25 Οκτ 2014

Η Μαροκινή πεταλουδίτσα, ο Υπεράνθρωπος, η Υπεράνθρωπος και ο Βοηθός Γάμα


«Όλο αυτό έγιναν τον Οκτώβριο μήνα του 2014 προ Χριστού και καμιά μα καμιά σχέση δεν έχουν με την σημερινή εποχή. Οποιαδήποτε ομοιότητα είναι παντελώς συμπτωματική.»

Ένα ωραίο καλοκαιρινό φεγγαρόλουστο βράδυ, αρχές του Ιούλη κατά τις 3 το πρωί κατά που το είχαν συνήθειο όλες οι πεταλουδίτσες που δεν έβρισκαν ταίρι τράβησαν για το ορθάδικο «Dolce» στην οδό Προδρόμου στην Πόλη «Λήδρα» της Νήσου Κύπρου.

Εκεί πήγε και η Μαροκινή με τον Dickran τον ερωμένο και ομοεθνή της. Θές το ποτό, θες η κάνναβη, ο Dickran έκανε καυγά και τράβηξε μαχαίρι κατά του Μπάχα του καντηλανάφτη από το Ιδάλιον. Οι φρουροί ασφαλείας τότε επενέβηκαν και ακολούθησε συμπλοκή. Συνελήφθηκε τότε ο Dickran και η Μαροκινή και τους πήγαν στο Αρχαίο ΤΑΕ της Πύλης Παλαίπαφου.

Κατέφθασαν τότε εκεί ο Υπεράνθρωπος και η Υπεράνθρωπος για να επιληφθούν της υπόθεσης.

Ο Dickran δεν είχε χαρτιά και ο Νόμος ακολούθησε την πορεία του και απελάθηκε. Η Μαροκινή όμως η οποία είχε και πλαστά χαρτιά δεν απελάθηκε στην χώρα της. Ο Υπεράνθρωπος κατάρτισε σχέδιο με πρωταγωνίστρια την Μαροκινή. Εκεί έξω στην Αμαθούντα λειτουργούσε Σχισματικός Ναός της Αστάκτης ή της Venus ο οποίος αρνείτο να πληρώσει φόρο υποτελείας στους ιερείς του Διοικητηρίου Λήδρας.

Υπήρχαν εκεί 16 ιέρειες, τρεις αλλοδαποί ιερείς και ένας μυημένος Κύπριος. Καινούριος ναός πολυτελέστατος. Το λοιπόν η Μαροκινή θα εμυήτο στο σχισματικό αυτό Ναό, θα εισερχόταν μέσα και κατά την διάρκεια της ιεροτελεστίας και της μυστηριακής συνουσίας όταν αθώος στρατιώτης του Διοικητηρίου θα ήταν εντός του οντά 18 θα εισέρχονταν οι στρατιώτες του Διοικητηρίου, θα τους συλλάμβαναν όλους και τότε οι αρχιερείς του σχισματικού Ναού θα εξαγόραζαν την ελευθερία τους και κανένα τυχαίο καλοήρι θα επλήρωνε την νύμφη.

Εις αντάλλαγμα η Μαροκινή θα γινόταν επίτιμη πολίτης με βούλα της Λήδρας. Έτσι και έγινε. Πήγε στον Ναό η Μαροκινή η ώρα 9:00. Πήγε με τον νεαρό αθώο στρατιώτη στον οντά 18 η ώρα 10:00 και η ώρα 10:10 μπούκαρε η στρατιωτική δύναμη του Διοικητηρίου.

Ο Υπεράνθρωπος και η Υπεράνθρωπη βρέθηκαν αμέσως στο Διοικητήριο Αμαθουσίων. Εκεί συνέστησαν την προσοχή στους Αρχιερείς. Ο Ρούσος Αρχιερέας προσέφερε τότε γην κα υδωρ για να τα μοιραστεί ο Υπεράνθρωπος και ο Βοηθός Γάμα τους οποίους γνώριζε από προηγούμενες επισκέψεις στο Ναό.

Ήβραν και ένα καλοήριν οδηγό αρμάτων και του έταξαν και εκείνου 100 χιλιάδες ταλάντια για να αποδεχθεί την ευθύνη και να εξοστρακιστεί για μια περίοδο από την Αμαθούσιο Πόλη και τον πήραν στην Αγορά για να γίνει Δίκη από τους Αμαθούσιοπολίτες σε ευχερή χρόνο.

Εγελάσαν όμως του καλοϊρκού και τα σπούρτισε όλα. Και γελούσαν και θυμώσαν οι Κύπριοι και ηθέλαν ονόματα. Ήθελαν να μάθουν διακαώς τους επισκέπτες του Ναού.
Για αυτό σαν άρχισε η δίκη μαζεύτηκαν οι πλείστοι κάτοικοι των Αμαθουσίων και όχι μόνο στην Αγορά να συζητήσουν το θέμα. Οι επαΐοντες κάθονταν στο άλσος των Ομολογητών. Ήταν εκεί και ο Βοηθός Γ. Έστειλαν και πόρνες της δημοσιογραφίας να ακούσουν την συζήτηση. (Πρώτος ρήτορας) ο εκ Λεμεσού Άζινος ο οποίος στρέφοντας με νόημα το κεφάλι προς το Διοικητήριο και τους Ομολογητές του είπε σε στίχο δεκαπεντασύλλαβο:
«είσαστε μουζεβίρηδες και οι λας αναγελούν σας.
Ούλλοι γαμήσιν θέλετε να σωρευτεί ο νους σας».

Αιτιολογήθηκε ο Άριστος ρήτορας εκ μέρους του Εισαγγελέως και είπε:
«Άζινε είσαι αζουλιάρης γιατί δεν πήγες στο Ναό
και οι λας αναγελούν αλλά ψηφίζουν τους τζίνους που τους διορίζουν».
Ο Άζινος ξεροκατάπιε γιατί το επιχείρημα ήταν όντως διαλεκτικό αλλά γρήγορα αποκρίθηκε:
«Ίντα χαπάρκα Άριστε, πως πας με τούντην κρίση;
Αν δεν δουλέυκει ο εισαγγελεύς γυρίζει στο γαμήσι».

Τότε ξεπρόβαλε από τα ύψη ο μακαρίτης αστυνόμος Τζέλλας και στρεφόμενος προς τον Άζινο του είπε:
«Άζινε μην κάνεις φασαρίες. Στον καιρό μου επήε φυλακή ο βαφτιστικός του Βενιαμίν για να μάθει να κλείνει το ρήμα τρώγω. Τον έβαλε φυλακή η δικαστής που ήταν γεναίκα του δικαστή Φινιώτη. Εδωροδοκείτο.  Αλλά όπως είπε ο Τζέλλας ήξερε μόνο το τρώγω και δεν ήξερε ότι είναι τρώγω, τρώγεις, τρώγει, τρώγομεν, και πήγε φυλακή για να μάθει να κλείνει το ρήμα τρώγω».

Αποκρίθηκε τότε ο Άζινος και του είπε «εσείς τρώγετε και οι άλλοι πεινούν και τότε ο Τζέλλας του είπε: «Μακάρι Άζινε να είσεν φαϊ για ούλλους».

Η συζήτηση συνεχίζεται…
Το υπόλοιπο μέρος του πάπυρου δεν έχει ακόμη αποκρυπτογραφηθεί.

Όλο αυτό έγιναν τον Οκτώβριο μήνα του 2014 προ Χριστού και καμιά μα καμιά σχέση δεν έχουν με την σημερινή εποχή. Οποιαδήποτε ομοιότητα είναι παντελώς συμπτωματική.



Παντελής Πουλιόπουλος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου