8 Φεβ 2015

Η Τσιανού – μια ανυπόπταχτη γυναίκα της Κύπρου


Η αγαπημένη μου Τσιανού, χωρκανή τζαι γειτόνισσα μου στο Λονδίνο. 
Τρομερό subversive χιούμορ. Πολλά που τη αγαπώ - δετε τούτην τη έκφρασή!
Εμπαινε τους αντράες στον καφενέ στο Green Lanes που εκαθάριζεν, με δικά της τσιατιστά για την εθνική τους μύθογραφία:
"εθέλετε την μάνα σας αμμά ήρτε ο τζύρης σας"

Εν εξερε να δκιεβάζει τζαι το λεωφορείο το 29 εξεχώριζεν το που το σχήμα του αριθμού, για να κατεβεί στο West End να γοράσει χρυσαφικά που τα ενεχυροδανιστήρια. Εφόρεν τα (έτες καδένες στην φωτογραφία) τζαι εγύριζεν τα σπίθκια τζαι επούλαν τα. (που ένι το δακτυλίδι που μου εχάρισεν?)

Ομως η Τσιανού εννα μείνει στην (δική μου) ιστορία για την απάντηση που έδωκε σε όσους την εκουτσομπολεύκαν:

"Πουτί δικό μου γή του θεού"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου