24 Ιαν 2014

Σπόντες


Η «Μέρα των Γραμμάτων» την εποχή των Μεσαιωνικών Θεαμάτων.


  • Γιατί δεν παραιτείται ο Ίωνας; Εκδοχή 1: Δεν μπορεί να καταλάβει το πρόβλημα με την αντίφαση του ότι δήλωνε και την κατάσταση στην οποία βρέθηκε διότι είναι ένας γνήσιος εκπρόσωπος της λογικής των δυο μέτρων και των δυο σταθμών. Πιστεύει στο κράτος των ημέτερων και νιώθει άβολα μόνο για ένα πράγμα – ότι ζει σε μια εποχή που δεν τον καταλαβαίνει πια. Εκδοχή 2: καταλαβαίνει, αλλά δεν μπορεί να παραιτηθεί, αν δεν διασφαλίσει τη σύνταξή του – σιγά που θα έφευγε από την κυβέρνηση χωρίς κομπόδεμα. Για ποιό λόγο άλλωστε έγινε πολιτικός; Προσφέρει επιλεκτικές υπηρεσίες για να αμείβεται. Εκδοχή 3: Ξέρει ότι ο Αναστασιάδης δεν τολμά να του πει να φύγει χωρίς ανταλλάγματα γιατί μπορεί να πει και δημόσια ότι σκόπιμα διορίστηκε ο Πικής για να είναι σαφή και τα όρια της δικαιοδοσίας του με βάση τον νόμο που όλοι ήξεραν – και του Ιωνά του τα θύμισε και ο πρώην Γενικός Εισαγγελέας.

·         Όταν ο κ. Χάσικος τα βάζει με τη Cytavision, τί πρέπει να υποθέσουμε; Ότι είναι κρίμα ο ίδιος, γιατί εφτασε στο σημειο να καμώνεται ότι, ταχα, δεν καταλαβαίνει ότι η Cytavision είναι συνδρομητικο κανάλι; Ή ότι η Λουμιέρ και η Primetel, οι οποίες ανταγωνίζονται επίσης στη μετάδοση ποδοσφαιρικών αγώνων, τα χρειάστηκαν και έβαλαν τον υπουργό να κτυπήσει τον ανταγωνιστή τους; Διότι είναι αστείο το λιγότερο να λέει κάποιος που κοκορευόταν πριν λίγο ότι ήταν και businessman, ότι δεν ξέρει τί θα πει επένδυση. Προφανώς, κάνει πολύ καλές επενδύσεις η ΣΥΤΑ και ανησυχούν οι ανταγωνιστές. Τότε που ήταν μονοπώλιο στο ποδόσφαιρο η Λουμιέρ, ενοχλείτο ο κ. Σωκράτης; Οπότε το θέμα είναι ποιά είναι τα ανταλλάγματα. Έχουν κοινές επιχειρηματικές δραστηριότητες οι κύριοι που έχουν κεφάλαια σε αυτά ή άλλα κανάλια και ο κ. Χάσικος; Σε άλλες χώρες, με μια δημοκρατική παράδοση διαχωρισμού εξουσιών, κάποιος στη Γενική Εισαγγελία θα μπορούσε να παρενέβαινε αυτεπάγγελτα, για να διερευνήσει τη σύγκρουση συμφερόντων και τα ενδεχόμενα συμφέροντα του κ. Χάσικου. Για τον κ. Κληρίδη δεν μπορούμε να πούμε κάτι, γιατί περιμένουμε. Από τον κ. Ερωτοκρίτου, όμως, που αναλώθηκε σε τόσα θεάματα αυτεπάγγελτης παρέμβασης, η σύγκριση είναι σαφής. Κάποιους τους εξυπηρετεί, και κάπου κάνει ότι δεν καταλαβαίνει. Και ότι και να πει κάποιος για τον κ. Αναστασιάδη, δεν μπορεί, πρέπει να είναι κάπως αιχμάλωτος αυτής της ιστορίας με την οικογένεια Κουλέρμου.

·         Και αφού αυτή η εβδομάδα είναι αφιερωμένη στην «ανώνυμη γυναίκα» για την οποία καθιερώθηκε η κοινωνική σύνταξη, να πούμε και το θετικό για μια πρόσφατη κίνηση της κ. Αντρης [Αναστασιαδη]. Σύμφωνα, λοιπόν, με δημοσίευμα στις 22/1, η κ. Αντρη επισκέφθηκε το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου στην Λεμεσό, στο οποίο φοιτούν και ελληνοκύπριοι και τουρκοκύπριοι μαθητές [μαζι με μαθητες και από άλλες κουλτουρες], και δήλωσε: «πολλά μας ενώνουν, και λίγα μας χωρίζουν». Τα εύσημα στην κ. Αντρη. Και τα επιπρόσθετα σχόλια: ενδιαφέρον η συνύπαρξη σε ένα «λαικό» σχολείο στην Λεμεσό. Να θέσουμε και το αυτονόητο ερώτημα; Καλά τι ζόρι τραβά μια πτέρυγα των αστών μας, με την παρουσία τουρκοκυπρίων στην Αγγλική Σχολή; Μερικοί υποστηρίζουν ότι ιστορικά τα κυπριακά λαϊκά στρώματα είχαν κατανοήσει πολύ πιο γρήγορα και με πολύ περισσότερη σαφήνεια τι γινόταν και στην Κύπρο, και γύρω μας, από ότι οι ανώτερες τάξεις. Άλλοι καμώνονταν ότι μορφώνονταν και άλλοι κατανοούσαν, που θα ελαλεν τζαι ο Λιασιδης.

·         Πρόταση προς κυβέρνηση για το πού να βρει 10 εκατομμύρια ώστε να μην αποκοπούν οι κοινωνικές συντάξεις: 100 εκατ. από την πρώτη δόση για τις πυραυλάκατους, συν 370 χιλιάδες από το κόστος για υφυπουργεία, συν 10,6 εκατ. που οφείλουν οι επιχειρηματίες ανάπτυξης γης για το φόρο ακίνητης ιδιοκτησίας κλπ καλύπτουν και τις κοινωνικές συντάξεις και τα κόμιστρα των μαθητών. Αν δε εφαρμοστεί και η πρόταση Αβέρωφ για δήμευση των περιουσιών όσον έβγαλαν κεφάλαια στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια του κουρέματος, βγαίνουμε από το μνημόνιο πληρώνοντας και το πρόστιμο. Άστε δε που μένουν και οι μίζες και οι τράπεζες άθικτες. Σώζουμε και το χρηματοπιστωτικό σύστημα στο πιτς φυτίλι.

  • Οι φλούφληδες της τρόικας. Είναι νέο φρούτο και θα το βαφτίσουμε με την ευκαιρία της προσπάθειας μερικών να δικαιολογήσουν την υπόθεση με την κοινωνική σύνταξη. Η πλάκα είναι ότι πριν λίγο καιρό, τα ίδια άτομα έριχναν και κάτι μυστήριες ατάκες για τη δυστυχία που θα φέρουν τα μνημόνια. Τελικά, μάλλον ήταν copy paste απο την Ελλάδα – διότι άνθιζε και αυτό το φρούτο – αντιγράφεις κάτι για να έχεις φανταχτερές λέξεις. Έθιμο τουλάχιστον ενός αιώνα..:).. Λέει ενας..ναι, φυσικά, είναι θετικό να στοχευθούν οι συντάξεις. Αν ήταν χρυσέ μου να στοχεύουν δεν θα αποφάσιζαν πρώτα ότι θα κόψουν 10 εκατομμύρια και μετά θα έψαχναν για τις δήθεν εκατομμυριούχες. Διότι αν αποδειχθεί ότι δεν υπάρχουν τόσες, τότε τί θα γίνει; Είναι δύσκολη σκέψη ε; Και όμως, αυτοί ξέρουν ότι δεν θα βρεθεί αυτό το παραμύθι με τις εκατομμυριούχες, και τότε θα αρχίσουν να κόβουν από άλλους πιο κάτω και πιο κάτω. Γιατί η κοινωνική σύνταξη κ. φλούφλη μου δεν έγινε για τις αστές. Οπότε εστιάζουν ακριβώς σε μια παροχή σε μια αδύναμη κοινωνική ομάδα.

·         Αυτό θα πει Δίκαια Πολιτική της στοχευμένης κοινωνικής σύνταξης (Δανεισμένο): Σύνταξη άντρα 1200 ευρώ + σύνταξη νοικοκυράς 300 = 1500, κόβουμε τα 300 της νοικοκυράς. Σύνταξη άντρα 1500 ευρώ + 0 της νοικοκυράς (πριν τα 65) = 1500 ευρώ, δεν κόβουμε μπακκίρα από τη σύνταξη του άντρα. Σύνταξη άντρα 2000 ευρώ + σύνταξη γυναίκας 2000 ευρώ = 4000, δεν κόβουμε μπακκίρα. Σύνταξη άντρα 2500 + σύνταξη γυναίκας 2500 = 5000 ευρώ δεν κόβουμε μπακκίρα. Εφάπαξ 150000 ευρώ δεν το φορολογούμε καν...

  •  Η πλάκα είναι ότι η Ζέτα διορίστηκε γιατί είναι γυναίκα – αφού είχαν κράξει τον Αναστασιάδη ότι δεν διόρισε γυναίκα. Που σου νέφκω, που πάεις. Γυναίκα, η οποία ανέλαβε, παρακαλώ, να προωθήσει περικοπές στην κοινωνική σύνταξη, με βάση τις οποίες θεσμικά η γυναίκα θα επιστρέψει στο καθεστώς νομικής εξάρτησης από τον άνδρα. Ο στύλος του σπιθκιού με το εισόδημα. Σιγά που θα καταλάβαινε η Ζέτα ότι η εργασία της γυναίκας είναι απλήρωτη στο σπίτι. Ξέρει τί θα πει η εμπειρία της γυναίκας-οικοκυράς η κ. Ζέτα; Κατάγεται από οικογένεια από διορίζονται υπουργοί λόγω καταγωγής. Οπότε, το ότι φανηκε ότι παπαγάλιζε ότι της είπαν, δεν είναι παράξενο.  Αυτοί οι τύποι θα ξυπνούν στον ύπνο τους και θα λένε «στάση πληρωμών». Ή θα απειλούν τα παιδιά τους με τιμωρίες «στάσης πληρωμών». Οπότε και η τιμωρία αυτής της τάξης πρέπει να είναι ανάλογη;

·         Κυρία Αιμιλιανίδου και κύριε Γεωργιάδη, αφού, λέτε, οτι ξέρετε ήδη τον αριθμό των εκατομμυριούχων νοικοκυρών, που δεν χρειάζονται την κοινωνική σύνταξη, προφανώς είναι εύκολος και ο εντοπισμός τους. Γιατί δεν τις αφαιρείτε αυτόματα από το σύστημα καταβολής της κοινωνικής σύνταξης, και περιπλέκεται σε τέτοιο βαθμό τις ζωές σας. Λιτότητα δεν είπαμε; Η απλότητα, λιτότητα είναι..

  • Να και μια ενδιαφέρουσα σκέψη στα κυριακάτικα φύλλα – αναρωτήθηκε ένας σχολιογράφος αν θα γινόταν δεχτή η μαρτυρία του κ. Λίλλη, αν ήταν σε ξεχωριστή δίκη ο Αλέκου και ο Ζανέτος. Οπότε, ο κ. Ρίκκος φρόντισε να τα ρίξει όλα μαζί μπας και του βγει τίποτα; Και μπας και δεν προσέξει κανένας ότι ο βασικός ένοχος, ο κ. Λίλλης απαλλάχτηκε; Ώστε δεν υπήρχε «εύνοια»;

  • «Η κοινή γνώμη φτύνει και κάποιοι νομίζουν ότι ψιλοβρέχει». Σχόλιο από αθλητική εφημερίδα. Το ποδόσφαιρο μπορεί να είναι μεταφορική αναφορά στην πραγματικότητα.

  • Ο Λίλλης είναι μικρό ή το μεγάλο ψαρι; Ο Ρίκκος θα αθώωνε και τον Τσοχατζόπουλο για να προσφέρει υπηρεσίες; Στη Βουλή την Τρίτη 21/1, η Ειρήνη Χαραλαμπίδου έριξε μια σπόντα στη Γενική Εισαγγελία να μην βγάζουν μάρτυρες, εμπλεκόμενους [και έτσι να τους αθωώνουν] – με παραπομπή όπως έγραψε ένας δημοσιογράφος [ΜΙΧ] στα σχόλια του Φιλελευθέρου, στην υπόθεση της Δρομολαξιάς. Επειδή το «απ’ σιει μούγιαν μουγιάζεται» καταλάβει το ο κ. Ρίκκος αποφάσισε να επιστρέψει στη μυθολογία – έτσι παρέπεμψε, σύμφωνα με το σχόλιο, στο ότι έτσι έγινε και στη Βίβλο. Ομολόγησε, λέει, ο Αδάμ [ότι φταίει η Εύα] και η Εύα [ότι φταιει το φίδι]. Αυτό είναι νομική λογική; Τώρα η Κύπρος επιστρέφει και στις ρητορικές του Μεσαίωνα πριν την εποχή των «φυσικών δικαιωμάτων»;  Δεν πρόσεξε ο κ. Ρίκκος ότι σε εκείνο το σκηνικό το παιχνίδι ήταν στημένο [ο «big chief» ήξερε] και τα άλλα ήταν όχι μαρτυρίες, αλλά δικαιολογίες; Το ουσιώδες είναι το χειρότερο – Αν ευσταθεί κάτι στην υπόθεση της Δρομολαξιάς, τότε το «μεγάλο ψάρι» ήταν ο κ. Λίλλης. Αν είναι να κάνουμε αντιστοιχίες, είναι το ανάλογο του Τσοχατζόπουλου, ας πούμε, στην υπόθεση των ελληνικών μιζών. Όμως, ο κ. Ρίκκος εδώ απάλλαξε, ουσιαστικά, το «μεγάλο ψάρι». Υπάρχει και μια άλλη πρακτική που λέγεται «στημένες δίκες». Ή μπορεί να έχει ακούσει για τη δίκη του ΑΣΠΙΔΑ ο κ. Ρίκκος. Θα έχει ακούσει για τους λαμπρούς, τότε, μάρτυρες που κατηγορούσαν άλλους για συνομωσίες…Όταν δηλαδή κάποια εξουσία θέλει να κατηγορήσει κάποιους και ψάχνει για μάρτυρες για να στοιχειοθετήσει υπόθεση. Οπότε, το ερώτημα δεν είναι τί έγινε -σε λίγο θα μας πουν ότι ευτυχώς που μεσολάβησε ο Λιοτατής να πουλήσει ο Μουσταφά το χωράφι- αλλά να κατηγορηθούν κάποιοι και να κατασκευαστεί ανάλογο θέαμα; Τέτοια δικαιοσύνη υπάρχει μπόλικη. Τα ίδια κάνει και ο Ερτογάν – διορίζει δικούς του για να βγάλουν τα πορίσματα που θέλει.

  • Ας πούμε για το θέμα του κ. Βγενόπουλου, μπορεί ο κ. Ρίκκος να το διερευνήσει όντως; Τί στάση είχε στη Βουλή το 2009 ας πούμε – τότε που ήταν εκεί ο Βγενόπουλος;

  • Θα διερευνηθεί αυτό; Αγόραζαν κάποιοι γη που τώρα είναι για ανάπτυξη; Και αν ναι, πως το ήξεραν; Να και μια είδηση που περνά στα ψιλά – πάλι προνομιακή πληροφόρηση; Νισάφι πια. «Ποιος γνωστός κύπριος μεγαλοεπιχειρηματίας αγόρασε το τελευταίο διάστημα, μεγάλη έκταση στην περιοχή μεταξύ Επισκοπής – Ακρωτηρίου; Όπως πληροφορούμαστε σε τιμή κελεπούρι. Σημειώστε ότι ο εν λόγω επιχειρηματίας προέβη στην συγκεκριμένη αγορά μικρό χρονικό διάστημα πριν την ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ κυβέρνησης – Αγγλίας που επιτρέπει πλέον την αναπτυξιακή δραστηριότητα στους κατόχους ακίνητης περιουσίας στην εκεί περιοχή.» Φιλελεύθερος, 22/1/2014. σελ,7. Αυτό δεν είναι πρωτοσέλιδο θέμα; Ή μήπως αυτά είναι τα γνωστά κόλπα του κ. Σιακόλα από την περιοχή της Λίμνης; Εδώ, όμως εμπλέκονται και όσοι ήξεραν για τη συμφωνία – και έχουν σαφώς εξαπατηθεί όσοι πώλησαν φτηνά. Χαριτωμένο το παρασκήνιο, αλλά το πρωτοσέλιδο είναι η ουσία..

  • Η Αλήθεια δεν μπορεί να προσαρμοστεί σε μια εποχή, όπου η σκιά του Π. Γιωρκάτζη δεν καλύπτει όλες τις δημόσιες θέσεις; Η Αλήθεια ρωτούσε γιατί διορίστηκε εκεί που διορίστηκε τελικά ο Τρυφωνίδης και ..ψάχνει ευθυνες..στον υποδιοικητή που διορίστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση. Τόσο κόλλημα πια; Ούτε λέξη για τον Ιωνά; Δηλαδή ότι γίνει ο στόχος είναι να μπορεί ο κ. Χάσικος να ελέγξει και άλλες καρέκλες; Έτσι έκανε και στο κτηματολόγιο; Καλά, αν ο Ίωνας -παρά το ότι ήξερε κλπ- δεν φταίει και φταίει ο τοπικός αρμόδιος στην φυλακή, τότε για το ότι δεν λήφθηκαν μέτρα, έστω ένα στέγαστρο, έστω να γίνει αποψίλωση γύρω από το χώρο, στο Μαρί, ποιός έχει, κατ’ αναλογία, ευθύνη; Αλλά τί ρωτάς την εφημερίδα του Χάσικου;.. Να ρωτήσουμε μήπως αν ο Τρυφωνίδης είναι και συγγενής παράγοντα του; Αλλά η εφημερίδα του Χάσικου θα ήθελε μια δημόσια υπηρεσία μόνο «ημέτερη»..Αυτό είναι το θέμα. Οπότε, ελάχιστα ασχολείται με τα θέματα, τη συνέπεια, κ.ο.κ.

  • Ο άλλος Τρυφωνίδης του ΔΗΚΟ που έκανε και θεάματα για να στηρίξει το Χάσικο με τη Δρομολαξιά, τί κανει; Α ναι, εκείνος επιμένει ότι δεν θα ιδιωτικοποιηθεί η ΣΥΤΑ. …Αλλά εντάξει να δούμε και τις εκλογές στο ΔΗΚΟ. Διότι είναι καλά και τα θεάματα, αλλά όπως απέδειξε αμέσως ο κ. Ν. Παπαδόπουλος, κάθε νέος «ηγεμόνας» στο συγκεκριμένο κόμμα πρέπει να μοιράζει καρέκλες. «Καθαρά χέρια»…J

  • Ανησυχεί το διεθνές κεφάλαιο για την εξέλιξη της παγκόσμιας οικονομίας. Ενώ μερικοί ψάχνουν σημάδια για μια κάποια ανάπτυξη, οι άλλοι βάζουν ήδη στοιχήματα για το ποτέ θα σκάσει η επόμενη κρίση. Κάθε δεκαετία είχε μια από το 1980. Η σημερινή πάει για 6-7 χρόνια ήδη. Ο Economist βγήκε με εξώφυλλο ότι πρέπει να πουληθούν δημόσιες επιχειρήσεις, δημόσια περιουσία κλπ. Συμπέρασμα 1: ενοχλεί η τάση μη-δυτικών χωρών να μην αφήνουν τις πολυεθνικές να κάνουν ότι θέλουν. Συμπέρασμα 2: Υπάρχει, επίσης, μεγάλο άγχος για την κερδοφορία του κεφαλαίου για αυτό συνεχίζεται η επένδυση στο χρήμα – στα χρηματιστήρια. Αφού, λοιπόν, το κεφάλαιο δεν μπορεί να παράγει, θέλει να πάρει δημόσιες επιχειρήσεις για να κερδοσκοπήσει στην πώληση. Αλλά και αυτό, καημένοι, μέχρι που θα σας πάρει;

  • Πριν ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις στη Γενεύη τί θυμήθηκαν οι δυτικοί; – έχουν λέει φωτογραφίες βασανιστηρίων από τη Συρία. Καλά γιατί να πιστέψει κάποιος ότι δεν είναι Photoshop, όπως τόσες άλλες; Εδώ η Σαουδική Αραβία κατασκεύασε «χημικό επεισόδιο» τον Αύγουστο και τα δυτικά ΜΜΕ το έχαψαν.

·         Άμαν ακόμα τζιαι σε μελέτη των δήμων (προσχέδιο) λαλούν σου ότι εν banking crisis που είσιες τζιαι συ επιμένεις στα δικά σου, τότε ακόμα τζιαι η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά

·         Καρατομούνται τα δέντρα της οδού Κ. Μάτση στη Λευκωσία, παρόλον ότι ειδικοί γεωπόνοι γνωματεύουν ότι δεν είναι άρρωστα, άρα δεν υπάρχει λόγος, όπως και δεν τίθεται θέμα οδικής ασφάλειας. Η καθαρή πόλη του κ. Γιωρκάτζιη, μάλλον παραπέμπει σε μπετόν και ασφάλτους – πιο εύκολο το σφουγγάρισμα, προφανώς.

·          Αν δεν καταλήξει σε φιλικό διακανονισμό ο δήμος Λευκωσίας με το Μιλτιάδη Νεοφύτου για την πλατεία Ελευθερίας, τότε ο δήμος θα προχωρήσει στην προκήρυξη νέων προσφορών. Η ιστορία με το γιοφύρι της Άρτας αποκτά την κυπριακή έκδοση, πιο σύγχρονη που να κοστίζει. Μάλλον έτσι γίνεται η Λευκωσία «ανταγωνιστική», όπως ανέφερνε στις δημόσιες εμφανίσεις του στα τηλεοπτικά μέσα ο κ. Γιωρκάτζιης όταν κατηγορούσε για την καθυστέρηση στην υλοποίηση των εργασιών στην πλατεία Ελευθερίας. Αυτό θα πει ‘ανεξάρτητη διεκδικητική πολιτική’.

·         Σχέδιο με πέντε δημαρχεία, ακούω, ήταν η μια πρόταση από τους βρεττανούς εμπειρογνώμονες. Άρα με τις εξοικονομήσεις από τις αντιμισθίες και έξοδα παραστάσεως των υπόλοιπων 34 δήμων (με μέσον όρο 50 χιλιάδες ο κάθε δήμαρχος συν 200 χιλιάδες οι δημοτικοί σύμβουλοι ετησίως) τουλάχιστον 5,5 εκατομμύρια εξοικονομήσεις ετησίως. Αν προστεθούν και άλλα «οφέλη» άμεσα και έμμεσα, τότε καταργείται το μνημόνιο σε μια πενταετία. Οι ψηφοφόροι όμως; Πώς θα κερδίζονται;

·         Έγινε πρόταση στον τετ-α-τετ Τάσο Τρύφωνος να κατέβει στις ευρω-εκλογές με τον ΔΗΣΥ. Άντε βρε, και με δικό σας εκπρόσωπο στη Eurovision!

·         Καλέ, τί γίνεται με την έρευνα της Γενικής Ελέγκτριας για τον «Αριστοτέλη» και τον Κενεβέζο; Το.... φιλοσοφεί; Μπορεί να είναι και αυτό όπως το άλλο με τους φοροφυγάδες που τους συναντά στις δεξιώσεις…

·         Το ανέκδοτο της βδομάδας «Το ΡΙΚ που θέλουμε» - Δημόσια διαβούλευση. Και αν το ΡΙΚ που θέλουν οι πολίτες, δεν συνάδει με το ΡΙΚ που θέλει ο Χάσικος;

·         Ωδεύουμε προς ‘μεγάλο’ κοινό ανακοιθέν, εε; Καμία δήλωση επ’ αυτού, παρόλο που ο στόχος ήταν το μικρό και εύχρηστο;

·         Ο Βίκτωρας, τί έκανε αυτή τη βδομάδα;

·         Δημοσιοποιήθηκε η έκθεση για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Ώρε γλέντια J Θα αναμένουμε και την αντίστοιχη που ετοιμάζεται για λογαριασμό της Ένωσης Δήμων για επιπρόσθετη .... ψυχαγωγεία.

·         Κύριε Δημήτρη Γεωργιάδη, μήπως δεν γνωρίζεται ότι η εκπαίδευση μέχρι τα 15 είναι υποχρεωτική; Άρα οι γονείς που δεν μπορούν να πληρώσουν τα κόμιστρα κινδυνεύουν να κατηγορηθούν για αποστέρηση του δικαιώματος της παιδείας από τα παιδιά τους και για φυλάκιση λόγω χρεών, αν πληρώσουν τα κόμιστρα «κόβοντας» από άλλες υποχρεώσεις π.χ. φορολογίες. Λογική του έτσι κι αλλιώς πνιγμένος.

·         Σχόλιο του Άδωνη Φλωρίδη στο άρθρο του Δημήτρη Γεωργιάδη για τα δικαιώματα που ΔΕΝ έχουν οι μαθητές: Τωρά τζ'αι να πάει όσα κοπελλούθκια γεννιούνται δεν θα έχουν δικαιώματα. Θα πρέπει να εργαστούν σκληρά για να τα αποκτήσουν. Τωρά τζ'αι να πάει τα κοπελλούθκια δεν θα τα ξισκατίζουμεν, εν θα τους αλλάσσουμεν τες πάννες, εν θα τα κάμνουμεν κούτσ'ιου - κούτσ'ιου, εν θα τα στέλλουμεν σχολείον να μάθουν γράμματα, εν θα τα μορφώνουμεν. Τι σημαίνει σιόρ ότι επειδή έτυχεν να γεννηθούν ότι θα έχουν τζ'αι δικαιώματα; 

Τωρά τζ'αι να πάει θα τα ξαπολούμεν μέσα σε σπήλιους, ψηλά ποτζ'εί στον Ληστόβουνον τζ' αν τα καταφέρουν εκαταφέραν τα. Τα κουτσά, στραβά τζ' ανήμπορα θα τα πετάσσουμεν που την Σ'ιονίστραν κάτω διότι έτσι τζ' αλλιώς εν θα μπορέσουν ποττέ να εργαστούν για να αποκτήσουν κάποιο δικαίωμα οποιουδήποτε είδους. Χάρην τους κάμνουμεν.
 

Η Οικουμενική Διακύρξη των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα δεν θα ισχύει για όσους αποδεδειγμένα δεν εργάστηκαν για να αποκτήσουν τα ανθρώπινα τους δικαιώματα. Τι σημαίνει σιόρ επειδή έτυχεν κάποιος να γεννηθεί να απολαμβάνει τζ'αι ανθρώπίνα δικαιώματα. Να παν πρώτα να ματοτζ'υλιστούν σε κανέναν παγκόσμιον πόλεμον τζ' ύστερα θωρούμεν αν δικαιούνται.
 

Ούτε το οκτάωρο (καλά τούτον επήεν πάππουσ'ιν έσ'ει τζ'αιρόν). Ούτε το δικαίωμα στην ξεκούραση. Προ πάντων το δικαίωμα στον έρωτα, στο παιγνίδι, το δικαίωμα στον ελεύθερο χρόνο, στο να απολαμβάνεις τη ζωή τζ'αι τη γνώση. Ούλλα τούτα θα πρέπει τα κοπελλούθκια τωρά τζ'αι να πάει να εργαστούν σκληρά για να τα αποκτήσουν. Θα κουντούν ρότσους πα' στην Κακορατζ'ιά τζ'αι μόλις φτάσουν στην μούττην της θα τες τζ'υλούν κάτω τζ'αι πτου ξανά π' αρκής.
 

Τζ' εσέναν δηλαδή επειδή οι παππούες σου αφήκαν τα κράγκα τους μεσ' στα μεταλλεία του Ξερού τζ'αι αγωνιστήκαν για τα στοιχειώδη εργατικά τους δικαιώματα σημαίνει ότι πρέπει να τα απολαμβάνεις τζ' εσύ; Κανεί πιον με τούτες τες στρεβλώσεις (τι ωραία λέξη!). Να πάεις τζ' εσύ να αήκεις τα κράγκα σου με στες γαλαρίες τζ'αι αν ι-φκεις ζωντανός που τζ'ει μέσα θωρούμεν.
 

Τζ' εσύ ρε καραγκιόζη που μιλάς τζ'αι σκέφτεσαι ελεύθερα, που αννοίεις το στόμαν σου τζ'αι λαλείς ότι μαλακίαν σου κατεβεί νομίζοντας ότι κάμνεις τζ'αι πνεύμαν, εργάστηκες σκληρά για να έσ'εις τούτον το δικαίωμαν; Αν όϊ γιάλλα που δαμαί. Πίσω στον βουνόν να τζ'υλάς πέτρες. Να δουλέψεις ρε... Αμάν πόσην αππωμάραν πιον!
Arbeit macht frei ρεεεεεεε....

·         Η ευαισθησία για την νεκρή γυναίκα από την Ρουμανία στο δωμάτιο με τα σκουπίδια ήταν σημαντικό δείγμα του ανθρωπιστικού βαρομετρου της κοινωνίας: Η Σημερινή, η Χαραυγή και ο Πολίτης το είχαν σαν κύριο πρωτοσέλιδο θέμα. Ο Φιλελεύθερος και η Αλήθεια το είχαν επίσης πρωτοσέλιδο αλλα όχι σαν κεντρικό τίτλο. Να ρωτήσουμε και για την συνείδηση όσων κατασκεύαζαν υστερίες για τα «επιδόματα»; Μπα..Η συνέπεια των θρησκευτικών λόγων είναι μάλλον επιφανειακη..στο εξωτερικό μέχρι και ο Πάπας βγάζει και αντί-ρατσιστικούς λόγους, και λέει ότι τα υπερβολικά πλούτη είναι κλοπή… αλλά εδώ…

 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου