκόν, εν σαν να μαθαίνουμε το τι μας καρτερά, αν δεν καταλάβουμε την κατάσταση στην οποία είμαστεν.

Για τούτον σου λαλώ. Άμα βάλουν θέματα για τες πελλάρες που προωθούν διάφοροι μέσω του Χ. Γεωργιάδη, να βάλουν «ρήτρες», ακούεις τζαι εσού, στη λύση για προϋπολογισμό χωρίς έλλειμμα, πάτησε πόϊ τζαι μεν δεχτείς. Εν να είσαι απόγονος μιας Ιστορίας που πάει πίσω στην εξέγερση του Ρε Αλέξη, στις εξεγέρσεις τζαι των 2 κοινοτήτων στην οθωμανική περίοδο, τζαι στις απεργίες της δεκαετίας του 1940 για το «κοινωνικό κράτος». Έσιεις μεγάλη κληρονομιά να υπερασπιστείς – αλλά εν τζαι η στιγμή που η Ιστορία θέλει να δει το μέγεθος του πλασμάτου. Γιατί τούτα που θέλουν εν σαν να μας δεσμεύκουν να έρκουνται διάφοροι αύριο, οι ξένοι φίλοι τους, να μας παίζουν πάλε τους αποικιοκράτες. Να νομιμοποιούν το ρουσφέτι του κάθε Χάρη τζαι το ξεπούλημα του πλούτου της χώρας μας – για κάτι ψίχουλα, δικά τους, under the table. Εν θα γίνουμε αποικία για να λύσουμε κυπριακό. Το σύνταγμα εν πρέπει να καθορίζει μια οπτική της οικονομίας. Ξέρεις γιατί θέλουν να μεν υπάρχει έλλειμμα, ενώ οι ίδιοι, τζαι οι φίλοι τους, έχουν τεράστια ελλείμματα στις επιχειρήσεις τους, τζαι κάμνουν δάνεια που τες τράπεζες.. τζαι μετά φορτώνουν τις φούσκες στο δημόσιο…; Για να περιορίσουν τον ρόλο του δημοσίου τζαι να βάλουν τις εταιρείες των φίλων τους να φκάλουν κέρδος που ότι θα έπρεπε να προσφέρει το κράτος σαν δημόσιο αγαθό – φορολογώντας τον πλούτο που παράγεται στην κοινή μας χώρα. Τούτα εκερδισαμεν σαν βάση τζαι πριν το 1960. Αλλά τούτα τα φιντάνια των τραπεζών, εν τζαι καταλάβουν – ούτε που Ιστορία, ούτε που τες συνέπειες που ακολουθούν. Σε τέτοιο εν γνήσιοι απόγονοι της ιστορικής βλακείας της ακροδεξιάς μας..

Μεν τους εμπιστεύκεσαι. Να επιμένεις εκ μέρους της πλειοψηφίας στο δικαίωμα της να κυβερνά τούτο το τόπο τζαι οϊ να το κυβερνούν 5 Σιακόλες κοκ. Η δική σας η πλευρά πρέπει να αναλάβει το ιστορικό καθήκον να εν το όριο του κεφαλαίου, αφού ποδά κυβερνούν τούτοι για την ώρα - αν τους αφήκουμε, μερικοί που τούτους, έν άξιοι να πουλήσουν την χώρα. Τζαι όπως σωστά το εβάλετε τότε στην εξέγερση μετά το 2000..
«Τούτη η χώρα εν Δική μας»..
Ούλλους..

Νά’σαι καλά…
Λινός
Ένας που τους τελευταίους εναπομείναντες Λινοπάμπακους που έππεσεν στην ελληνοκυπριακή κοινότητα…

Αλλά εμένα εκόλλησεν μου μια άλλη αναλογία. Ότι επαθετε εσείς, οι τουρκοκύπριοι, το 1963-64 επάθαν το οι ελληνοκύπριοι 10 χρόνια μετά… το ίδιο έγινε τζαι στην οικονομία. Είσιετε μια κρίση των τραπεζών το 1999-2001, τζαι 10 χρόνια μετά ανάλογη κρίση είχαμε τζαι στην ελληνοκυπριακή κοινότητα… η σύμπτωση ένεν τυχαία..: έσιει να κάμει με την γεωγραφία – στην μια περίπτωση [του 1963-74] ήταν οι ξένες πολιτικές επεμβάσεις, τζαι στην δεύτερη [του 2000 -2011] η ροή κεφαλαίων στην οικονομία μέσω τραπεζών. Οπότε το να θωρούμε τί παθαίνει ο άλλος, στο ευρύτερο γεωγραφικό μας χωρκον, εν σαν να μαθαίνουμε το τί μας καρτερά αν δεν καταλάβουμε την κατάσταση στην οποία είμαστεν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου