18 Ιαν 2015

CHARLIE HEBDO Το καλύτερο γαλλικό σατυρικό περιοδικό. Άραγε θα βλαστήσουν γύρω του τριακόσια παραπούλια;

Κι ο Μπους τι κάνει; Του τηλεφωνήσαμε για να μας δώσει μια συνέντευξη, να μας πει πώς κοιμήθηκε, αν είδε εφιάλτες και να σχολιάσει τη σφαγή στο Παρίσι. Ή μήπως εκεί που καταχωνιάστηκε δεν ενδιαφέρεται πλέον για την αυτοκρατορία των ΗΠΑ και τις σταυροφορίες για υποχρεωτικές δημοκρατίες και εκχριστιανισμό των πετρελαιοπηγών των απίστων;
«Έκανα το λάθος να μιλήσω για σταυροφορία. Είπα ότι ίσως χρειαζόταν να ενθουσιάσω τους Ευρωπαίους υπενθυμίζοντάς τους τον Άγιο Βερνάρδο και τον Μπαρμπαρόσα τον Γερμανό. Αλλά η κυρία Μπους μου είπε: ‘Shut up, darling, και δεν χρειάζεται. Αυτοί οι Ευρωπαίοι θα σε ακολουθήσουν σαν σκυλάκια, γιατί η μυρωδιά του πετρελαίου πολύ τους αρέσει’. Δίκιο είχε η αγαπητή μου σύζυγος. Έκανα κι άλλα λάθη, δεν λέω. Κι όποιος παραδέχεται τα λάθη του, το είπε κι ο Αρχιεπίσκοπος της Κύπρου, έχει ήθος. Νου ίσως δεν έχω, αν πιστέψουμε τις κακές τις γλώσσες, αλλά έχω ήθος! Λοιπόν, ομολογώ το μεγάλο μου λάθος. Νόμιζα, έτσι μου είπαν κι οι σύμβουλοί μου, ότι με τις βόμβες, πολλές χιλιάδες βόμβες, γεννιέται μέσα από τα ερείπια και τα πτώματα των αμάχων η Δημοκρατία. Αλλά, ο βρικόλακας που ξεπετάχτηκε ήταν η Τρομοκρατία. Και τώρα τι θα κάνουμε με τόσους βαρβάρους; Πάλι καλά που δεν έχουν ακόμα βομβαρδιστικά αεροπλάνα. Αλλά έχουν φανατισμό και καλάσνικοφ (να ’ταν τουλάχιστον αμερικάνικης κατασκευής…!).Η μόνη μας ελπίδα ο Προφήτης: ‘Μην κάνετε, αυτά που κάνετε, στο όνομά μου’».
 Κι ο Χριστός φώναζε στους ιεροεξεταστές: «Μην καίτε εις το όνομά μου». Αλλά ποιος άκουγε; Τέσσερις αιώνες πέρασαν, για να σβήσουν οι φωτιές. Πόσοι αιώνες θα περάσουν, για να σιγήσουν τα όπλα;

Αντρούλα Χριστοφίδου Henriques
Πρόεδρος ΜΚΟ Cyprus STOP Trafficking


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου