21 Ιουν 2015

Σπόντες





  • Αγ. Πετρούπολη. Ο Τσίπρας εμίλησε για πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική» της Ελλάδας.. Πού να το άκουσε άραγε; Menachem Samburu
  • Χαρακτηριστική η αποκάλυψη της κωμωδίας του Eurogroup.  Απόρησε ο Ιρλανδός γιατί δεν δόθηκαν οι προτάσεις στους υπουργούς για να μπορούν να ξέρουν τι συζητούν [οι δημοσιογράφοι που αναπαράγουν ότι τους λένε για 18-1 ποτέ δεν κατάφεραν– δεν τόλμησαν σαν υπάκουα φερέφωνα-  να ρωτήσουν τι ακριβώς συζητούν εκεί μέσα]. Και ο Σοιμπλε είπε ότι δεν γίνεται γιατί αν γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να τους πάρει στην..γερμανικη βουλή. Δηλαδή οι υπουργοί οικονομιών συζητούν στα τυφλά με βάση το κριτήριο ..τί ξέρει η γερμανική βουλή. Και ποιό είναι το νόημα αυτής της φαιδρής συνομοταξίας τότε; Να επικυρώνει ότι της φέρουν οι γερμανοί – καλά τα στέλλουν με τον Ντάιζελμπλουμ σαν messenger. Τοπικό συμπέρασμα: ο Χάρης ποτέ δεν ξέρει τί γίνεται, απλώς σηκώνει το χέρι και ψηφίζει, κοιτάζοντας τί κάνουν οι άλλοι. Η πλάκα είναι ότι τον πληρώνουμε κιόλας.

  • Για την περίπτωση του Χάρη θα αντιγράψουμε και αυτήν την εβδομάδα τον Παπαδημήτρη – eloquent: «Τζαι η Μαριού τον άντρα της μες τους πραματευτάες» ήμαρτον σου Κύριε! Εδώ και μέρες που ασχολούμαστε με δισεκατομμύρια, ο Χάρης στον δικό του κόσμο: Κάμνει χαρούλες επειδή η Τρόικα αποφάσισε να εγκρίνει να μας εκταμιεύσει εκατόν ψωροεκατομμύρια.» Και άμα προσθέσεις και το γεγονός ότι ο Χάρης κτυπιόταν με ψέματα στάσης πληρωμών από το περασμένο καλοκαίρι μέχρι την φετινή άνοιξη, αν δεν περάσει το δικό του σχέδιο για τις εκποιήσεις, το οποίο όχι μόνο δεν πέρασε αλλά πέρασαν και 10 μήνες για να εγκριθεί άλλο, τότε το επίπεδο της συζήτησης για το ρόλο του υπουργού οικονομικών και την "Μαριού με τον άντρα της" που νομίζει ότι είναι πραματευτής, είναι πιο σαφές..:)

  • Για το άγκρισμα της Λαγκάρντ και την ωριμότητα της εξαρτώμενης του Σαρκοζί. Ποιά μιλά. Μια τύπισσα που την διόρισε ο Σαρκοζί, όταν έστησαν το θέαμα σκανδαλολογίας του Στρως Καν..Και η «ενήλικη» κυρία δεν αντιλαμβανόταν σε τί φιλμ έπαιζε, σε τί στημένο σκηνικό βολέματος και ευνοιοκρατικών διορισμών συμμετείχε; Η ευνοούμενη του Σαρκοζί, υπό διερεύνηση και αυτή για σκάνδαλα μιλά για… ωριμότητα..:)
  • Όπως τον Σόιμπλε που απειλούσε θεούς και δαίμονες το περασμένο Φεβράρη ότι οποιαδήποτε καθυστέρηση στην πληρωμή δόσης από την ελληνική κυβέρνηση θα ήταν «χρηματοπιστωτικό γεγονός». Κατάπιε την γλώσσα του, όταν η ελληνική κυβέρνηση είπε ότι θα πακετοποιήσει τις δόσεις.. Οι εκβιασμοί.. Ένας βασικός λόγος γιατί η Γερμανία πρέπει να πληρώσει πολεμικές αποζημίωσης είναι για να θυμούνται οι γερμανοί [ως λαός αλλά και ως ηγεσία] ότι αυτές οι «ηγεμονικές» αθλιότητες, πληρώνονται..Και η Δύση έχει πολλές αμαρτίες να ξεπληρώσει, καθώς συρρικνώνεται η επιρροή της..

  • Για να το καταλάβουν γεωγραφικά και οι δυτικολάγνοι που νοσταλγούν την αποικιοκρατία. Μπορεί να νομίζετε ότι εκβιάζουν τα αφεντικά σας και να θέλετε να επιβολή, αλλά κοιτάξετε γύρω σας και θα κατανοήσετε τον κρύο αέρα που σας περιβάλει. Πριν ένα αιώνα, το 2015, η Δύση κυβερνούσε τον κόσμο – είτε άμεσα σαν αποικίες, είτε σαν εξαρτώμενα καθεστώτα όπως στη Λατινική Αμερική. Κοιτάξετε τώρα γύρω σας – στο χάρτη. Χάθηκε ολοκληρωτικά η Ασία για τα αφεντικά σας, χάθηκε και η Λατινική Αμερική, σούζεται και η Αφρική. Τα αφεντικά που νομίζετε ότι θα κυβερνούν για πάντα έχασαν το παιχνίδι στα 4/5 του πλανήτη ήδη. Και τώρα σκοτώνονται για σύνορα γύρω τους – και για τον εσωτερικό τους πόλεμο. Ακόμα και το νόμισμα που νομίζατε κάποτε ότι ήταν απόρθητο…J.. Και απλώνουν ένα πέπλο χάους, όπως στην Μέση Ανατολή, σαν τακτικής οπισθοχώρησης. Μην το ξεχνάτε αυτό. Γιατί όπως αλλάζει ο πλανήτης, θα έρθει και η ώρα του απολογισμού. Για το ήθος. Σήμερα στην Ελλάδα παίζεται ένα παιχνίδι με πανανθρώπινες διαστάσεις – και εσείς πουλάτε κουτόχορτο υποταγής.. Είναι θέμα ήθους..Με το οποίο θα αναμετρηθούν στο μέλλον οι άνθρωποι… Θα είσαστε και εσείς ένα παράδειγμα. Όπως είναι άλλωστε και οι μαυραγορίτες της κατοχής.

  • Το άλλο ενδιαφέρον είναι οι σχολιογράφοι που αναπαράγουν τα κλισέ και την προσπάθεια κατασκευής πανικού. Εδώ αξίζει μια παρατήρηση του Σ. Χριστοδούλου αν και ο ίδιος συμμετέχει επίσης, από ότι φαίνεται από το τέλος του κειμένου του, στην αναπαραγωγή. Αλλά επειδή φαίνεται ότι έμεινε κάτι από το χάρισμα της πέννας που γοήτευε κάποτε [πριν την ένταξη στην αναπαραγωγή των κλισέ του κατεστημένου λόγου] έπιασε μια ενδιαφέρουσα διάσταση της ελληνικής καθημερινότητας. Την ηρεμία της καθημερινότητας μπροστά στους εκβιασμούς. Μεταφέρει, λοιπόν, μια κουβέντα με ένα εργαζόμενο στα ταξί - Τον ρωτά ο δικός μας « τί ακούς;» προφανώς εννοώντας ποια ΜΜΕ, και ο άλλος του είπε: «Δεν ακούω, δεν διαβάζω, δεν θέλω να ξέρω τίποτα. Ότι είναι να γίνει, ας γίνει.» Πράγμα που δεν άργησα να διαπιστώσω πως υιοθετούν πολύ περισσότεροι από όσοι υπολόγιζα κόντρα στο φοβικό κλίμα που προβάλουν τα media.» Είναι και αυτό μέρος μιας ιστορικής αντίστασης – πώς μπορεί μια κοινωνία να αντέξει τους εκβιασμούς. Μην τους ακούτε μην τους βλέπετε. Ο κ. Χριστοδούλου δεν μπορούσε να καταλάβει την ιστορική στιγμή που ζούσε. Έπιασε μέρος της βαθιά ριζωμένης καθημερινότητας – που αντιστέκεται.

  • Adonis Florides. Μετά το τζ̆έλλυ με την κάσταρ, μερικές βαθυστόχαστες σκέψεις πολιτικής οικονομίας όπως τες εκατέβασεν ο νους ενός επίδοξου μάειρα. Οι επόμενες γενιές θα ετυμολογούν την Ευρώπη που το ευρώ. Το μένουμε Ευρώπη θυμίζει μου λλίον το "ψωμί, ελιά και Κώτσο βασιλιά".  Δεν υπάρχει μια μαύρη τρύπα μέσα στην οποία μπαίνει το χρήμα τζ̆αι χάνεται. Φεύκουν λλία-λλία που τα σ̆έρκα τους πολλούς τζ̆αι καταλήγουν στα σ̆έρκα λλίων. Ονομάζεται συσσώρευση κεφαλαίου. Σε κάποια στιγμή οι πολλοί μεινίσκουν χωρίς να έχουν τζ̆αι οι λλίοι έχουν τα μαζεμένα σε τράπεζες. Ονομάζεται κρίση του καπιταλισμού. Ακολουθεί κοινωνική αναταραχή, η οποία καταστέλλεται με τους μηχανισμούς του κράτους, οδηγούμαστε σε αυταρχικά καθεστώτα. 
    Καλή ώρα η Ε.Ε.  Ενίοτε οδηγούμαστε σε κανέναν πόλεμον, όπου όσοι εμείναν χωρίς ρυάλλια, πρέπει να παν να σφαχτούν για τζ̆είνους που εφάαν τα ρυάλλια. Είναι ένας τρόπος αναθέρμανσης της οικονομίας μιας τζ̆αι τα συσσωρευμένα χρήματα αντί να κάθουνται τζ̆αι να βράζουν στες τράπεζες, επενδύονται στη πολεμική παραγωγή, όπου πάσιν να δουλέψουν με μισθούς έκτακτης ανάγκης όσοι την εγλιτώσαν που τη στρατολόγηση. Τζ̆αι έτσι ξαναρχίζει ο φαύλος κύκλος της συσσώρευσης. Είντα ωραία α! Παντως ούτε το 1938 επερίμενεν κανένας ότι ήταν να ξεσπάσει ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος. Να μεν το παίξω προφήτης όμως. βαρέθηκα να θωρώ αξιωματούχους που κανένας εν τους εψήφισεν να κόφκουν, να ράφκουν, να απειλούν τζ̆αι πάνω που ούλλα να εξεφτελίζουν ολόκληρους λαούς, ολόκληρο το σύστημα αξιών για το οποίο έχυσε τόσο αίμα η Ευρώπη. Ο αυταρχισμός τους εν τζ̆ει που φοϊτσ̆ιάρικος. Τελικά ποτζ̆εί - ποδά πάλε εβρέθηκεν η ράτσα που φταίει για την κρίση. Αναμένουμε τη νύχτα των Κρυστάλλων. Συμπέρασμα: Τι να τα κάνω τα λεφτά, όταν δεν έχω φράγκο Βάλλω τζ̆αι μιαν φωτογραφία για τους οπτικούς τύπους.
    McCullin.
       



  • Ο αγώνας για τα κοινά, οι ιδιωτικοποιήσεις και η αντίσταση του ασυνειδήτου στην προσπάθεια χειραγώγησης. Οι ιδιωτικοποιήσεις ήταν και είναι μια σκόπιμη προσπάθεια να μεταβιβαστεί δημόσιος πλούτος σε «φίλους» και ημέτερους – με διαφόρων ειδών μίζες. Διότι προφανώς μερικοί ποντάρουν, όταν κάποιοι πάρουν την «κότα με τα χρυσά αυγά» [τους κερδοφόρους ημικρατικους] θα τους ανταμείψουν ανάλογα. Εδώ οι φήμες ότι ο Σιακόλας προσλαμβάνει όσους τον εξυπηρετούν απ το δημόσιο – μπορούν να βρεθούν διάφοροι τρόποι «εξυπηρέτησης». Όσοι μείνουν στην πολιτική θα μπορούν να βασίζονται σε «βολικές παροχές» η και νέο είδος ρουσφετιού – θα τους κανονίζουν «δικούς τους». Η διαφθορά μερίδας του ιδιωτικού τομέα είναι μνημειώδης παγκόσμια άλλωστε. Το ότι μερικοί στην κυβέρνηση αναγκάζονται τώρα να προσπαθούν με κωμικά ψέματα να παραβιάσουν το σύνταγμα, με εισηγήσεις νομοσχεδίων, όπου ο Χάρης προσπαθεί να πείσει ότι θα πάρει όλη την εξουσία έτσι τυχαία [οι τύποι που ήθελαν να μην ελέγχει η κυβέρνηση τους ημικρατικούς, όταν ήταν αντιπολίτευση], και η προσπάθεια να διαχωρίσουν τις εργασίες των ημικρατικών για να τις πουλήσουν [βολικά και χρήσιμα για τους ίδιους] είναι εκφραστικά αυτού του σκηνικού εξαπάτησης. Αλλά και του γεγονότος ότι παρά τις σκόπιμες εκστρατείες δαιμονοποίησης από το 2010 εναντίον του δημόσιου τομέα, τελικά δεν τα κατάφεραν στην πλύση εγκέφαλου παρά την υπεροπλία στα ΜΜΕ. Η βασική αλήθεια ότι είναι χυδαίο ψέμα να καμώνεσαι ότι ιδιωτικοποιείς για το κοινό καλό μια επιχείρηση που σου προσφέρει εισόδημα, δεν κόλλησε.
  • Ο Χάσικος δεν είναι χασάπης, αλλά θέλει πολύ να χαρίσει 21 εκατομμύρια [από το κρατικό λαχείο] κάθε χρόνο σε φίλους [;] ιδιώτες και οι υπηρέτες του στα ΜΜΕ, πουλούν την καραμέλα. Μια ακόμα κωμική παράσταση του Χατζηστυλιανού, άλλως τσεκκούθκια για τον μάστρο του. Το Σάββατο,  20/6, ο Χατζηστυλιανού, του Φιλελευθέρου μέσω του οποίου ο Χάσικος [και ο Ρίκκος πριν] διοχετεύει διάφορα, μας έδωσε ακόμα ένα τεκμήριο της υπακοής του. Το πρωτοσέλιδο κείμενο είχε τίτλο «στην σειρά αποκρατικοποίησης το Κρατικό Λαχείο». Το κείμενο ξεκινά με διαφήμιση του μάστρου του δημοσιογράφου: «το κράτος δεν είναι χασάπης» δήλωσε παλαιότερα ο υπουργός εσωτερικών Σωκράτης Χάσικος και έβαλε λουκέτο στο κρατικό σφαγείο Κοφίνου, η λειτουργία του οποίου κόστιζε στο κράτος εκατομμύρια.» Οπότε, αφού έκανε δουλοπρεπώς διαφήμιση στον Χάσικο [φαινομενικά άσχετο με το θέμα – άλλοι διαχειρίζονται, υποτίθεται, τις ιδιωτικοποιήσεις], ρίχνει και την παραπλάνηση για το «κόστος εκατομμυρίων». Οπότε, ο αναγνώστης που θα βαρεθεί να διαβάσει την συνέχεια θα μείνει και με την ιδέα ότι και το λαχείο κοστίζει ανάλογα. Ευτυχώς που ο Φιλελεύθερος έχει και κάποια κριτήρια δημοσιογραφικής δεοντολογίας και έτσι ο πιστός εκφραστής του Χάσικου, αναγκάστηκε στο τέλος να γράψει και την αλήθεια – ελπίζοντας ότι οι αναγνώστες δεν θα φτάσουν στην τελευταία παράγραφο: «Το κρατικό λαχείο έχει ψηλή κερδοφορία με χαμηλό κόστος…το σύνολο των δαπανών ανήλθε το 2013 1.059.141 ευρώ ενώ οι καθαρές ταμειακές ροές ανήλθαν σε 22.321.359 ευρώ.» Άρα, όπως λέμε 21 εκατομμύρια κέρδος θέλει ο χασάπης του κτηματολογίου, ο Χάσικος, να χαρίσει σε κάποιους.. ιδιώτες; Προς το παρόν θα πληρωθούν «εμπειρογνώμονες» να κάνουν μελέτες για να πληρωθούν μερικοί άλλοι ημέτεροι, από την κυβέρνηση της λιτότητας που κατά τα άλλα..το ρουσφέτι ουκ ελάττω παραδίδει. Τώρα γιατί ξεπουλούν τους κερδοφόρους οργανισμούς; Οι μίζες και τα κέρδη θα είναι πολλά…Άλλωστε ο Χάσικος, σε μια στιγμή ειλικρινείας όταν δήλωσε ότι δεν θα υποβάλει υποψηφιότητα για βουλευτής, το 2011, αναγνώριζε τη σύγκρουση συμφερόντων, αλλά και το γεγονός ότι ο στόχος του είναι η διαχείριση των επιχειρήσεων του πεθερού – μια ζωή και αυτός ο καημένος ο Σωκράτης, θα είναι προέκταση. Και στην κυβέρνηση άλλωστε έτσι μπήκε και αυτή είναι η δουλειά του…Ο τσεκκούθκιας θα συμμετάσχει στα κέρδη ή απλώς είναι όργανο;..:)..Περαστικά ρε τζαι μεν καρφώνεσαι μόνος σου…
  • Οι απολογητές της τρόικα έχουν πάθει αμόκ και βρίζουν τον εαυτό τους στο καθρέφτη – όταν ο Στόγιας μιλά για κανονικότητα με το παραδοσιακό ύφος της αυταρχικής επιβολής, και αποκαλύπτει τα βολικά/κοκκαλάκια [και που φαίνεται να ξέρει πολύ καλά]  που μοίραζε η εξουσία, ενώ υπερασπίζεται με σθένος τη ρητορική της εξουσίας στην χώρα που κατοικεί – όπως και διεθνώς. Ένα από τα συμπτώματα του πανικού είναι η ασυναρτησία. Έτσι, το αμίμητο σχόλιο κάποιου κ. Στόγια [το οποίο έφτασε και σε εμάς ως δείγμα κατάντιας] όπου βρίζει τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, γιατί τάχθηκε εναντίον των ευρωπαϊκών εκβιασμών, είναι εκφραστικό – ένα σχόλιο που βασίζεται στην κλασική επίκληση όλων των αυταρχικών καθεστώτων: στη «στοιχειώδη κανονικότητα» - όπως αυτή που δικαιολογούσε την ύπαρξη της χούντας, του ναζιστικού καθεστώτος, του πραξικοπήματος του Πινοσέτ στη Χιλή, αλλά και του banality of evil για να παραφράσουμε και την H. Arendt για τα σύνδρομα όσων εκτελούν πειθήνια. Σε ένα μετέπειτα, επίσης πανικόβλητο, σχόλιο (που αναπόφευκτα προκαλεί την ερώτηση – τί ζόρι τραβά τούτος ο τύπος τζαι έσιει χάσει κάθε μέτρο συνέπειας;) είχαμε και το εξής αμίμητο: Αποφάσισε ο τύπος ότι όσοι υποστηρίζουν τη θέση της ελληνικής κυβέρνησης για διαπραγμάτευση το κάνουν για να πάρουν ωφελήματα κλπ. Είναι ενδιαφέρον σύμπτωμα πανικού να προσπαθείς να δαιμονοποιήσεις έτσι φτηνά αυτούς που διαφωνείς μαζί τους. Ευτελές. Αλλά η αξιοπρέπεια δεν είναι χαρακτηριστικό του πανικού οπότε ας το προσπεράσουμε. Αλλά για να λέει κάποιος ότι μια στάση [που τυχαίνει τώρα να είναι με την νυν κυβέρνηση, αλλά ήταν για χρόνια στην αντιπολίτευση] εκφράζεται για να πάρει ωφελήματα, θέτει και το αυτονόητο ερώτημα ποιός μιλά και πώς ξέρει..:).. Διότι μιλά κάποιος από την Κύπρο, όπου οι θέσεις του είναι φτηνές επαναλήψεις των κυβερνητικού λόγου –του κάθε Χάρη, Αβέρωφ, Χάσικου κλπ. Αυτός, λοιπόν, που στηρίζει τον κυβερνητικό λόγο στην Κύπρο, περιμένει οφέλη και μίζες εξαγορές; Διότι αν εφαρμόσουμε τη ρητορική του για όσους διαφωνεί μαζί τους στην Ελλάδα, τότε ο κ. Στόγιας προφανώς ότι λέει το λέει για να εξασφαλίζει κονδύλια, οφέλη κλπ. Ή  μήπως η λογική της μίζας εφαρμόζεται μόνο στους άλλους; Γιατί; Ιδιαίτερα να λάβει κανείς υπό όψιν ότι τα πιο χοντρά κονδύλια επιχορηγήσεων τα προσφέρει η Ε.Ε. [και από ότι μάθαμε και το ΔΝΤ κάνει προσφορές για ρητορικές δημοσιογράφων και μη, υπέρ των πολιτικών του]. Ο κ. Στόγιας φαίνεται να είναι πλήρως αφοσιωμένος στην εξυπηρέτηση αυτών των [τοπικών ή διεθνών] εξουσιών. Άρα να εφαρμόσουμε τη ρητορική του στο πρόσωπο του; Αναδημοσιεύομε το φαιδρό σχόλιο με πλαίσιο ένα καθρέφτη για τον συγγραφέα. Και ένα καταληκτικό σχόλιο – Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να προκαλεί πανικό και σε μερικούς εξ Ελλάδος κάτοικους Κύπρου, οι οποίοι μέχρι τώρα έκαναν καριέρα πουλώντας «πνεύμα εξ Αθηνών» στην Κύπρο εμφανιζόμενοι ως έλληνες στους δεξιούς, αλλά και ως γνώστες μιας δήθεν «άλλης αριστεράς» στους αριστερούς της Κύπρου. Ο μύθος του δήθεν υπεράνω μεσολαβητή που ξέρει [ένα γελοίο κατάλοιπο της αποικιακής εξάρτησης] καταρρέει – και οι θεράποντες της εξουσίας φωνάζουν γιατί χάνουν τις ρητορικές ανέσεις; Ή χάνονται και άλλες ανέσεις; Ας μείνουμε εδώ…για την ώρα. Το ποιός είναι για «φτύσιμο» τώρα, ένα καθρέφτη μόνο χρειάζεται για να το αντιληφθούμε. Πόσοι και ποιοί έτρωγαν κοκαλάκια σε εκείνη την μακρά πορεία από τον Σημίτη [που παρολες τις παπάρες για εκσυγχρονισμό μια χαρά εξαγόραζε κόσμο το «καθεστώς» του και  συνεργαζόταν, επίσης μια χαρά, με τον Τσοχατζόπουλο] στον Βενιζέλο [πολλά κοκαλάκια εδώ – ποιοί έτρωγαν άραγε και ανησυχεί τώρα ο Στόγιας;]; «Ανθρώπινα μιλώντας, η στάση καλλιτεχνών, πανεπιστημιακών, δημοσιογράφων, επαγγελματιών των ΜΚΟ και παραγόντων που έχουν πάρει απόφαση ότι το σύστημα ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ+ΠτΒ θα είναι στην εξουσία τουλάχιστον τα επόμενα 4 χρόνια, έστω με δραχμή, και ενώ αντιλαμβάνονται την άμεση προοπτική της εθνικής περιχαράκωσης και της συνακόλουθης φτώχειας σε όλους τους τομείς, έχουν επιλέξει να φανούν αρεστοί στο καθεστώς για να μπουν στον κύκλο ενός παιχνιδιού μουσικών καρεκλών με έπαθλο μια θεσούλα ή να γλείψουν το κοκαλάκι ενός προγράμματος, μιας επιδότησης, έτσι ώστε να ζήσουν έτσι την οικογένειά τους, να βγάλουν τα έξοδα του θεάτρου τους, να αξιοποιήσουν ένα πολλά υποσχόμενο διδακτορικό, ή για όποιον άλλον προσωπικό λόγο, είναι κατανοητή, αλλά, πολιτικά μιλώντας, είναι για φτύσιμο

  • Ανοιχτή επιστολή στον κ. Παπαπέτρου. Αγαπητέ κ. Παπαπέτρου, μπορεί να μην γνωριζόμαστε προσωπικά, αλλά ως δημόσιο πρόσωπο σας ξέρω για χρόνια, και παρά το γεγονός ότι διαφωνώ σε διάφορα μαζί σας, εκτιμούσα αυτό που θα μπορούσα να ονομαστεί ειλικρίνεια στη στάση σας για το κυπριακό. Διάβασα το τελευταίο σας κείμενο για την ελληνική κρίση με θλίψη, αν όχι οδύνη. Έχετε χάσει πλήρως την ισορροπία, κ. Παπαπέτρου, και αν θέλετε την ταπεινή μου γνώμη, είναι καλύτερα να μην μιλάτε πια για τέτοια θέματα. Εκτίθεστε και γελοιοποιήστε. Μείνετε στο κυπριακό – αν και και εκεί με τέτοιες υστερικές θέσεις που εκφράζετε για το ελληνικό ζήτημα, ποιός μπορεί να σας πάρει στα σοβαρά πλέον; Ακούγεστε πια σαν ένας πικραμένος άνθρωπος που το μόνο που θέλει είναι να προωθήσει μια κουλτούρα υποταγής, σχεδόν νοσταλγίας της αποικιοκρατίας, της επιβολής από τους ξένους σε μια χώρα. Αν αυτά τα έλεγε κάποιος που δεν είχε περάσει από την αριστερά θα είχαν νόημα. Αν από την άλλη ήσασταν κάποιος που πούλησε τον εαυτό του για μια θεσούλα, πάλι θα ήταν κατανοητό – μερικοί αρθρογράφοι πουλούν ακόμα το κάποτε αριστερό παρελθόν τους σαν είδος δήλωσης μετανοίας στην Μακρόνησο. Όμως, εσείς δεν είσαστε από αυτούς. Δεν είναι ούτε οικονομικό, ούτε θέμα δουλοπρέπειας η στάση σας. Απλώς έχετε γίνει, χωρίς να το καταλαβαίνετε ελπίζω, η ανάποδη αλλά ίδια εικόνα αυτού που αντιπαθείτε – του στενοκέφαλου εθνικιστή απορριπτικού. Όπως εκείνος δαιμονοποιεί κάθε τί που αμφισβητεί την εξουσία που απέκτησε με το διαχωρισμό, και εσείς καταντήσατε να τρέμετε την αμφισβήτηση της εξουσία του status quo [στην οικονομία ή αλλού] σε σχέση με την Ευρώπη, ή το καθεστώς της εξάρτησης κλπ.  Μοιάζετε να αντιπαθείτε πια τον μέσο άνθρωπο. Θέλετε να ελέγχεται από κάποιους εξωτερικούς. Φοβάστε ότι μια αμφισβήτηση θα κάνει τους ανθρώπους να αντιδρούν σε λύση – άρα ως συνεπαγόμενο καταντήσατε απολογητής του κάθε Σόιμπλε; Δεν καταλαβαίνετε ότι η γραμμή από όπου ξεκινήσατε, της αριστεράς, θέλει την λύση για να προχωρήσει η κοινωνία παρακάτω; Εκείνη η μερίδα της κοινωνίας άντεξε κ. Παπαπέτρου πολλά – αλλά ποτέ δεν θα γίνει δουλοπρεπής για οτιδήποτε. Ούτε και για τη λύση. Είναι ανόητο να πιστεύετε ότι θα επιστρέψει η κοινωνία σε εξάρτηση, όπως την αποικιοκρατία, για την λύση. Ακούγεστε πραγματικά όπως τον αρχιεπίσκοπο που βρίζει τους καθημερινούς ανθρώπους, άμα δεν τον βολευουν. Η πίκρα σας ίσως να σας τυφλώνει – αλλά θα ήταν καλό να δείτε ότι έχετε και εσείς ευθύνη για το 2004. Συμμετείχατε στην κυβέρνηση που με τον εθνικισμό, αλλά και την διαφθορά της προετοίμασε την κοινή γνώμη για το «οποιοδήποτε αλλά όχι αυτοί». Οπότε, όταν τώρα ντύνεστε ξαφνικά, το κοστούμι της αριστεράς, και καταλήγετε ότι είναι κακή η προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης να αποδώσει αξιοπρέπεια σε εκείνο το λαό, να επαναφέρει τις έννοιες της δημοκρατίας στο δημόσιο λόγο των ευρωπαϊκών συζητήσεων, και να πετύχει μια απαγκίστρωση από ένα μηχανισμό εξαθλίωσης, τί να πει κανείς;.. Κύριε Παπαπέτρου, σας σέβομαι, για την ειλικρίνεια σας αλλά θα πρέπει να σας πω ότι δεν μάθατε από το παρελθόν – δυστυχώς. Αν η αριστερά κ.Παπαπέτρου σημαίνει υποταγή στον κάθε Σόιμπλε, στον κάθε Ντάιζελμπλουμ, τότε ποιός ο λόγος ύπαρξης της; Αυτό που εσείς αντιλαμβάνεστε δεν είναι αριστερά – είναι απλώς υποταγή. Και αν υιοθετήσει μια αριστερά τις θέσεις σας θα πάψει να είναι. Η εμπειρία του κ. Γ. Παπανδρέου θα έπρεπε να σας φρονηματίσει. Να πάω σε πιο οδυνηρές μνήμες. Θυμάστε τότε που συγκρουστήκατε με τον Δ. Χριστόφια; Αν θυμάστε μια από τις επίμαχες φράσεις, αναφέρονταν στη διατύπωση του «η Ουγγαρία πάει βουρητή στην καπιταλισμό». Εσείς τότε πιστεύατε ότι θα εκδημοκρατικοποιούσαν τον σοσιαλισμό. Είχε δίκαιο εκείνος. Δεν πειράζει. Δέστε όμως πού κατάντησε το ουγγρικό σοσιαλιστικό κόμμα, επειδή υιοθέτησε την νεοφιλελεύθερη ατζέντα του Σόρος μετά το 2000 – άνοιξε τον δρόμο, όχι απλώς για να σαρώσει η αυταρχική δεξιά [ακόμα και οι ευρωπαίοι φίλοι σας το λένε] τις εκλογές, αλλά και να εμφανιστεί και μια δυναμική ακροδεξιά. Και τί κάνει ο ηγέτης της δεξιάς; Προπαγανδίζει ότι ελέγχει τις τράπεζες. Την δουλειά, δηλαδή, της αριστεράς. Αν η αριστερά δεν εκφράσει το ιστορικό της όραμα και δεν δώσει τις μάχες που της αρμόζουν ιστορικά, τότε εκείνους του ρόλους θα τους αναλάβουν άλλοι. Και η αριστερά δεν ήταν ποτέ όργανο των αποικιοκρατών. Και εσείς δυστυχώς δεν μπορείτε να καταλάβετε πια…
  • Να και η λίστα που δημοσιεύτηκε στην Ελλάδα για τις «εκπαιδεύσεις» δημοσιογράφων για να πουλούν καλά το προϊόν του ΔΝΤ. Να ρωτήσουμε πότε με το καλό θα έχουμε τη δημοσίευση και της δικής μας κυπριακής λίστας; Εδώ, μπορούμε να φανταστούμε ολόκληρη συντακτική ομάδα συγκεκριμένων εφημερίδων ή ΜΜΕ..:)




  • Ο Ρουμελιώτης αποκάλυψε ότι γίνονταν συσκέψεις να μην ανακοινωθούν μέτρα για την Ελλάδα το 2010 μέχρι να πουλήσουν οι τράπεζες των «μεγάλων» της Ευρώπης τα ελληνικά ομόλογα. Να θυμίσουμε ότι το μεγάλο σκάνδαλο της αγοράς ελληνικών ομόλογων από την Τράπεζα Κύπρου που μας έριξε στο μνημόνιο το 2012, έγινε ακριβώς εκείνη την περίοδο; Δεκέμβριος 2009- αρχές 2010. Θα καλέσουν τον Ρουμελιώτη στη δίκη των 5 της Τράπεζας Κύπρου; Να θυμίσουμε, επίσης, ότι ένας από τους εμπλεκόμενους σύμφωνα με την εσωτερική έρευνα της Τράπεζας Κύπρου ήταν ο τύπος, τον οποίο ο Πολίτης πρόβαλε πρωτοσέλιδα το 2012 για να μας πει ότι ..φταίει η Ομόνοια;.. Ό,ποιος έχει να συγκαλύψει κάτι..
  • Η λαγνεία για το Ισραήλ και η ασυναρτησία του απορριπτικού λόγου – και όχι μόνο. Η προσπάθεια να βελτιωθούν οι σχέσεις με το Ισραήλ είναι λογικές στα πλαίσια της υπάρχουσας ρευστότητας στην περιοχή. Και η ταυτόχρονη εστίαση στους παλαιστίνιους είναι επίσης μέρος μιας αναγκαίας στρατηγικής και λογικής ισορροπιών. Αλλά το να βγαίνουν οι απορριπτικοί [ο Λ. Μαύρος, ο Λ. Λουκαΐδης] και να ρίχνουν χαρούες για συμμαχία με το Ισραήλ που θα αλλάξει δεδομένα, είναι τόσο τυπικό, όσο και αναμενόμενο ενός λόγου που έχει χάσει προ καιρού την σχέση του με την πραγματικότητα. Ο απορριπτικός λόγος βασίζεται σε δυο άξονες – στη δήθεν προσπάθεια να κατανοηθεί η ισορροπία δυνάμεων σε ένα σύστημα, και στην ακόμα πιο δήθεν προσπάθεια να αναδειχθούν ηθικές διαστάσεις [ανθρώπινα δικαιώματα, δίκαιο κλπ]. Οποιοσδήποτε προσπαθήσει να αναλύσει σήμερα την θέση του Ισραήλ με βάση την ισορροπία δυνάμεων θα αναγνωρίσει ότι είναι σε αδύναμη θέση – ακόμα και οι σχέσεις του με τις ΗΠΑ είναι σε κρίση [αμέσως μετά τις συναντήσεις με την Κύπρο διέρρευσε στον ισραηλινό τύπο ότι ο Ομπάμα θα καλούσε τον Νετανιάχου, αλλά η Ουάσιγκτον το διέψευσε..αφήνωντας τον Μπίμπι να περιμένει].  Η ιδέα ότι το Ισραήλ θα χρησιμοποιήσει στρατιωτική δύναμη για να αντιπαρατεθεί με την Τουρκία, για την Κύπρο, είναι τόσο κωμική που αξίζει να απορεί κανείς, αν μερικοί άνθρωποι ζουν απλώς σε σενάρια παραμυθιών μαρμαρωμένων βασιλιάδων ή παιχνιδιών play station. Ή αν βρίσκονται σε απόγνωση στην αδυναμία τους να αναγνώσουν την πραγματικότητα και να μετατρέψουν τα οφθαλμοφανή σε κάποιου είδους ανάλυση. Το Ισραήλ και η Τουρκία απλώς αναζητούν τρόπους να φτιάξουν τις σχέσεις τους. Οι επενδύσεις του Ισραήλ στη βόρεια Κύπρο λογικά κάτι θα έπρεπε να λένε στους..αποριπτικους. Αλλά έχουν και τάση να είναι βλέπουν όχι μόνο μονόφθαλμα, αλλά και επιλεκτικά. Αν πάμε τώρα στον «ηθικό» [λέμε τώρα] άξονα της απορριπτικής ρητορικής, εκεί η κωμωδία σπάει κοκάλα. Αυτοί είναι οι τύποι που σκίζονται τάχα μου γιατί λέει η διζωνική είναι «απαρτχάιντ» [ενώ ο ντε φάκτο διαχωρισμός δεν είναι..:)], και ας τους λένε οι νοτιοαφρικανοί ότι λένε ανοησίες. Αλλά τώρα ξαφνικά, δεν τους ενδιαφέρει το έγκλημα ούτε το ανήθικο, ούτε το απαρτχάιντ. Το ότι το Ισραήλ είναι δυστυχώς [για όσους έλπιζαν και ελπίζουν σε μια διαφορετική κοινωνία στο Ισραήλ] ένα ρατσιστικό καθεστώς καταπίεσης των παλαιστινίων, ξαφνικά εξαφανίζεται από το οπτικό πεδίο των ηθικών μας απορριπτικών. Το απαρτχάιντ είναι κακό στην Αφρική, ακόμα και ως φαντασίωση στην Κύπρο, αλλά στο Ισραήλ, είναι οκ;..Και καλά ο Λ. Μαύρος με την επιλεκτική [ότι βολεύει] πρακτική του, όταν γράφει και επικαλείται στοιχεία. Αλλά ο Λουκαΐδης που το έπαιζε και..δικαστής..Αυτά..:)

  • Ο Σιζόπουλος λέει ανακάλυψε τώρα ότι η διζωνική είναι λύση του ΝΑΤΟ. Μεγάλη απόγνωση της ηγεσίας που εγκατέστησαν στην ΕΔΕΚ το δικηγορικό γραφείο  Ευστάθιου [και οι «δημοκρατικοί δικηγόροι» του Ρίκκου – για να μην ξεχνάμε] και το σκηνικό με την απαλλαγή των εργολάβων στην Πάφο. Τί να πεις για μια ρητορική που κτίστηκε στο ψέμα – λ.χ. πριν αναλάβει ο Σιζόπουλος έκανε κριτική στην κοινοβουλευτική ομάδα, γιατί δεν τηρούσαν πιο αντιπολιτευτική στάση στο θέμα των εκποιήσεων, και όταν πήρε την καρέκλα ξεπλήρωσε όσους βοήθησαν – επέβαλε στην κοινοβουλευτική ομάδα να ψηφίσει με την κυβέρνηση για το θέμα. Άντε να ασχοληθούμε και με αυτήν την φούσκα. Κατ’ αρχήν, ο κ. Σιζόπουλος θα ξέρει ότι ο Μακάριος υπέβαλε τις προτάσεις του 1977 και μπορεί να ρωτήσει τον κύριο ηλικιωμένο που τον στήριξε – γιατί έκανε τότε, το 1977, ένα μυστήριο κόλπο «όχι αλλά…». Ήταν μια κυπριακή λύση για να αντιμετωπιστεί αυτό που δημιούργησαν οι κοινοτικοί εθνικισμοί στους οποίους πάει τρέχοντας Σιζόπουλος, εκλιπαρώντας ψήφους από τον Λιλλήκα. Όλα εδώ πληρώνονται – και τα του εθνικισμού και οι προεδρικές επιλογές.  Και επειδή έπεσε και αναφορά στην Βοσνία – ας δούμε τα δεδομένα. Κατ’ αρχήν το έγκλημα το έκαναν οι ίδιοι όπως την Κύπρο. Οι κοινοτικοί εθνικισμοί και οι ξένες επεμβάσεις [οι γερμανοί αρχικά] οδήγησαν στη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και στον εμφύλιο της Βοσνίας. Ό,ποιος είναι ενάντια στην συμφωνία που επιτεύχθηκε θα πρέπει να απαντήσει δυο ερωτήματα: πώς αλλιώς θα σταματούσε η σφαγή [με ολοκληρωτική ήττα η γενοκτονία μιας από τις 3 κοινότητες; - μήπως μερικοί εγκρίνουν την Σρεμπρένιτσα ας πούμε ή τον μετέπειτα εκτοπισμό των σέρβων από την Κροατία;], και ποιοί στήριξαν τη συμφωνία. Επειδή η ελληνοκυπριακη κοινότητα τότε ήταν ταυτισμένη με την σερβική πλευρά, ας δούμε εκείνη την εκδοχή. Το άτομο που δέχθηκε την συμφωνία ήταν ο Μιλόσεβιτς. Ο οποίος ήταν τόσο αγαπητός στους νατοϊκούς που το έκλεισαν σε φυλακή και πέθανε περιμένωντας να ολοκληρωθεί η δίκη. Ότι και να πει κανείς για τον Μιλόσεβιτς είχε το ήθος να επιμένει σε ότι πίστευε – και δεν έφυγε από το Βελιγράδι όταν έχασε την εξουσία. Και στη δίκη του ήταν εντυπωσιακός για όσους την παρακολουθήσαν. Λοιπόν – και αυτός νατοϊκός; Να θυμίσουμε ότι ένα κόμμα στην Κύπρο ενισχύθηκε οικονομικά από τον Καντάφι, αλλά την στιγμή της δολοφονίας του κάποιοι το έπαιζαν φίλο-νατοϊκοί;  Ας ρωτήσει τον ηλικιωμένο κύριο της ΕΔΕΚ ο Σιζόπουλος – κάτι θα θυμάται από εκείνη την μη συνεπή στιγμή, όταν μερικοί αγαπούσαν και το ΝΑΤΟ. Οπότε ό,ποιος κάτοικει σε γυάλινο σπίτι, δεν πετάει πέτρες.
  • Η πιο αξιοσημείωτη περίπτωση στην ΕΔΕΚ αυτήν την στιγμή φαίνεται να είναι ο Νικολαΐδης. Όταν τον ρώτησαν πρόσφατα για τις ιδιωτικοποιήσεις απάντησε σχεδόν αυθόρμητα ότι φυσικά «εμείς» [εννοούσε η ΕΔΕΚ] ήταν εναντίον. Αλλά οι εκπρόσωποι της νέας ηγεσίας έριξαν και πάλι σκόνη…ναι μεν αλλά.. Όταν μια ηγεσία είναι εξαρτώμενη..Και ο Σιζόπουλος μπορεί απλώς να θέλει να αναρριχηθεί ο άνθρωπος – και αφού εκλογικά δεν γινόταν. Αλλά η οικογένεια Ευσταθίου έχει πολλά να εξηγησει.. και μάλλον εκεί πρέπει να κοιτάζει κάποιος σαν ένα κέντρο καθορισμού ή ίσως και εξωτερικών πιέσεων για  αποφάσεις.  Εδώ βγήκαν με καπέλο της αντίστασης του 74 [άκου δημοκρατικοί δικηγόροι] να υπερασπιστούν τον Ρίκκο...:)..Δεν ξεχνώ.. Βέβαια, είναι και ο Λυσσαρίδης… αλλά πόσα καταλαβαίνει και ποσά λάθη έχει κάνει.. Θα δείξει πως θα εξελιχθούν οι πόλοι..

  • Άμα προσλαμβάνεις [ή προσλαμβάνουν σου, αφού εμπλέκονται τζαι άλλοι] δικηγόρους, οι οποίοι φευκουν [οξα αλλαξαν ρολους;] Ρίκκο..τοτε...   Οι κατηγορίες γενικά για την σύγκρουση συμφερόντων τζαι την πρακτική των «δωροδοκιών» λαλούν δυσκολία κατανόησης του πλαισίου τζαι αναλογη συμπεριφορά, λες τζαι για εσένα, τους φίλους τζαι τους γνωστούς [δικηγόρους, εργολάβους κλπ] λειτουργούν άλλοι κανόνες. Το πρόβλημα σου λαλούν το σεβασμό στην ισονομία, Ρίκκο, τζαι σεβασμό της ύπαρξης του άλλου. Πε μου, αν εκαταλάβαινες εν ήταν να φτάσεις στο σημείο να είσαι το κλασσικό παράδειγμα διαπλοκής… Ήρεμα..τζαι άμα αποφασίσεις να μιλήσεις για το ίνταλως εστηθήκαν/εστήσετε [τζαι που εσένα, βέβαια, αλλά τζαι που τους άλλους γνωστούς – που σε θωρούν τζαι κάμνουν χάζι τωρά] οι δίκες της Δρομολαξιάς [τζιαμαί ξέρουμε ήδη για εσένα που τες ηχογραφήσεις] τζαι του ΣΑΠΑ ειδοποία μας. Τα άλλα εν λεπτομέρειες…"Την παραίτησή του από την ομάδα υπεράσπισης του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέως Ρίκκου Ερωτοκρίτου στην αίτηση του Γενικού Εισαγγελέα για απόλυση του κ. Ερωτοκρίτου λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς υπέβαλε σήμερα ο δικηγόρος Χάρης Σταυράκης."

  • Και μια απολαυστική σκηνή ευρωπαϊκής πληροφόρησης. Το κείμενο είναι από το euronews και αφορά στο βομβαρδισμό της παλιάς πόλης της πρωτεύουσα της Υεμένης. Οι μόνοι που βομβαρδίζουν στη Υεμένη, είναι οι Σαουδάραβες. Προσέξετε πώς αποφεύγετε επιμελώς να αναφερθεί αυτό το απλό γεγονός. Στην αρχή μιλά για βομβαρδισμούς – χωρίς υποκείμενο, ποιός βομβαρδίζει τέλος πάντων. Αφού μας λέει για τη σημασία της παλιάς πόλης για την πολιτιστική κληρονομιά, και μας αναφέρει και μια τοπική δήλωση ότι δεν υπάρχουν όπλα εκεί [και πάλι καμία αναφορά ποιοί στο καλό βομβαρδίζουν για τα όπλα ποιών], μετά ρίχνει και μια γελοία μετατόπιση: μας λέει ότι ζημιά κάνουν και οι πύραυλοι των Χούθι, των αντιπάλων των Σαουδαράβων [που ρίχνονται ενάντια στα αεροπλάνα των Σαουδαράβων, αλλά φυσικά ούτε αυτό το λέει]..Και στο τέλος κάνει επιτέλους μια λεκτική αναφορά στη Σαουδική Αραβία, ότι παρενέβηκε, αλλά ούτε λέξη για το ότι αυτή βομβαρδίζει.. Ευρωπαϊκή δημοσιογραφία. Και ύστερα, είναι να απορείς πώς κατάφεραν να συγκαλύψουν το σφαγή 50 ατόμων στην Οδησσό πέρσι; The Yemeni capital’s Old City is the latest area to be targeted in the battle between Houthi rebels and pro-government forces. [Καμία αναφορά στη Σαουδική Αραβία που είναι η χώρα-κράτος που βομβαρδίζει...εδώ ο ρόλος της συγκαλύπτεται πίσω από τις «φίλο-κυβερνητικές δυνάμεις] Dating back more than 2,500 years, the UNESCO world heritage site has been hit by Saudi-led air strikes, even as UN-brokered peace talks begin in Geneva. Abdulla Kalala lost a relative in the attack on Sana’a‘s Old City. He suggested the air strikes in the area were futile. [γίνονται βομβαρδισμοί, αλλά χωρίς ένοχο..και αυτό γίνεται με την απλή λογοκρισία της ερώτησης – καλά ποιός έχει αεροπλάνα;] “If they are searching for scud missiles they can go to the border of the military site, not to old Sana’a, the history of Yemen.”[λογοκρινόμενη ερώτηση - ποιοί αναζητούν άραγε πύραυλους με βομβαρδιστικά αεροπλάνα;] Adding to the destruction, medical officials say misfired Houthi missiles have hit a number of civilians. [ιδού και η μετατόπιση -  ενοχή μέσω συνειρμού..Λογοκρίνεται που στόχευαν οι πύραυλοι των Χούθι [δηλαδή τα σαουδαραβικά αεροπλάνα], και μένει έτσι η αναφορά σε κάποιους πύραυλους που έπεσαν κατά λάθος,..άρα αφού μόνο αυτοί αναφέρονται..αυτοί θα φταίνε..] The UN says the health care system is on the verge of collapse, an opinion Sana’a hospital director Dr Nasir Amid al-Qadasi seemed to share.“We are in need of basic medicines in the form of emergency drugs and requirements. As you know, this is the second biggest hospital and we are suffering,” he said. [Και λίγο human interest story..πάλι φεύγουμε μακριά από τους Σαουδάραβες..] The Houthis seized the capital Sana’a in 2014. A Saudi-led coalition began air strikes against them in March 2015. [και να και μια επιτέλους αναφορά στους σαουδάραβες..αλλά αποστασιοποιημένα..μετά τα νοσοκομεία…λες και είναι λεπτομέρεια και όχι οι άμεσα εμπλεκόμενοι στο βομβαρδισμό]Riyadh views the Houthis as a proxy for its arch rival, Iran. The rebels deny receiving weapons or funding from Tehran. http://www.euronews.com/2015/06/16/yemen-s-old-city-unesco-site-targeted-in-battle-for-sana-a/

  • Μεταφέρουμε και ένα δικαιολογημένο, θεωρούμε, σχόλιο, για τη συγκριτική στάση της διευθύντριας των φυλακών σε αιτήματα που βολεύουν κυβερνητικά θεάματα και σε ανάλογα αιτήματα χωρίς ανάλογη υπεραξία. Μετά από τη δημοσιοποίηση του γεγονότος ότι στην πορεία περηφάνιας συμμετείχαν και δυο φυλακισμένοι [ένα σαφώς πολύ σημαντικό γεγονός – και για τα άτομα αλλά και για το κλίμα στις φυλακές] προέκυψε το εξής συγκριτικό ζήτημα. Οι δυο φυλακισμένοι, όχι μόνο πήραν άδεια συμμετοχής, αλλά και συνοδεύονταν από τη διευθύντρια των φυλακών και απαραίτητους φύλακες. Με βάση τον κανονισμό, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν προνοείται από το κανονισμό της φυλακής. Αν δώσουμε συγχαρητήρια στηνΔιευθύντρια για την ευαισθησία της, θα πρέπει επίσης να ζητηθεί να εξηγήσει γιατί 1.5 μήνα πριν, δεν επέτρεψε στον κ. Τσουρή να παρευρεθεί, με ολιγόωρη άδεια, στην γέννα των πρώτων του εγγονιών. Ήταν μια σημαντική υπαρξιακή στιγμή για τον ίδιο – ανάλογη και της εμπειρία των δυο ατόμων που ήθελαν να διαδηλώσουν την ταυτότητα τους. Αν στην μια περίπτωση έγινε εξαίρεση, για την δεν έγινε στην άλλη; Μήπως γιατί στην μια θα γινόταν θέαμα με υπουργούς και άρα θα βοηθούσε τη διευθύντρια επαγγελματικά, ενώ στην άλλη περίπτωση ήταν μη θεαματική η προσωπική στιγμή; Η επιστολή από τον κ. Α. Τσουρή:


Με έκπληξη μου διάβασα ότι η Διευθύντρια των Φυλακών, όχι μόνο επέτρεψε αλλά συνόδευσε αυτοπροσώπως 2 φυλακισμένους στην εκδήλωση των ΛΟΑΤ. Η έκπληξη μου δεν έχει καμία σχέση με την συγκεκριμένη εκδήλωση αλλά με το γεγονός ότι πριν 1.5 μήνα ο πατέρας μου, Χαράλαμπος Τσουρής, είχε αιτηθεί ολιγόορη άδεια για να παραστεί στη γέννηση των πρώτων του εγγονιών. Η απάντηση ήταν αρνητική επειδη, σύμφωνα με τη διεύθυνση των Φυλακών, "δεν το προνοούν οι κανονισμοί"! Ούτε παρουσία σε εκδηλώσεις προνοούν οι κανονισμοί, αλλά πολύ εύκολα η Διευθύντρια επέτρεψε την έξοδο και μάλιστα συνόδευσε τους κρατούμενους. Μήπως όταν έχει κανάλια είμαστε ελαστικοί με τους κανονισμούς; Μήπως υπάρχουν κρατούμενοι διαφόρων "κατηγοριών" με διαφορετικά "δικαιώματα". Δεν είναι η πρώτη φορά που η Διευθύντρια συμπεριφέρεται σχεδόν εκδικητικά σε συγκεκριμένουν κρατούμενους και αναρωτιέμαι γιατί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου